וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הכי כדאי לצאת עם גברים ישראלים

26.4.2015 / 9:49

בלוגרית אמריקאית טוענת כי גברים ישראלים הם הדייט המוצלח ביותר. הנה הסיבות מדוע ישראלי זה הכי, אחותי

בעוד שאנחנו עסוקות בלפנטז על מאהב איטלקי, יש שיגידו שאין כמו הגברים הישראלים. בימים האחרונים פוסט בשם "11 סיבות מדוע הגברים הישראלים הם הדייט הכי טוב" מאת בלוגרית אמריקאית בשם אשלי דובן, שטף את הרשת, ובחורי ציון שלנו כנראה מעולם לא זכו לטפיחה כזו חזקה על האגו. האם מדובר במקרה קלאסי של הדשא של השכן תמיד ירוק יותר, או שמא הגבריות הישראלית היא אכן ראויה לשבח? אנחנו ניתן לכם להחליט.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

עוז זהבי.
יש לפחות בחור ישראלי אחד שכולנו היינו רוצות לצאת איתו. עוז זהבי. צילום: יח"צ

שיער גוף
על טעם ועל ריח קשה להתווכח, אבל על הכללות קצת יותר קל. אשלי טוענת שהגברים הישראלים בורכו בשיער גוף ובעוד שהרבה נשים יראו בכך כמגרעה היא טוענת שזה סקסי בטירוף. אז גברים יקרים, אולי כדאי שתבטלו את התור לשעווה?

משפחה אחת גדולה ומאושרת
משפחתיות אצל הגבר הישראלי, על פי אשלי, חורגת מגבולות המשפחה הביולוגית ונוגעת אף לחברים הטובים שלו. כך שמהר מאוד את תחשבי לחלק מהמשפחה שלו, וככזאת הוא תמיד ישמור עלייך, תוכלי לסמוך עליו והוא ישאר נאמן. המשפחתיות היא באמת מרכיב חשוב בהוויה הישראלית, רק למה היא צריכה לבוא עם חמות מעצבנת?

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
שיער יתר זה סקסי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

יצר ההרפתקנות
אשלי מקשרת את הטיולים אחרי השירות הצבאי למיניהם, ליצר הרפתקנות. היא מוספיה שהישראלים, "חוקרים מקומות חדשים, מאכלים, רעיונות, שפות ומערכות יחסים". נו טוב, לנסוע להודו ולעשן שם דברים מוזרים זאת בהחלט הרפתקה.

בשלנים מצוינים
אנחנו אכן תרבות של "אוכל" כפי שאשלי ציינה, אך ייתכן והיא קצת (הרבה) הגזימה בתיאורי הארוחות המושקעות שיחכו לכל בחורה שתצא עם גבר ישראלי. לדבריה, יחכו לבחורה בת המזל, 10 צלחות שונות על השולחן, זאת בניגוד לגברים האמריקאיים על פיה, שלא משקיעים בארוחות כלל. אז אשלי יקירה, רובנו מסתפקות בקפה בבוקר, וגם זה אחלה.

גבר עם סינר בישול. ShutterStock
"הישראלים בשלנים". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הישראלי הירוק
אם אחרי ארוחת הבוקר העשירה והמפנקת שקיבלת בא לך לעשן איזה משהו ירוק, אז תדעי לך שאשלי טוענת שהגברים הישראלים הם סופר-סטלנים, עד כדי כך שנדיר ביותר למצוא גבר ישראלי שאין לו משהו לעשן והוא לא תותח על בגלגול. זה נשמע נחמד בתיאוריה, מציאותי זה נשמע לנו קצת פחות, הרבה פחות. כנראה שאשלי עישנה משהו ממש טוב בזמן שהיא כתבה את הפוסט.

כנות
גברים ישראלים הם כנים. זה נכון. אשלי לא יודעת אם לזקוף את הכנות הזו לשפה, לאגו או לתרבות אבל היא יודעת להגיד שגברים ישראלים תמיד יגידו לך את האמת. אבל על מה שאנחנו לפעמים מסתכלות כ"חוצפה ישראלית" היא מסתכלת עליו כעל משהו מרענן וחיובי.

בחור מעשן ג'וינט בשדה מריחואנה. ShutterStock
אז מה, אנחנו כאלה סטלנים? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כפרה מתוקה
מבחינתה של אשלי לפחות, כינויי החיבה הישראלים הם הם חמודים ומלאי קסם. ייתכן שזה בגלל שהיא שומעת את זה בשפה אחרת מזו שהיא רגילה אליה, אבל אנחנו לא נשפוט. בין שלל הכינויים שהיא מונה ניתן למצוא, "מתוקה", "חיים שלי" וכמובן את ה"כפרה". יתרה מזאת, היא מוסיפה שאם זכית להיקרא כפרה, סימן שהוא ממש רוצה אותך.

טעויות בשפה
אשלי מוצאת את הטעויות הדקדוקיות הקטנות והשימושים הלא נכונים בשפה האנגלית שישראלים עושים, כמשהו "מלבב" וחמוד. היא טוענת שהם יודעים אנגלית מספיק טוב על מנת לתקשר, אבל אותן טעויות קטנות יגרמו לך לצחקק. לא יודעת מה איתך אשלי, אבל אנחנו היינו שולחים חלק מהגברים הישראלים לצפות שוב ב"קנדי קאן דו איט".

מתוך ארץ נהדרת.
כפרה עליך! צילום: יח"צ

זה וזה וזה
גברים משתמשים יותר מידי במילה "This" על פי אשלי, "כאילו חייהם תלויים בזה". ואם תהיתם מה הבעיה, אז היא מציינת שזה גם כאשר הם אמורים להשתמש במילים כמו, "Those", או "It". היא אף מפצירה בקוראות שלה לא לתקן אותם, כי זה "חמוד מידי". או קיי.

לב רחב
פה אשלי מנסה להיכנס לאיזשהו עומק בהוויה הישראלית כאשר היא מציינת שהאמת העצובה היא שרוב הישראלים איבדו מישהו שהם מכירים בצבא. דבר זה הופך אותם לרגישים יותר למרות שהם יכולים להיראות קשוחים ומחוספסים כלפי חוץ. כך שלמעשה "הלב שלהם הוא בור ללא תחתית של אהבה", ואם נכנסת לאותו לב- את שם כדי להישאר.

סקס תוצרת הארץ
אשלי שמרה את החלק הכי טוב לסוף- הדירוג של גברברי ציון במיטה. היא מתחילה בכך "שמה שהופך גבר לטוב במיטה הוא לא פין גדול או הרבה כיבושים מיניים, אלא ביטחון, נוחות, פתיחות וסקרנות". אנחנו לא נתכווח עם הקביעה הזאת. כמו כן, היא ממשיכה וגורסת שהבחורים הישראלים מרגישים מאוד בטוחים במיניות שלהם ובמובן זה, הם אולי אף עולים על שאר הגברים בעולם. אולי זה החוסר בערלה, מי יודע?

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
אין על גברים ישראלים במיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully