וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס לתפארת מדינת ישראל

22.4.2015 / 9:37

יום העצמאות הגיע וזאת ההזדמנות לעבוד על חיי המין שלכם. כך תעשו סקס מטורף תוצרת כחול לבן

יום הולדתה השישים ושבעה של ארצנו הקטנטונת הוא הזדמנות מושלמת עבורנו לשלוח אתכם לעשות את זה הכי ציוני שאפשר. מצוידים בזיווג ביטחוני גבוה, ניגשנו אל המלאכה הלא פשוטה הזאת, שאילצה אותנו בין היתר להיכנס ולגעת במוסדות ישראליים חשובים, לאתגר אתכם בפעולות לא שגרתיות הדורשות הרפתקנות ואומץ, וגם לשלוח אתכם לעשות את זה בדיוק כפי שהתכוון המשורר. פינקנו אתכם ברעיונות משובחים כחול לבן, שיבצנו בין לבין גם הסברים מפורטים, וכעת כל שנותר לנו לעשות הוא לשחק אותה הרצל ולחזות לכם סקס טוב מהרגיל. מה זה טוב מהרגיל? מצוין! אנו מכריזים בזאת: עוד לא אבדה חרמנותנו.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
עוד לא אבדה חרמנותינו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חומוסקס
כן, אנחנו יודעים מה תגידו לנו עכשיו. חומוס זה לא מאכל ישראלי בכלל. זה לבנוני/סורי/מצרי או אנא עראף. בסדר. אנחנו לא מסכימים עם הטענה הזאת וחושבים שחומוס הוא מאכל ישראלי במלוא מובן המלה. ולכן, כל שנותר לנו לעשות כרגע הוא לבקש מכם להזיז הצידה את השוקולד והקצפת (שאנחנו מאד מקווים שהם מככבים בסקס שלכם מדי פעם), ולהחליף אותם במאכל הכל כך ישראלי הזה: חומוס. זה הזמן למרוח אותו בכל פינה ששווה ליקוק בגופו של הפרטנר העירום שלכם, ולהתענג מכל ניגוב לשוני בטעם מזרחי. האמת שלא המצאנו כאן שום דבר. דוד פיזנטי, מגן נבחרת ישראל בעבר, עשה זאת הרבה לפנינו. הוא היה נוהג לצפות בממרח הישראלי האהוב את גופה העירום של בת זוגו הדוגמנית ולעשות לה באמצעותו אחלה לילה. כן, כן.. מה שאתם שומעים. למוסיפים פיתות, חמוצים ושיפודים בצד – אל תדאגו, לא נבוא בתלונות. העיקר שיהיה אש.

סקס צבאי
אחד המפעלים הציונים הגדולים ביותר בישראל הוא צבא ההגנה לישראל. הארגון שהוקם על מנת להגן על אזרחי המדינה, הפך ברבות השנים למוסד בעל אינספור סיפורי גבורה ומיתוסים שנרקמו במהלך קרבות הירואים שניהלו או נלחמו בהם מיטב אנשינו. אם אתם רוצים להרגיש פטריוטים אמיתים בין הסדינים ביום חגה של מדינתנו הקטנטונת, אנחנו חושבים שאתם חייבים לעשות את זה בצורה הכי צבאית שיש. זה הזמן להתחפש לדמויות צבאיות חשובות או זוטרות (לבחירתכם) ולהשתעשע כל הדרך, ובתוך המיטה. כפי שכבר כתבנו, בצה"ל ישנם אינספור דמויות אגדתיות, וכל שעליכם לעשות הוא רק לבחור את האחת שהכי קרובה אל לבכם. אתם יכולים להיות משה דיין ובת זוגכם יכולה להיות הפקידה שאיתה הוא השתובב, אתם יכולים להיות הרס"ר הקשוח שמטיל את מרותו על החיילת הטירונית וכולי וכולי. כאמור, לא מעט אפשרויות טובות וכולן יכולות לרגש את הסקס שלכם, להעמיד לכם את הטיל ולגרום לך לירות ישר למטרה. אם לא מצאתם אף דמות צבאית אמיתית, תוכלו לגשת אל סרטי הקולנוע הישראלים הרבים שנעשו, ולבחור משם את הדמות והטקסט האהובים.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

חיילת סקסית. ShutterStock
תתחפשי לחיילת סקסית ותעמידי לו את הרובה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס בהשארת השיר "אתה לי ארץ"
לא הרבה יודעים, אבל כוונת המשורר יורם טהרלב בשיר הארץ-ישראלי הכל כך מובהק הזה "אתה לי ארץ", הייתה בכלל לכתוב יצירה שמתארת את ערגתה של אשה לגופו של הגבר שלה. שיר מיני מופלא, גדוש בדימוים מן הטבע ,שבעזרתם ניסה הכותב לצייר את תשוקתה של האשה למגע מיני עם מושא אהבתה. עכשיו, אחרי שהרסנו לכם את התמימות, אנחנו מבקשים שתחזרו אל השיר הסקסי הזה, תקראו אותו שוב בעיון רב, ותעשו את זה, סוף סוף, כפי שהתכוון המשורר. זאת אומרת שתפסעו חרש, כמו בשיר, בין שבילי גופו של הפרטנר שלכם, תגעו בעשבי הזמן שלו, תלמדו ותחקרו כל משעול לאורכו ולרוחבו, תחנו ליד כל מעיין אפשרי והיו שם עבורו. דעו את הארץ האבודה הזו שעליה מדבר טהרלב. חקרו אט אט את האדם העירום המונח לפניכם ועשו הכל כדי להכירו כמה שיותר לעומק, כמה שיותר קרוב. אם תעשו זאת תוכלו לחוש בתחושת הסיפוק והעונג השמורה לאנשים התרים את הארץ לאורכה ולרוחבה במשך שנים, ולפתע מגלים פינת חמד נסתרת, קסומה ומלבלבת שאיש עוד לא מצא.

סקס על האש
חלק בלתי נפרד מהציונות בעיננו הוא אומץ. בלי האומץ הגדול של חלוצי הארץ, סביר להניח שהיינו נותרים בגולה, נתונים עדיין לחסדיהם של שלטונות זרים אחרים. לרעיון הבא נדרש אומץ. אולי מסוג אחר, אבל כל אומץ הוא אומץ, ואחד ככולם – ראויים להערכה בעיננו. אחד המנהגים הפופולארים ביותר ביום חגה של המדינה הוא לנסוע לאחד הפארקים העמוסים בארצנו, להבעיר מנגל ולכייף עם המשפחה. אנחנו רוצים לקחת את הרעיון הזה, להשאיר אותו כמעט כפי שהוא, ובכל זאת לגרום לכל להיראות ולהרגיש אחרת לגמרי. בחרו באחד מהפארקים המועדפים עליכם, סעו אליו, קחו צידנית עם אוכל כיפי קליל ושתייה (לא חייב כזה שדורש נפנוף), הקימו אוהל בלב ההמולה (כזה שאי אפשר לראות דרכו..), היכנסו אליו, סגרו עליכם ופשוט הדליקו את האש והבעירו את "המנגל" הזוגי שלכם. חגגו את תאוות הבשרים בצורה קצת אחרת, "שפדו" בעונג דברים אחרים שהם לא כבד עוף או פרגית, ועשו סקס אפוף עשן. הריגוש שיתקבל, כך אנחנו בטוחים, יהיה לא פחות גדול מזה שלבטח היה ביום הקמת המדינה. הרי גם אצלכם, כמו בשנת 48, נולד ממש עכשיו משהו חדש.

צעירים באוהל. ShutterStock
הקימו אוהל ועשו סקס לוהט יותר מהמנגל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס פנורמי
ארצנו הקטנטונת רווית נופים מרהיבים, שאנחנו ברובנו לא מעריכים מספיקים ואולי גם לא מודעים ומתוודעים אליהם כפי שנכון וראוי שיקרה. אנחנו מציעים לכם לעשות את זה על רקע נופים שונים ומשונים בישראל, כל אחד על פי טעמו והעדפותיו. לצורך המשימה הזו תצטרכו לבדוק אופציות כאלה ואחרות ולבחור באחת שדרכה תוכלו להשקיף בצורה הטובה ביותר על האופק האהוב עליכם. זה לא חייב להיות מגדל גבוה שממנו נפרש לפניכם נופה עוצר הנשימה של תל-אביב, זו גם יכולה להיות נקודת תצפית די נמוכה, אך מרוחקת ומבודדת מספיק כדי שאפשר יהיה לחזות ממנה בקו הרקיע של העיר הגדולה, וזאת תוך כדי התגפפות. ואם לא בנוף אורבני חפץ לבכם, אז אנחנו סומכים עליכם שתוכלו לאתר (בקלות רבה יחסית) הר או גבעה שקטים וגבוהים מספיק שעליהם תוכלו להתחבר לגוף אחד תוך כדי מבט אל אחד מאוצרות הטבע הציוניים הרבים. לסקס כזה, שנעשה אל מול תמונות ארצנו, באוויר הפתוח, מלווה תמיד תחושת עוצמה ייחודית שניתן אולי להשיג רק בדרך זו. אל תוותרו על זה. צאו. גלו את עצמכם, את אהובכם ואת ארצכם, ותתאהבו בשלושתם גם יחד.

לחצו כאן לכתבות נוספות

יוסי דלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully