וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הכי כדאי לצאת עם נשים ישראליות

27.4.2015 / 9:26

בלוג אמריקאי טוען כי הישראליות הן הבחורות הכי משובחות בעולם ויש לפחות 11 סיבות מדוע כדאי לצאת עם היושבות בציון. מסכימים?

יש שאומרים כי הנשים הישראליות הן היפות ביותר בעולם, יש הטוענים כי שחסרה לנו מעט "עדינות נשית" ויש שגורסים כי אנחנו שתלטניות ו"בוסיות", אך עם זאת חזקות ומלאות בגירל פאוור מהסוג שרק האקלים הארצישראלי יכול לייצר. האתר האמריקאי Pucker mob, פרסם פוסט בשם "11 סיבות מדוע כדאי לכם לצאת עם בחורות ישראליות" אותו כתבה שרה ברנט. הפוסט פורסם בהמשך למאמר שטען כי הכי כדאי לצאת עם גברים ישראלים. אז האם באמת נשות ציון הן הבחורות הכי טובות בפלנטה? אנחנו ניתן לכם לשפוט.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

בר רפאלי. צילום מסך
סיבה מספר 12: בר רפאלי היא ישראלית. צילום מסך/צילום מסך

50 גוונים של יופי
מגוון של יופי, כך טוענת שרה, ניתן למצוא בבחורות הישראליות. והאמת? קשה להתווכח. שילוב של עדות שונות ומוצאים שונים יצרו נוף של אוכלוסייה שיש בה שלל סגנונות של מראה ויופי. יתרה מזאת, לפי שרה, כולן יפות וכל אחד יכול למצוא מישהי לטעמו.

ביטחון עצמי
מחברת הפוסט לא יודעת אם לזקוף את זה לשירות הצבאי או לתרבות, אך היא טוענת שהבחורות הישראליות הן חזקות, שופעות ביטחון עצמי ותמיד בשליטה. כמו כן, היא מציינת שהבטחון העצמי מוסיף המון לסקסיות שלהן. תודה לך שרה.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

נועה תשבי. GettyImages
מלאות בטחון עצמי. נועה תשבי. צילום: gettyimages/GettyImages

בכיף!
כמעט כל בחורה תעיד על עצמה שהיא כיפית. עם זאת, בפועל קשה לדמיין שרובנו נזרום בהחלטה ספונטנית של רגע לאיזו הרפתקה בטבע. אך לא לפי שרה. היא גורסת שכל הבחורות הישראליות הן פשוט ערימה של כיופים "ואפילו הבחורה הכי נשית לא תפחד לצאת להרפתקה וללכלך את המגפיים שלה בבוץ". ובכן, יש לשער שזה תלוי איזה מגפיים היא נועלת באותו היום, על כמה בוץ בדיוק אנחנו מדברים, האם ירד גשם באותו יום, האם המזגן באוטו עובד ומה זאת אומרת לא נוסעים באוטו?!

משפחה חמה
"המשפחה היא מרכיב חשוב בזהות של הבחורה הישראלית, והמשפחות האלה הן לרוב גדולות, חמות וכיפיות", מספרת לנו שרה. היא ממשיכה וכותבת שאם בחורה ישאלית אוהבת אותך, חשוב לה שתהיה חלק מהמשפחה שלה, כך שאין מקום להיסוסים ופשוט "תקפצו פנימה!" היא מפצירה בקוראים המבוהלים בתרגום חופשי. אז כן, משפחתיות היא בהחלט צד חזק בארצנו הקטנה והיא לעיתים קרובות חמה, אבל אם תשאלו אותנו, חמה מדי.

זוג אוהבים. ShutterStock
בחורות כיפיות. צילום: יח"צ/ShutterStock

שתלטניות
הו, הנה סעיף שהנשים יעריכו והגברים, יש לשער, קצת פחות. שרה מברכת על השתלטנות של נשות ישראל בטענה שבניגוד לנשים אמריקאיות או אירופאיות שהן יותר פאסיב-אגרסיב, הנשים הישראליות יודעות להגיד לבחור שלהן מה לעשות ואיך בדיוק עליו לעשות זאת. היא אפילו קובעת שלרוב הן צודקות, "אז גברים, פשוט תזרמו עם זה".

הלבשה תחתונה
פה שרה טוענת כי בניגוד לנשים בשאר העולם ששאנניות בנוגע להלבשה התחתונה שלהן, הישראליות אוהבות ללבוש דברים יפים. מתחת לבגדים כלומר. וזה כמובן רק הופך אותן ליותר סקסיות. לנו יש תחושה שהיא לא באמת בחנה את הנושא במדגם רחב יחסית. אבל מי אנחנו שנתווכח?

פמינה - חזייה מרופדת: 279 שקלים; תחתונים ברזילאים: 99 שקלים (להשיג במשביר לצרכן, אפרודיטה, h&o ובחנויות הלבשה תחתונה נבחרות).
בוחרות בהלבשה תחתונה סקסית. צילום: יח"צ

מבטא חמדמד
אחרי כל המחמאות אודות היופי הישראלי והבחירות הנכונות בהלבשה תחתונה, שרה מוצאת לנכון גם להחמיא לנו על כישורי האנגלית. היא אפילו טוענת כי יש לשער שרוב הבחורות הישראליות מדברות אנגלית יותר טוב ממנה (מה?). היא גם טוענת שהאנגלית שלהן מפתה (ככה זה עם מבטא זר חמודה) ושזה מאוד חמוד כשהן משתמשות בביטויים אמריקאיים.

לימודי עברית
לא ברור מדוע מדובר ביתרון, אך שרה מציינת שגבר זר שיוצא עם ישראלית יצטרך ללמוד לדבר עברית. לדבריה, הבחורות הישראליות (על אף שהן מעולות באנגלית! ראו בסעיף הקודם) ירצו לדעת לתקשר עם הגבר המיובא מחו"ל, גם בשפת האם שלהן. אנחנו נאחל להם בהצלחה עם ה-ח'.

גל גדות בקמפיין לבושם של גוצ'י.
בעלות מבטא חמוד. גל גדות. צילום: יח"צ

ילדות טובות
לפי שרה, אנחנו מייצגות אומה של בנות שיודעות לעשות כיף, אבל למעשה, יש לנו כוונות רציניות ואנחנו יודעות בדיוק מה אנחנו רוצות. היא אפילו כותבת ש-"בנות ישראליות הן מסוג הבנות שאתה רוצה להכיר לאמא היהודייה שלך".

סדינים כחול לבן
על פי שרה, הבחורות הישראליות הן מעולות במיטה, מלאות תשוקה ובעלות יצר הרפתקנות גם בין הסדינים. כמובן שיש לשער שכמו בכל סעיף אחר היא לא באמת ערכה מדגם מייצג, אם בכלל, אז אנחנו פשוט ניקח את זה כמחמאה.

כנות
הבנות הישראליות לא חוששות או מתביישות להעלות דברים שלא מוצאים חן בעיניהן, כך לפחות שרה מספרת לנו. והאמת? אפשר אולי להגיד בהכללה שכנות היא תכונה שאכן מאפיינת אותנו. אבל פה נשאלת השאלה, האם זה יתרון בכלל? אם תשאלו את שרה, אז כן, מכיוון "שאם אחת מאותן בחורות ישראליות תגיד לך שהיא מאוהבת בך, אז תדע שאתה בר מזל והיא לא משקרת לך".

לחצו כאן לכתבות נוספות

סקס. ShutterStock
מעולות במיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully