וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנות הכי גרועות לוולנטייז דיי

הדר גת

8.2.2015 / 11:37

מתלבטים איזו מתנה לתת לה ליום האהבה? אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות שלכם, הנה כל המתנות שכדאי לכם להתרחק מהן

אפשר להגיד שהמרכיב העיקרי בולנטיינז דיי, הלא הוא חג האהבה הלועזי, הוא מחוות קטנות של אהבה. או במילים אחרות, מתנות. זה לא צריך להיות משהו גדול, גם לא משהו יקר, אבל מספיק שזה יעביר את המסר שאתם אוהבים את הצד השני ולא מקבלים אותו כמובן מאליו. לכן, רצוי שהמתנה תהיה רומנטית עד כמה שניתן. אבל רומנטיקה, היא לא בהכרח דבר כזה ברור ולפעמים בחירה גרועה במתנה עלולה להעביר מסר אחר לגמרי ולהפוך את החג הזה מאדום לשחור. כי כמו שולנטינוס (שבסך הכל רצה להשיא שני אוהבים בסתר ונידון על כך למוות), למד על בשרו, הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. אז כדי שגורל היחסים שלכם יהיה יותר טוב משלו, ריכזנו עבורכם את המשתנות הכי גרועות שאפשר לחשוב עליהן. על לא דבר.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

מתנה גרועה. אילוסטרציה, ShutterStock
תבחר טוב טוב את המתנה בשבילה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, אילוסטרציה

משהו פרקטי
היוש בנים יקרים, זה ידוע שיש לכם נטיה לחשוב בצורה פרקטית ולנסות ולקנות משהו שבת הזוג שלכם באמת ובתמים צריכה, וזה נחמד והכל, אבל זה רחוק מלהיות מתאים לולנטיינז דיי. להפך, הולנטיינז דיי הוא בדיוק היום לקנות לה משהו שלא יהיה לה יותר מידי מה לעשות איתו, אבל מספיק סנטימנטלי בשביל שהיא תוכל להסתכל עליו במבט מאוהב ודבילי ולחשוב תוך כדי שאתם בני הזוג המושלמים. אז גם אם אתם יודעים שהיא ממש צריכה מתלה למעילים, מפזר חום, מפצל שקעים, טוסטר, מנעול לאופניים או כל דבר אחר בסגנון- זה לא הזמן לקנות את זה. שוקולד טעים או זר פרחים שהיא אוהבת יעשו את העבודה הרבה יותר טוב.

לבנים זולים
הכוונה פה היא להלבשה תחתונה שלא עלתה לכם יותר מידי, כזאת שמצאתם באיזה דוכן בתחנה המרכזית או בחנות מפוקפקת באיזור הלא טוב של העיר. אז לא, אם החלטתם ללכת על הלבשה תחתונה סקסית, זה לא המקום לחסוך וכדאי לכם להשקיע קצת יותר מזה. כי בסופו של דבר כשבחורה מקבלת תחתונים זולים הדבר הראשון שהיא שומעת זה, "תתחדשי קניתי לך דלקת וגינלית!". וזה לא משנה כמה נכבס אותם, התחושה נשארת. אז לכו לחנות סבירה פלוס, תבררו קודם כל את המידה (חשוב) ותקנו משהו יפה וסקסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו ממליצים בחום לא לקנות לה מפזר חום. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמונה של עצמכם ממוסגרת
אתם בטח קראתם את הכותרת וחשבתם לעצמכם, "מה כל כך רע בתמונה שלנו?". על כן, חשוב להבהיר שלא מדובר בתמונה של שניכם כזוג, אלא בתמונה שלכם לבד, ממסוגרת, שבני הזוג שלכם יוכלו לתלות על הקיר או לשים עם השולחן במשרד. ואם אתם עדיין חושבים, "מה כל כך רע בזה?" אז דעו שהתשובה לכך היא- הכל. בואו נתחיל מזה שזה קצת (טוב, אולי הרבה) קריפי, נמשיך בזה שזה קצת (שוב, אולי הרבה) נרקיסיסטי ונקנח בזה שאין בזה שום דבר רומנטי שזאת הסיבה שלשמה התכנסנו מלכתחילה. יותר מזה, זה משדר תלותיות וחוסר ביטחון. אם בני הזוג שלכם ירצו לקשט את החיים שלהם עם תמונה שלכם- הם יעשו את זה לבד.

פרחים מפלסטיק
פרחים מפלסטיק זאת לא מתנה כזאת גרועה. כלומר, זאת לא מתנה כזאת גרועה אם אתם יוצאים במקרה עם סבתוש באייטיז שיש לה עדיין ניילונים על הספות. אבל בהנחה שזה לא המקרה, דעו שאין כמעט דבר יותר מבאס מלקבל את זה כמתנה. למה אתם שואלים? בעיקר כי אין בזה שום דבר מרגש, זה מרגיש כמו משהו שהייתם קונים לאמא שלכם ולמען האמת, זה מאוד נדיר שרומנטיקה מגיעה בפלסטיק.

פרחים מפלסטיק. ShutterStock
עשו טובה ולכו על הדבר האמיתי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משהו שירמוז לה שהיא שמנה
אחד הדברים שעלולים לעצבן את בת הזוג שלכם יותר מכל, זאת מתנה שתרמוז לה שהיא צריכה להרזות. אם טרם הבנתם, הכוונה פה היא כמובן לכל דבר שאמור להכניס אותה לכושר ולהתחטב. החל ממכשירי כושר למינהם ועד לשוברים לחוגים מסוימים ולחדרי כושר, יש דברים שפשוט אסור בתכלית האיסור לקנות לבת הזוג שלכם. וכן, גם אם זאת היא שכל הזמן אומרת לכם שהיא רוצה להתחיל להיכנס לכושר. ולנטינוס היה נידון למוות על משהו הרבה פחות גרוע, רק אומרת.

קקטוס
הקקטוסים הידועים גם בשמם, הצבריים, הם צמחי מדבר נפוצים, עמידים מאוד בתנאי חום ויובש קיצוניים ועל כן לא צריכים הרבה מים על מנת להתקיים. מעניין? אולי בנסיבות מסוימות, אבל הולנטיינז דיי הוא לא אחת מהן. שלא תבינו לא נכון, עציץ יפה יכול להיות מתנה נפלאה. לעומת זאת, עציץ של קקטוס קוצני ויבש קצת פחות.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

יאללה כושר!. ShutterStock
אל תקנה לה מנוי למכון כושר. לעולם לא! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully