וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה גברים אוהבים נשים עם ישבן גדול?

10.3.2015 / 10:22

אם תהיתם לעצמכם מדוע גברים נמשכים לנשים עם אחוריים מפוארים, המדענים הצליחו סוף סוף למצוא את התשובה

מהתמונה המפורסמת של קים קרדשיאן ששברה את האינטרנט ועד להיטים כמו "All About That Bass" שקורא לנשים לאהוב את עצמן ואת הבוטילישס שלהן, נראה שישבנים גדולים של נשים נמצאים לאחרונה באור הזרקורים.

כמובן שהמשיכה לגוף הנשי העסיסי היא לא דבר חדש. מחקרים קודמים מצביעים על כך שגברים רבים מעדיפים נשים עם מותניים צרות וירכיים רחבות משום שזהו סימן לפוריות.

כעת, מחקר חדש שפורסם ב" journal Evolution and Human Behavior", מוסיף סיבה מפתיעה לעניין של הגברים בישבנים בולטים - או ליתר דיוק, בעמוד השדרה המעוקל שיוצר אותם.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה גברים אוהבים נשים עם ישבן גדול? צילום: gettyimages/מערכת וואלה!, צילום מסך

"במהלך ההיסטוריה האנושית, נשים נדרשו להסתגל למסה כבדה של העובר במהלך ההריון". אומר אחד מהחוקרים, אריק ראסל, סטודנט לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת טקסס בארלינגטון. "הנשים הקדמוניות שנחנו בעקמומיות בינונית של המותניים, דבר המאפיין גוף נשי עם ישבן בולט, הצליחו להסתגל לכובד המשקל במהלך ההריון טוב יותר. הן המשיכו לתפקד וללקט מזון מבלי שהעובר יייפגע וכן לשאת הריונות רבים. באופן אבולוציוני גברים מבינים זאת ולכן מעדיפים לבחור בהן כבנות זוג".

במסגרת המחקר, שנערך באוניברסיטת בילקנט בטורקיה, 300 גברים נדרשו לדרג את האטרקטיביות של נשים לפי עקמומיות המותניים שלהן, שנעה בין 26 ל-61 מעלות.
מרבית הנחקרים העידו כי עקמומיות מתונה שעומדת על 45 מעלות היא זאת שמושכת אותם. לפי החוקרים, עקמומיות זאת מעניקה יתרונות אבולוציונים, כך שהאישה פחות סובלת מכאבי גב ופריצות דיסק.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל קשור לעקמומיות המותניים. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גברים נמשכים לישבן בולט משום שהוא מאפיין עקמומיות מותניים מסויימת, גם אם הם אינם מודעים לכך". אמר ד"ר דוד לואיס, פסיכולוג באוניברסיטה בילקנט בטורקיה והמחבר הראשי של המחקר בראיון ל- daily mail. "נראה כי האבולוציה משחקת תפקיד חשוב במשיכה שלנו למאפיינים פיזים מסויימים של האדם".

אז אם אתם טיפוסים של ישבן, דעו שבתת מודע אתם בכלל נמשכים לעקמומיות עמוד השדרה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully