וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס: ידידים

19.5.2015 / 10:07

מאוהב בידידה שלך? כך תכבוש אותה ותצא אחת ולתמיד מ"הפרנד זון"

אין בחור על הכוכב הזה שלא מכיר את הסיטואציה:
הכרת בחורה מדהימה ויש ביניכם כימיה נהדרת. היא ממש אוהבת לדבר איתך והיא נקרעת מהבדיחות שלך (סוף סוף מצאת מישהי שצוחקת מהצליל הזה של הפלוצים שאתה עושה מבית השחי שלך). עם הזמן אתם מתחילים להיפגש יותר ויותר. אתם כבר מדברים מסביב לשעון, עד כדי כך שאתה כבר לא שם לב שאתה מתכתב איתה בוואטסאפ אפילו בזמן שאתה עם החברים בפאב. נשמע טוב עד עכשיו נכון? ממש לא.

ככל שעובר הזמן אתה מת להתוודות בפניה על הרגשות שיש לך כלפיה אבל זה רק נהיה יותר ויותר קשה. כלומר יש סיכוי סביר שהיא בעניין אבל אתה מת מפחד משתי סיבות עיקריות:
הסיבה הראשונה היא הפחד להרוס את החברות שבניתם עד עכשיו. בשלב הזה היא כבר חשובה לך ואתה יודע שכיף לך לדבר איתה אז אולי לא כדאי להרוס משהו טוב?
הסיבה השנייה היא פחד מדחייה. זאת לא עוד סתם בחורה שפגשת באיזה בר כשאתה חצי שיכור וחשבת שזה יהיה רעיון טוב ללחוש לה באוזן בטון עילג " את מזכירה לי את אמא שלי, אפשר לנשק אותך?" רק כדי לשמוע שבידיוק נשבר לה הפלאפון אתמול והיא טסה מחר לחו"ל ל-7 שנים. לא, הפעם זה הדבר האמיתי, יש פה רגשות ויכול להיות שזאת האחת. מי רוצה שהאחת שלו תדחה אותו? אני לא מכיר אחד כזה.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אף אחד לא רוצה לקבל דחייה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

למרות הכל החלטת לאזור אומץ, להיפרד משחקניות הפורנו שעל מסך המחשב שלך (אני לא ממעיט בקשר המיוחד שנרקם ביניכם) וללכת על זה. הגעת אליה עם זר פרחים ביד, כשאתה לבוש בחולצת כפתורים של אבא שלך שבחיים לא לבשת לפני כן וכמובן עם כמויות בושם שיספיקו כדי להרוג יתוש בינוני שיעבור לידך. הנה רגע האמת הגיע והצלחת לפלוט משהו על זה שיש לך רגשות כלפיה, אבל אבוי! כבר מאוחר מידי. בגלל שלא היה לך אומץ לשתף אותה ברגשות שלך בתחילת הקשר שלכם, עכשיו (תשב רגע, תשתה משהו ותירגע כי זה עומד להיות כואב) אתה כמו אח בשבילה!

ברוך הבא, הידידה שלך הכניסה אותך בזה הרגע ל"פרנד זון", כדאי לך לחשוב ברצינות על להשקיע בקניית דירה באיזור כי זה הולך להיות קשה לצאת מכאן.
אבל אל דאגה. אספנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם לצאת מה"פרנד זון". אז בואו נתחיל:

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

זוג אוהבים. ShutterStock
כך תצא מהפרנד זון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קבלו את המצב
בשום פנים ואופן אל תראו לה שאתם נזקקים מידי ואל תתחננו בפניה לתת לכם בכל זאת צ'אנס. היא קיבלה החלטה מודעת לא להיות איתכם יותר מידידים. לכם נשאר רק לשחק את המשחק. קבלו את ההחלטה שלה באהבה ואל תנסו כל הזמן לקדם את הקשר למשהו שהוא יותר מרק ידידים. הורידו את הפוקוס שלכם שהיה עד כה מכוון רק עליה (היא כזאת מדהימהההה!!!) ותתחילו לשים את הפוקוס על עצמכם. לא חבר, אני לא מתכוון שתסתכל על עצמך בזה הרגע, תרים את המבט לכאן, כן לכאן ותמשיך לקרוא.

חייל שפר הופעתך!
עכשיו כשהורדנו את הפוקוס ממנה אפשר להתחיל לחשוב על דרכים לשפר את עצמך. אל תרגישו לא בנוח, לכולם יש תמיד מקום לשיפור, זה דבר טוב. תתחילו להשקיע בלבוש שלכם ובהופעה החיצונית (רק בבקשה בלי תספורת מוהק). תירשמו למכון כושר ואולי אפילו תשקלו דיאטה במידת הצורך. תקראו ספר, תצפו בסרטים. תנסו לעשות רושם של אנשים משכילים ומעניינים. ברגע שתרגישו יותר בטוחים בעצמכם סביר להניח שהיא תשים לב לכך, ובנות כידוע מתות על ביטחון עצמי.

צעיר בסיפרייה. shutterstock, ShutterStock
תעשה רושם שאתה בחור משכיל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, shutterstock

המפלצת הירוקה
גברים, נעים מאוד, תכירו – המפלצת הירוקה, או בשמה היותר מוכר - קנאה. קנאה יכולה לשמש אתכם ככלי נהדר במצב המבאס הזה שנקלעתם אליו. אז למה אתם מחכים? תתחילו לפלרטט עם בנות אחרות בנוכחותה! או שלפחות תספרו לה על דייטים שאליהם אתם יוצאים (ולא, לשתות תה עם דודה אסתר זה לא דייט). אתם תיתפסו כבעלי ערך גבוה יותר בעיניה מכיוון שעכשיו היא תראה שאוי איזה קטע! אתם נחשקים על ידי בנות אחרות ויכול להיות שיש משהו בכם שאולי היא פספסה. במקרה הכי גרוע זה לא יעבוד אבל היי אולי יצא לכם דייט עם החברה החמודה הזאת שלה שתמיד פזלתם לכיוונה אבל לא רציתם לבגוד באהבת האמת שלכם שמאוהבת בכם אבל היא רק לא יודעת את זה עדיין (תחפשו את המונח "הכחשה" בויקיפדיה).

לגעת באושר
הרבה אנשים מתביישים ממגע. הכוונה היא לא למגע מיני אלא לדברים סולידיים כמו חיבוק או לשים יד על הכתף לזמן קצר תוך כדי שיחה. יכול להיות שהדבר יפיח איזה ניצוץ ביניכם שלא היה שם קודם. אבל, וזה חשוב – חייבים להיות קשובים אל הבחורה. תכבדו אותה ואל תכריחו אותה לעשות שום דבר שהיא לא רוצה ותסמכו עליי, אם היא תרגיש לא בנוח כניראה שהיא גם תגיד לכם (או תבעט לכם בביצים).

יח"צ. ShutterStock
תתחיל לצאת עם חברות שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להשלים עם המציאות
לבסוף, אם כל מה שעשיתם עדיין לא עבד אולי כדאי שפשוט תשלימו עם זה שאתם רק ידידים וזה כניראה לא עומד להשתנות, לפחות בגלגול הזה. תנסו להשקיע את הפוקוס פשוט בלהיות חברים טובים. והיי כמו שאמרתי מקודם, היא תמיד יכולה להכיר לכם את חברות שלה, הרי היא מתההה!!1 עליכם לא? רק תעשו לי טובה, במידה והיא כן מכירה לכם חברה שלה - תיזהרו לא ליפול גם איתה ל"פרנד זון".

לחצו כאן לכתבות נוספות

ג. אורדיבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully