וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגדתי בה מתוך נקמה"

25.6.2015 / 14:44

הם לא יכלו לוותר על נשים אחרות, רצו להשיג את הבלתי מושג או פשוט איבדו שליטה- גברים חושפים בפנינו מדוע בגדו בנשים שלהם

בגידה היא מעשה מכאיב ופוגע שבמרבית המקרים אף מביא לסיומו של הקשר. למרות זאת, בגידות נעשות בלי סוף ואנו שומעים עליהן או חווים אותן על עצמינו לפחות פעם אחת במהלך חיינו. אחד הדברים הגרועים ביותר הוא להיות נבגד, על ידי בן הזוג שלך עליו סמכת ואהבת. קשה להבין מדוע מישהו קרוב אליך כל כך, יעשה לך דבר כזה שיערער את כל אמונך. על מנת לנסות ולהבין מהן הסיבות האמיתיות לבגידות, שוחחתי עם שמונה גברים שניצלו את במת האנונימיות וסיפרו בצורה הכנה ביותר שאפשר מדוע הם בגדו בבנות זוגן. מה הוביל לבגידה, כיצד היא התרחשה, האם התוודו עליה לאחר מכן ומה זה עשה לקשר.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

זוג נתפס במיטה. ShutterStock
למה הוא בגד? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בגידה כמעשה נקמה
"לילה אחד החברה שלי הודתה כי היא בגדה בי. יצאתי בסערה מהדירה שלה והלכתי להיפגש עם כמה חברים. מאחר והייתי פגוע ומבולבל, הם לקחו אותי לבר מקומי לשתות קצת. אחרי כמה דרינקים ומתוך תחושת רחמיים עצמיים, פניתי למישהי שישבה בצד השני של הבר והתחלתי איתה. הערב הסתיים במיטה שלה ואני מוכרח להודות שזה היה סוג של מעשה נקמה. הרגשתי טוב יותר אחרי שבגדתי בחברה שלי כפי שהיא עשתה".

להשיג את הבלתי מושג
"הייתי במשך זמן רב בגדר "ידיד" של מישהי שהייתי די מאוהב בה. בסופו של דבר ויתרתי עליה והתחלתי קשר רציני עם מישהי אחרת. הקטע הזה שאתה תמיד רוצה להשיג את מה שאין לך, בהחלט נכון. אחרי כמה חודשים של קשר עם החברה החדשה, ה"ידידה" חזרה פתאום לחיי וחשפה כי יש לה רגשות כלפיי.
היינו בבית שלי בזמן הזה ופשוט לא הייתי מסוגל להתנגד לה. בסופו של דבר שכבנו וכתוצאה מכך איבדתי את החברה שלי שגילתה על העניין וגם ה"ידידה" חזרה לחייה ונעלמה. עכשיו אני לבד ומה שיש לי לומר לכם זה: "אל תבגדו ואל תיכנעו לרגשות העבר, תעריכו את מה שיש לכם היום".

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

גבר בוגד. ShutterStock
רציתי את מה שאז לא יכולתי להשיג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הקושי לוותר על נשים אחרות
"ההסבר שלי פשוט למדיי. למרות שהייתה לי חברה רצינית, לא הייתי מסוגל לוותר על סקס מזדמן עם נשים נוספות. המחשבה לשכב רק עם מישהי אחת לשארית חיי, פשוט זעזעה אותי. מובן שהקשר עם החברה לא שרד, אך לי זה התאים באותה התקופה".

חוסר שליטה כתוצאה מעישון
"ראשית, אני מוכרח להגיד שאני שונא את עצמי על מה שעשיתי. ערב אחד יצאתי עם כמה חברים למסיבת טראנס ביתית. זה ממש לא הסגנון שלי אבל חברים שלי לחצו שאבוא והסכמתי. קיוויתי שחברה שלי תבוא איתי למסיבה, אבל היא הייתה צריכה לעבוד למחרת בבוקר ולכן נשארה בבית. במסיבה כולם עישנו והתמסטלו כך שמהר מאוד הגבולות טושטשו. לפני שבכלל שמתי לב, כבר הייתי באמצע מזמוז רציני עם בחורה במסיבה. אני אפילו לא יודע להעריך כמה זמן זה נמשך, אך כשחזרתי הביתה המציאות פתאום הכתה בי. הקאתי את נשמתי והרגשתי כל כך רע עם עצמי שאני לא יכול לתאר. למחרת התוודיתי בפני חברתי על מעשה הבגידה. היא נפגעה אך הבינה שלא הייתי בשליטה בגלל החומרים שעישנתי. למזלי היא סלחה לי ואני יודע שלעולם לא אעשן עוד וכמובן שלא אבגוד".

אילוסטרציה. ShutterStock
מאשים את החשיש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נוסטלגיה
"נסעתי לכנס מחזור של בית הספר - 10 שנים לסיום התיכון, ופגשתי שם את החברה שלי מימי בית הספר, אותה לא ראיתי כעשור. המפגש הסתיים בהתגפפות במושב האחורי של המכונית שלי. מסתבר שנוסטלגיה היא גורם חזק לבגידה. הגעגועים למי שהיית פעם, לריגושים של בית הספר ולחברות התמימה של הילדות. חזרתי הביתה ברגשות אשמה נוראיים אך לא סיפרתי לחברה שלי".

אווירת חופש
"התיידדתי במקרה עם מישהי, תוך כדי חופשה בהוואי. שהינו באותו המלון ובערבים ירדנו יחד לבר לשתות קצת ולקשקש. כנראה שתחושת הרגיעה, הבילויים ואווירת הוואי שמשדרת חופש ושהכל כאילו מותר, גרמו לי לחצות את הגבול. שכבנו מספר פעמים אך משום מה לא הרגשתי אשם. כשחזרתי הביתה לבת הזוג שלי, התייחסתי לבגידה כאקט חד פעמי שלא יחזור על עצמו והשארתי אותו לעצמי בלבד".

אילוסטרציה. ShutterStock
בגידה בשם הנוסטלגיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מרחק מבת הזוג
"החברה שלי עברה דירה למקום מרוחק וידענו שיהיה קשה לשמור על קשר בטווחי מרחק ארוכים, אך בכל זאת ניסינו. לא יצא לנו להיפגש מספר שבועות והרגשתי בודד ומתוסכל, אז נפגשתי עם מישהי מהעבר והתרפקתי עליה. אומנם הרגשתי מאוד לא נעים אחר כך והיה קשה להתוודות בפני חברתי על הבגידה, אך אולי זה היה לטובה כי בעקבות הבגידה נפרדנו, והיה קשה לתחזק קשר במרחקים כאלו ממילא".

תקשורת
"הכרתי מישהי שהיה לי מאוד כיף לדבר איתה. השיחות איתה זרמו, בניגוד לשיחות עם החברה שלי שהיו לקוניות ועצורות. איתה יכולתי לדבר על הכל ולתוך הלילה. עם הזמן השיחות הפכו למגעים ומצאנו את עצמינו מתקשים לוותר על כך. אני חושב שתקשורת היא מרכיב חשוב בקשר וכשהוא חסר קיימת האפשרות שהקשר כולו יתמוסס".

בגידה זוג סקס. ShutterStock
לא הייתה תקשורת טובה, אז בגדתי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ניסיון מיני עם גבר
"אני מתקשה אפילו להודות בפני עצמי על מה שעשיתי, אולם הבמה האנונימית הזו מאפשרת לי לשחרר. את מה שקרה לא סיפרתי לאף אחד עד כה. תמיד הרגשתי באיזשהו מקום שאני קצת נמשך לגברים אך לא היה לי אומץ לבדוק את זה עד הסוף. יום אחד כשהתאמנתי בחדר הכושר בו אני עובד, מישהו התחיל איתי. הוא החמיא לי על פיתוח הגוף ושאל אם אוכל ללמד אותו כמה תרגילים, נעניתי ברצון. באותו הערב כבר נפגשנו לקפה איכשהו וזרמנו אף למעבר לכך. החוויה היתה חזקה, מפחידה ומרגשת. אני עדיין בוחן את העניין הזה עם עצמי, לא סגור על איזה צד אני לוקח. לא סיפרתי עדיין לחברה שלי מאחר ואני צריך להבין עם עצמי תחילה, מהי הנטייה המינית שלי".

מחסור בסקס
"במשך תקופה ארוכה בת הזוג שלי נמנעה מאינטימיות. כמה ששוחחתי איתה בנושא והפצרתי בה להסביר מה עובר עליה, היא פשוט נאטמה. בסופו של דבר לא יכולתי להתגבר על הצרכים שלי ובגדתי בה עם מישהי אחרת שנענתה לי. סיפרתי לחברה שלי על כך והיא נפגעה נורא והקשר בינינו הסתיים. עצוב לי, אך אני לא חושב שיכולתי לפעול אחרת כאשר נמנעה ממני האפשרות לאינטימיות בבית".

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
לא יכולתי להתגבר על הצרכים שלי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
דניאל דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully