וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על טעויות משלמים

3.5.2015 / 10:54

אתם עדיין לבד? הנה כל הטעויות שאתם עושים בדרך למציאת אהבה

למצוא אהבה וזוגיות זה רחוק מלהיות פשוט וסיפורים כמו "נתקלנו אחד בשנייה במקרה במסדרון", הם לרוב סוג של פנטזיה שנוצרה במוחו של במאי הוליוודי אקראי. אם כבר, מדובר בחיפוש שלרוב מייאש, מתיש ומתסכל. כדי להקל עליכם ולעזור, ריכזנו עבורכם את כל הטעויות העיקריות שאתם עושים כשאתם מחפשים אהבה.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

דייט רע. ShutterStock
תתחילו ללמוד מטעויות. צילום: אילוסטציה/ShutterStock

להרים ציפיות
כשמחפשים הרבה זמן, הרצון לזוגיות הולך וגדל ואיתו בדרך כלל גם כל הפנטזיות של מה שאותה זוגיות תביא עימה. לרוב אנחנו נוטים להלביש את אותן פנטזיות כמעט על כל מועמד פוטנציאלי לזוגיות, גם אם אתם מכירים רק חמש דקות. הדבר כמובן עלול לגרום לכם להתנהג בצורה שתבריח את הצד השני מאוד מהר. השתדלו להנמיך ציפיות ולהתמקד בלנסות ולהכיר את מי שעומד מולכם ולהבין האם אתם בכלל מתאימים.

פקטור הזמן
ישנן שתי טעויות עיקריות נפוצות הקשוקות לזמן- האחת היא לפסול מישהו על ההתחלה והשנייה היא דווקא לתת יותר מידי זמן ולמשוך קצת את הקשר גם שברור לכם שזה לא הולך. אז מה כן לעשות? למצוא את האיזון, לא לפסול כל כך מהר או סתם על שטות, ומצד שני גם לא לסחוב עוד דייט ועוד דייט בתקווה שאולי תגלו בצד השני צדדים אחרים שיזיזו אצלכם משהו.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תפסלו ישר על ההתחלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לא לברר עם עצמכם מה חשוב לכם
אם יש מילה שסינגלים מחפשי זוגיות שומעים יותר מידי, היא "התפשרות". משפטים כמו "בשביל זוגיות חייבים להתפשר", הם דברים שבשגרה. אבל אנחנו טוענים שבשביל למצוא מישהו/מישהי שבאמת מתאימים לכם אתם צריכים לשאול את עצמכם שאלות כמו מה חשוב לכם, מה עושה לכם טוב, איפה עוברים הגבולות שלכם וכדומה. כמובן שאין פה כוונה שתכינו רשימת מכולת או שתרדו לרזולוציות של צבע שיער ואיך הוא מנגב את החומוס, אבל בדברים הגדולים והחשובים לכם אל תתפשרו.

להחזיק באמונות שגויות
לכולנו יש אמונות ואישיוס שאנחנו פחות מודעים אליהם ביומיום שלנו אבל שמחים להאשים אותם בכל ההתנהגויות שאנחנו פחות גאים בהן כמו התמכרות לשופינג, חרדות למיניהן, משיכה לאנשים שלא עושים לנו טוב וכן הלאה. אך אם אתם מחפשים זוגיות טובה ובריאה כדאי לכם לנסות ולטפל לפחות בחלק מהעניינים האלה מכיוון שהם שולטים במידה רבה בסיכויים שלכם להימצא באחת כזאת. על כן, צעד ראשון הוא להיות מודעים לאותן אמונות שגויות אודות עצמכם (כמו למשל, האמונה שלא מגיע לכם להיות נאהבים) ואז למצוא דרך ולטפל בהן.

אילוסטרציה. ShutterStock
אבל גם אל תתפשרו יותר מדי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לתלות את האושר במציאת זוגיות
אז נכון, להיות במערכת יחסים עם מישהו שאתם אוהבים ואוהב אתכם בחזרה זה נפלא, אבל זאת לא הסיבה היחידה לקיום שלכם ואת זה אתם צריכים לזכור. אושר וסיפוק בחיים יכולים לבוא ממגוון דברים, ולכן ממש אבל ממש לא מומלץ שתחכו לאותם בני זוג שיאירו את העולם שלכם או ש"ישלימו" אתכם. תמצאו דרך להרגיש שלמים גם ובעיקר כשאתם לבד, וככה יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא אהבה טובה.

ליחצן את עצמכם בהגזמה
איפושהו, מתישהו, מישהו פעם אמר שאנשים צריכים ליחצן את עצמם כלפי מועמדים פוטנציאליים לזוגיות. כלומר לבוא עם ביטחון עצמי, לשבח את עצמכם בפני אותם אנשים וכו' וכו'. עד פה הכל טוב, יפה ונכון כי אנשים באמת נמשכים יותר ומעדיפים להיות עם מישהו בטוח בעצמו ושנראה להם מוצלח. אבל (וזה אבל גדול), יש גבול מאוד דק בין ליחצן את עצמכם לבין להגחיך את עצמכם ולהראות יותר מידי מרוכזים בהוויה הקסומה הזאת שנקראת, ובכן, אתם. לכן, תהיו בטוחים בעצמכם, אבל גם תהיו כנים, אל תנסו להעמיד פנים שאתם מישהו אחר או להתאים את עצמכם למה שאתם חושבים שהצד השני מצפה לו- כי הניסיונות האלה הם בדרך כלל מאוד שקופים, שלא לומר מביכים.

זוג. ShutterStock
אל תתלן בזוגיות את האושר שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לפחד מטעויות
גם אם קראתם את כל הטעויות שציינו, וגם אם תחליטו להדפיס ולתלות את זה מעל למיטה (לגיטימי), עדיין אתם תעשו טעויות פה ושם. בין אם זה בחיפוש, בדייטינג, בתחילת קשר או במערכת היחסים עצמה- כולם טועים וזה חלק מהחיים. על כן, הטעות אולי הכי גדולה שאתם יכולים לעשות זה לפחד מזה, כי יש סיכוי שזה יגרום לכם להימנע מכל מיני אפשרויות שיכולות להתברר כמוצלחות. אז פשוט תנסו לצמצם את הטעויות שלכם למינימום ושיהיה בהצלחה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully