וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה עוברת

9.4.2015 / 9:12

בטוחות שאתן מכירות את בן הזוג שלכן היטב? קבלו 10 עובדות שאולי לא ידעתן על הזקפה הגברית

למרות שגברים לרוב תופסים את האנטומיה הנשית כמלאת רבדים ו"מסובכת", לא תאמינו כמה מורכב המבנה הגברי. ישנם שלושה סוגים של זקפה, קונדומים באמת יכולים להרוס את הערב ולא תאמינו – מין אורלי משפיע על הגודל. לפניכן 10 עובדות מעניינות על הזקפה.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

על שלושה דברים העולם עומד
נשמע מוזר, אך ישנם שלושה סוגים שונים של זקפה גברית - ניתן לומר "הצדעה שונה" לאירועים שונים.
זקפה רפלקסיבית המגיעה עם מגע ממשי, זקפה פסיכולוגית שמתרחשת בעת צפייה במחזה ויזואלי מעורר או בזמן פנטזיה וזקפה לילית, המתרחשת, איך לא, בלילה מתוך שינה.
שתי האחרונות אגב, עשויות להתרחש בהפתעה וגם בזמנים לא מתאימים.

"אם שותים, לא ..."
מחקרים מגלים כי גברים צעירים הסובלים מבעיות בזקפה, לרב מעשנים וצורכים אלכוהול ברמה גבוהה. לא מדובר בדרינק או שניים, אלא בכמות מאסיבית של אלכוהול.
צמצום המסיבות האלכוהוליות, יכול בהחלט לסייע להרים את הדגל (לפחות לחצי התורן) ולהעביר את המסיבה, לחדר המיטות.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
כשמפלס האלכוהול עולה, הדגל יורד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לאלו שאמביוולנטיות לגביי מין אוראלי – לא תאמינו!
מחקר שנערך בארה"ב ופורסם ביולי 2013, בנושא אורך הפין הממוצע, תישאל 1661 גברים אמריקאים שאלות בנושא. המחקר גילה, כי גברים שחוו מין אוראלי כחלק מתהליך המדידה, לעומת "סיוע ידני" או עוררות כתוצאה מפנטזיות מיניות, דיווחו על אריכות וזקיפות הפין, גבוהים משמעותית משל הגברים שלא זכו לאותה החוויה. השאלה, האם באמת מין אורלי "מאריך" את הזקפה, או שמא גברים בעל איבר מין ארוך מקבלים מין אורלי בתדירות יתר, עדיין צריכה להיבחן. בכל מקרה הקשר קיים. עוד נמצא במחקר, כי הזקפה הגברית מגיעה לאורך ממוצע של 14.2 ס"מ.

שינה תורמת לזקפה
אם הוא עייף – תני לו לישון. כדאי לך! יתרה מכך ששינה טובה, תורמת ליצר המיני, היא אף משפיעה על המעגל הטבעי של הזקפה הלילית. אם תאפשרי לגבר שלך לישון בלילה שינה ראויה, סביר שתזכי לפעילות מינית מתגמלת.
בנוסף לשינה, גם פעילות גופנית ודיאטה מאוזנת, תורמים ל"זקיפות קומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זוג ישן. ShutterStock
תני לו לישון. זה ישתלם לך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פרטיות
ישנם גברים שהפרעות בסביבה הפרטית שלהם, יפגעו באיכות הזקפה. במהלך המשחק המקדים או אפילו במהלך האקט המיני עצמו, יתכנו הפרעות סביבתיות שאת אפילו אינך מודעת להן, כגון רעשים מבחוץ, קולות בני משפחה מהסלון, או אפילו צווחות אושר של "גול" במשחק, הבוקע מבית השכנים. אין ספק שמשחק כדורגל הוא עניין גברי, אך כשהוא מגיח לחדר המיטות שלכם, יש אפשרות שהכדור יברח מחוץ לשער. מה גם שיהיה קשה יותר לחזור אחר כך למשחק.

זוויות
אין הכוונה כאן להנדסה ואת יכולה להחזיר את המחוגה למקום. הזקפה מגיעה בזוויות שונות, בעת התהוותה. לא צריך להילחץ מ"עקומה קלה ימינה", זוהי תופעה טבעית של הזקפה הגברית. אך אם העקומה היא קיצונית וגורמת לאי נוחות, זו יכולה להיות מחלת פיירוני (Peyronie)הגורמת לעקמת הפין. המחלה מתאפיינת בכך, שכאשר ביצירת רקמת החיבור בפין נוצר רובד סיבי קשה, אשר אינו מאפשר לפין להתיישר. במקרים בהם הגבר אינו סובל מהעקמת אין צורך בטיפול ואתם יכולים להמשיך כרגיל. במקרים בהם המחלה מסבה כאב ואי נוחות, האורולוג יטפל על ידי טיפול הורמונלי, הזרקת חומר מפרק רקמת חיבור או באמצעות ניתוח כירורגי.

אילוסטרציה. ShutterStock
מצטער מותק, השכנים עשו רעש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אוננות
אם הגבר שלך לא אונן במשך כמה ימים או נמנע מפורקן בכל צורה שהיא, תהיה זרימת דם מוגברת יותר לפין. כאשר הוא יהיה מגורה שוב, זה כנראה יגרום לזקפה גדולה מהרגיל. לכן אם תרצו לנסות פעילות מינית עם איבר מין גדול וזקוף יותר מבשגרה, נסו להימנע מפעילות למספר ימים.

הגודל קובע
אז האם הגודל קובע או לא? התשובה היא כן. גודל הגבר! לא גודל הפין. גברים גדולים הסובלים מהשמנת יתר, סובלים לרב כתוצאה מכך מרמות טסטוסטרון נמוכות. בהתאם לכך, הפעילות המינית שלהם והזקפה בין היתר, נפגעים. שמירה על דיאטה מסודרת ו-BMI תקין בהחלט יתרמו לשיפור הזקפה.

גבר עושה פעילות גופנית. ShutterStock
שווה להיכנס לכושר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קונדומים כמחסלי זקפה
קונדומים הם אמצעי מניעה טובים, אך לעיתים הם מונעים אף את הסקס עצמו. ישנם גברים שמאבדים את הזקפה כתוצאה מההתעסקות בלבישת הקונדום, ישנם כאלו שמאבדים את הזקפה רק מהמחשבה על כך, וישנם כאלו שיצטרכו גירוי מתמשך ואינטנסיבי יותר, כדי להמשיך ולתפעל את "סירת הגומי".

אורגזמה גברית
בניגוד לנשים מסוימות, גברים אינם יכולים לחוות אורגזמות מרובות אחת אחרי השנייה. 30% מהגברים טוענים, כי הם אינם שבעי רצון מהזמן בו הזקפה שלהם נמשכת. חלקם טוענים שהם מגורים מידיי כדי להחזיק מעמד או שאינם מצליחים לשלוט בזקפה שלהם. מצד שני, רובם יוכלו להמשיך לסיבוב נוסף, לאחר מנוחה. ובזמן שהגבר שלך "מתארגן" לפעילות מחודשת, תוכלי ללמד אותו דברים חדשים, על הזקפה הגברית.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
מגנים מפני הריון ומחלות מין אבל עלולים לפגוע בזקפה. קונדומים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • זיקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully