וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה טיפוס הוא בפייסבוק?

13.4.2015 / 9:38

מתלבטת אם לצאת איתו לדייט? כדאי שתבדקי קודם כל את הסטאטוסים שלו ברשת החברתית

לוותר על הגבר שזה עתה היכרת או לתת לו הזדמנות ולצעוד איתו אל תוך מערכת יחסים יציבה ואוהבת? לפני שאת גוזרת את דינו של הקשר לכאן או לכאן, אנחנו חושבים שכדאי שקודם לכן תבדקי את הבחור בפייסבוק. אנחנו ממליצים לך לעבור על הקיר שלו, ולבדוק איזה מן טיפוס האיש הזה שרוצה לגנוב את לבך. אם הקשר עדיין בחיתוליו, ואת עדיין לא יודעת כל כך הרבה פרטים על הבויפרנד החדש, הפייסבוק הוא פלטפורמה מצוינת לקבל מידע על אנשים, ובמיוחד כשמדובר בבני זוג פוטנציאלים. סיימת לעבור על כל ההיסטוריה שלו? עכשיו בואי לגלות איזה טיפוס פייסבוקי הגבר שלך, ואם זה טוב או רע לך. הכתבה שתגרום לקירות הוירטואלים לרעוד.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
אמור לי מי חבריך בפייסבוק ואומר לך מי אתה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המתעד
המתעד הוא הגבר ששם עצמו לאח הגדול. כל פליצה שלו מתועדת. הלך לישון? סלפי עם הכרית. ירד לזרוק את הזבל? סלפי עם הצפרדע. צחצח שיניים? סלפי עם קצף בפה כאילו הוא הרגע חטף התקף אפילפסיה. ככה, במשך יום יום, כל יום, הוא מתעד את עצמו עם כל מה שזז. טוב או רע? אנחנו חושבים שזה רע מאד. אנחנו לא מחבבים בעליל אנשים שמתעסקים כל היום בעצמם. יש בזה מן הפסול בענינו כי אדם צריך לשמור על צניעות, ועל פרטיותו ולהקדיש את רוב הזמן לדברים החשובים באמת בחיים, וזה תתפלאו לשמוע, לא תמונות בפייסבוק. ובקשר לזוגיות? אדם כזה יצא עם בת זוגו למסעדה, לסרט או להצגה רק כדי לפרסם את זה בפייסבוק. ואז במקום להיות איתה וליהנות מהיציאה, הוא יטמון את ראשו באייפון מדי שניה כדי לבדוק כמה לייקים או תגובות נוספו לפוסט, אם בכלל.

המתלהם
הגבר המתלהם הוא בדרך כלל איש בעל דעות והעדפות מאד ברורות בנושאים מאוד מסוימים. זאת אומרת, או אוהד בקבוצה כדורגל או מצביע נלהב למפלגה פוליטית כזאת או אחרת. זה אחד שישים תמונה של חנין זועבי או בנט ויתחיל לגדף כאילו אין מחר. לפעמים זה אפילו יגבול בהסתה. טוב או רע? אנחנו חושבים שטוב שיהיה לאדם דעה פוליטית מסוימת (זאת גם הזדמנות מצוינת לקרוא לכם ללכת להצביע בבחירות הנוכחיות!) או העדפה לז'אנר כזה או אחר בתרבות הישראלית, אבל כמו תמיד וכמו בכל דבר – יש דרך. קללות וגידופים לא באים בחשבון מבחינתנו.
ובקשר לזוגיות? סביר להניח שגבר שמקלל בפייסבוק, יהיה בוטה ואגרסיבי גם בחיים עצמם, מחוץ לדף הוירטואלי. בת זוגו עלולה אף היא למצוא את עצמה באיזשהו שלב במערכת היחסים, מנוגחת מילולית.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
מצטלם סלפי כל הזמן? כדאי להתרחק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המטיף המתחזק
זה שתמיד חלם להיות מורה בבית ספר יסודי, אבל איכשהו החיים משכו אותו יותר לכיוון של אינסטלטור בחברת "החריץ המציץ". הוא יסביר לכולם למה עדיף תמיד לשמור שבת, למה אסור לבגוד, למה זה לא לעניין לחמוד ולמה מוטב שאף פעם לא תנאפו. ממש לוחות הברית הגרסה המקוונת והמפורטת. טוב או רע? אף אחד לא אוהב שמטיפים לו. את בית הספר היסודי גמרנו כולנו מזמן, ואת השלב שבו ההורים שלנו אסרו עלינו לחזור מאוחר הביתה גם כן. אנחנו כבר אנשים מגובשים. רובנו מסתכלים על אחד כזה כסתם איש פתאטי. ובקשר לזוגיות? אדם כזה יעיר באופן שוטף לבת זוגו וינסה כל הזמן לתקן אותה כראות עיניו. וזה מרגיז ומקומם כי כאמור, מדובר באהבה ולא בשיעור חינוך בלתי נגמר.

המשתף
זה האחד שחושב שרק אליו מנוקזים כל סרטוני הזבל, כל הידיעות הפוליטיות המיותרות וכל הסינגלים החדשים של הזמרים שאף אחד לא מכיר. הוא בטוח שהוא ורק הוא מקבל את לידיו את כל האשפה האינטרנטית הזאת ועוד יותר גרוע - בטוח שבקבלת הזבל הזה לידיו, מישהו פקד עליו באופן לא רשמי להעביר את זה הלאה. טוב או רע? רע. רע מאד. אין מטריד מזה שמישהו מעלה כל רגע שיתוף על משהו לא מעניין בעליל שכבר יצא לך לראות קודם לכן אולי עשרים פעמים רק בשעה האחרונה. ובקשר לזוגיות? בת זוגו של גבר כזה, תהיה מן הסתם גם ברשימת אנשי הקשר שלו בווטסאפ. מה שאומר שהיא תקבל את כל האשפה הזאת גם בעדכונים בפייסבוק וגם באופן אישי במ'נשמע. ולא דיברנו עוד על הצורך להגיב לו בכל פעם כדי שחלילה לא יעלב. להתאבד.

אילוסטרציה. ShutterStock
אולי די כבר עם החפירות האלה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המצחיקול
הוא, בניגוד למעצבנים המשתפים, מעלה לפחות סרטונים בכיכובו. פרי עמלו וכישרונו, הפקה מבית היוצר הפרטי שלו ורק שלו. הוא ישתמש בדאב סמאש, יפיק סרטונים קצרצרים עם פאנץ' (או כך לפחות אנחנו מקווים), יכתוב בדיחות מקוריות ויתאר בצורה קורעת סיטואציות מהחיים שהתרחשו זה הרגע. טוב או רע? כל עוד יש כישרון, מודעות עצמית ושכל חריף, זה לגמרי סבבה. ברגע שאחד מהם חסר, זה פשוט מביך לאללה. ובקשר לזוגיות? אם מדובר בבת זוג שחקנית, סביר להניח שהיא תתחבר לזה. אם לא, ייתכן מאד שכל הניסיונות לגייס אותה לטובת צילומים כאלה ואחרים, בדרך כזאת או אחרת, לא ימצאו חן בעיניה בלשון המעטה.

המגרה
זהו בדרך כלל גבר שניחן בכישרון בולט בתחום האפייה או הבישול ולא שומר את התוצאה הסופית לעצמו, אלא מחליט לצלם אותה ובכך למלא את הכינרת שלנו בעזרת הריר שייזל לכל החברים שלו בפייסבוק. הוא יקום בחמש בבוקר רק כדי לבשל את המנות הכי שוות, ישב שעות מול תאורה נכונה וינסה לצלם במצלמה הכי איכותית את התמונה המושלמת של האוכל שלו. טוב או רע? אם אין בסביבה שלנו בת זוג שתבכה לנו שנעשה לה גם, אין לנו בעיה עם זה. זה די חביב ומעניין. אוכל הוא טעם החיים. ובקשר לזוגיות? אם בת הזוג של אדם כזה התברכה בגנטיקה מעולה שמאפשרת לה לאכול כל מה שהיא רוצה מבלי שיגדל לה תחת בגודל חצי נתניה, זה יהיה מושלם. עכשיו תחשבו כמה בנות כאלה אתם מכירים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שלא יפסיק לגרות אותך עם תמונות של אוכל. צילום: בן יוסטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המברך
ממש הבאבא סאלי של הפייסבוק. הטיפוס המברך לא יפספס אף הזדמנות כדי להקליד מלות ברכה מוגזמות משל היה איזה רב ידוע מצפת או מקובל מירושלים. הוא יעשה את זה בכניסת שבת, בצאת שבת, בערב חג, בראש חודש עברי, בראש חודש לועזי (הוא הרי בינלאומי), ביום ההולדת שלו, וביום ההולדת של אמא שלו, בקיצור – בכל זמן ובכל אירוע, רק לברך. טוב או רע? אנחנו בגדול אף פעם לא מתנגדים לברכות, אבל רבאק, כמה אפשר לחזור על מלות הקסם פרנסה, בריאות, אושר, עושר והצלחה?! הבנו. ובקשר לזוגיות? אשה של אדם כזה תרגיש מינימום אשת רב. היא לא תוכל להתהלך ברחובות מבלי שכל רגע מישהו יעצור אותה ויגיד לה כמה מדהים וטוב לב בן זוגה. מתיש.

החבר של כל העיר
אבל לגבר הזה יש מליון חברות בפייסבוק. הוואטאסאפ שלו לא מפסיק לצלצל, וכל חלקיק שניה מישהי אחרת מתייגת אותו ושולחת לו מסרוני אהבה (אפלטונים אלק) שמתנוססים על הקיר העמוס לעייפה שלו. טוב או רע? רע, כי זה יגרום לך לקנא 24/7. ובקשר לזוגיות? בכדי להיות אשה של אדם כזה, צריך לפתח עור של פיל. בישראל אוהבים לרכל, במיוחד על טיפוסים "סוררים" שכאלה. בת הזוג תצטרך לקחת בחשבון שבכל פעם שהיא יוצאת לרחוב, נשמות טובות רק מחכות להיתקל בה כדי להגיד לה איך היא מסוגלת להיות עם אחד כזה. לא פשוט.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
למה היא שוב כתבה לך על הוול? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully