וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, ככה לא תמצאי זוגיות

יוסי דלאל

19.2.2015 / 10:49

את לא מבינה למה את עדיין ישנה באלכסון? הנה כל הדברים שאת עושה שפוגעים לך בסיכוי למצוא אהבה

לא פעם קורה שאנשים שמים לעצמם מקלות בגלגלים והופכים את עצמם לאויב הכי גדול שלהם. זה יכול לקרות בכל נושא ותחום אפשרי בחיים, ולעיתים אף לזלוג לעסקי האהבה. אם את לא מבינה איך זה שאת עדיין ישנה באלכסון ומתעוררת לעוד בוקר שבו העיניים היחידות שנועצות בך מבט הן של הכלב שלך, כדאי מאוד שתקראי את הכתבה הבאה, תניחי את האצבע על הבעיה שלך ותתחילי לעבוד בהקדם האפשרי על פתרונה. הנה לפניך כל המלכודות שאת שמה לעצמך במודע או שלא במודע בדרך אל השגת היעד המבוקש: גבר טוב, בית, גינה ושניים וחצי ילדים.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אילוסטרציה. ShutterStock
את הורסת לעצמך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

את דבוקה לחברות שלך
חברות טובות זה תמיד אחלה, אבל כמו בכל דבר בחיים, גם כאן כדאי (שלא לומר חובה) לשמור על גבולות. כשחברות שלך מתחילות למלא צרכים שאמורים להיות מסופקים בזוגיות עם גבר, זה עלול להוות מכשול רציני בדרך אל מערכת יחסים מיוחלת. אם את מדברת ומסתמסת כל היום עם דנה, נפגשת כל צהריים עם קרן ומתרכבלת כל ערב עם אורלי, אין סיכוי שתמצאי אהבה מהסיבה הפשוטה שאת בפועל כבר תפוסה. תלמדי למנן את תכיפות ההתקשרויות עם החברות שלך ותפני לעצמך זמן ומקום לדייטים. אם החברות שלך באמת טובות כמו שאת חושבת שהן, הן יבינו, יפרגנו לך וגם יתנו לך את ברכת הדרך. אם לא – הנה גילית את פרצופן האמיתי.

את מחפשת משהו שלא קיים
כן, אנחנו יודעים שבדמיונך הפורה הגבר שלך צריך להיות בלונדיני עם עיניים כחולות, מטר שמונים של גוף חטוב, חזה מפוסל וטוסיק מוצק שכוללים גם חוכמה של זוכה פרס נובל לכימיה. יופי, חמודה. אנחנו מצטערים לבשר לך שככל הנראה אין אחד כזה בסביבה וגם אם יש - הסיכוי שתתקלי בו שווה לסיכוי שאסתי גינזבורג תקבל תכנית הנחיה חדשה בכיכובה. רדי לקרקע. תני הזדמנות לעצמך ולגברים שלא נראים כמו אלה שמתנוססים על שלטי חוצות באיילון ואל תמהרי לפסול. אהבה יכולה להגיע ממבט שני שלישי או אפילו רביעי. כבר שמענו על מקרים שבהן נשים חשבו שהדייט שלהן היה חמוד מינוס והיום הן נשואות לאותו גבר שאותו הן מכנות "חתיך הורס". אח, מה שעושה האהבה.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
תפגשי פחות עם חברות ויותר עם גברים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

את מסרבת לפתוח כרטיס באתר היכרויות
היום אפשר למצוא אהבה בכל מקום. אם פעם היינו נאלצים להשתכר במועדון תל אביבי בשביל שישאלו אותנו אם אבא שלנו גנן או לחטוף כוויות דרגה 3 על חוף הים רק בשביל שאיזה גברבר יזרוק לעברנו בטעות מכוונת כדור, אז היום, אנחנו שמחים לבשר לך, אפשר לקבל את כל הטוב הזה בכרטיס באתר היכרויות. זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר זמין והרבה פחות מלחיץ, אז למה לא בעצם? אל תתביישי לחפש את האהבה שלך בכל מקום פוטנציאלי. האינטרנט כבר מזמן משמש קרקע פוריה ליצירת קשרים רומנטיים, ונוחל הצלחה אדירה בנושא. פתיחת כרטיס באתר היכרויות לא אומרת עלייך כלום מלבד זאת שאת בחורה שמחפשת אהבה. אל תתני לסטיגמות שונות ומשונות לעצור ולעכב אותך. מה שטוב לחברת הכנסת מיכל בירן (שפתחה כרטיס כזה) טוב גם בשבילך.

את חסרת ביטחון
כמה שחוק וקיטשי שזה יישמע לך, אנחנו בטוחים שכדי לאפשר לעצמך לקבל אהבה, עלייך להיות משוכנעת בעצמך שאת אכן ראויה לה. אם הערך העצמי שלך שואף לאפס ואת בטוחה שאת כישלון גמור בכל תחום ועניין, הסבירות שתמצאי אהבה טובה שואף גם הוא לאותו מקום שבו נמצא כעת הביטחון העצמי שלך: מאה מטר מתחת לאדמה. מה עושים? מתחילים לחשוב ולעשות אחרת. תתאפרי, תתלבשי, תצאי, תלמדי להאמין למחמאות שזורקים לך ולהתחזק מהן ואל תשפטי את עצמך בצורה כל כך קשה. עמדי מול המראה, חייכי לעצמך וחזרי מליארד פעם על המשפט "אני שווה" עד שתאמיני בזה. היעזרי באנשים שעושים לך טוב, השתדלי להימצא בסביבה מפרגנת. רק אחרי שתסתכלי במראה וגם תאהבי את מה שמשתקף ממנה תוכלי להתחיל לחפש לעצמך עוד אדם אחד שיחשוב בדיוק כמוך, אם לא יותר.

אילוסטרציה. ShutterStock
למה שלא תפתחי לעצמך פרופיל באתר היכרויות? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

את מפחדת מאהבה
אם את מפחדת להתאהב, כדאי שתדעי שאת לא היחידה. יש המון אנשים שמפחדים להיתפס באהבה ולכל אחד מהם יש את סיבותיו שלו שקשורות בו, באופיו או בעברו. כשמתאהבים נמצאים במקום רגיש ופגיע, וזה לא כיף גדול. עם זאת, התחושה של ההתאהבות המלווה כמעט תמיד בפרפרים בבטן והרגשת ריחוף מעל פני הקרקע, בהחלט שווה את הסיכון. אל תפחדי להיפגע, להיעלב או להתאכזב כי רק ככה תוכלי לחיות את החיים באמת, ליהנות מהם ובעיקר ללמוד מהם. אפשרי לעצמך לעמוד במקום לא בטוח ותגלי על עצמך דברים חדשים ומדהימים שלא ידעת שחבוים בך. אח, מה שעושה האהבה, כבר אמרנו?

לחצו כאן לכתבות נוספות

בני זוג מתנשקים. ShutterStock
אל תפחדי מהאהבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully