וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס שישארו לבד ביום האהבה

רחלי לויט

5.2.2015 / 10:02

לבד בוולנטיינז? הנה משהו להתנחם בו: חמישה מהאנשים הכי מפורסמים, מצליחים ויפים בעולם שגם יציינו את יום האהבה בלי בן זוג

קלואי קרדשיאן
היא ללא ספק האחות המוצלחת ביותר לשבט קרדשיאן. אמנם קים היא הכוכבת הגדולה של הפמיליה, אבל קלואי היא האחות המושחזת, המצחיקה והפרועה מכולן, וגם זו שתמיד תאמר לכולם את האמת בפרצוף. בשנה שעברה היא התגרשה מבעלה, שחקן הכדורסל לאמאר אודום, בגירושים לא פשוטים רגשית, שתועדו גם בסדרת הריאליטי המפורסמת של המשפחה וזמן לא רב אחר כך החלה לצאת עם הראפר פרנץ' מונטנה. אחרי קרוב לשנה של יחסים מתוקשרים, קלואי נפרדה מפרנץ', כשלאורך כל הדרך היה ברור שהוא מעוניין בקשר הזה הרבה יותר ממנה. בתכנית היא העידה שהיא פשוט לא בשלה עדיין לקשר. למרות שמועות על חזרה של השניים, בתחילת ינואר הוא לקח בחזרה את המתנה שהעניק לה ליום הולדתה ה-30 בחודש יוני – ג'יפ גדול ומנצנץ. בהתחשב בעובדה שהיא בדיוק עברה לגור בבית ששווה 10 מיליון דולר, כנראה שהיא תוכל להתמודד עם האבידה.
איך היא תעביר את וולנטיינז? באיזו מסיבה פרועה בלאס וגאס, מוקפת חברים ואנשים מגניבים. או לחלופין, על הספה בבית של קורטני, עם בקבוק וודקה צמוד.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

קלואי קרדשיאן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. AP
ביום האהבה היא תהיה על הספה של קורטני. קלואי קרדשיאן. צילום: יח"צ/AP

טיילור סוויפט
מחקרים הוכיחו ששירים של טיילור סוויפסט מתנגנים בכל רגע נתון בתחנת רדיו כלשהי בעולם. טוב, אין באמת מחקרים כאלה, אבל אנחנו מוכנים להתערב איתכם שזה נכון. סוופיט היא כוכבת הפופ הגדולה ביותר בעולם כרגע ולמרות שהיא צעירה, יפה ומאוד מוצלחת, לא ממש הולך לה בזירה הרומנטית. מאחוריה רומנים עם גברים לוהטים כמו טיילור לאונטר, ג'ו ג'ונאס, אלכסנדר סקרסגרד, ג'ייק ג'ילנהול, ג'ון מאייר וכמובן הארי סטיילס מלהקת וואן דיירקשן, אבל כל מה שיצא לה מזה בינתיים הם שירים פופולאריים להחריד. החבר האחרון שלה היה, לפחות לפי השמועות, מאט הילי, סולן להקת The 1975 (שזה משעשע, כי לאלבום האחרון שלה קוראים 1989) אבל גם זה כבר הספיק להיגמר. סוויפט היא רומנטיקנית חסרת תקנה ולא מתביישת לפלרטט ולהודות בקול רם כשיש לה קראש על מישהו. כולם יודעים שהיא מצד אחד משוועת לאהבה ומצד שני, מבסוטית מהחופש. העיקר שיש לה חומר לשירים חדשים.
איך היא תעביר את וולנטיינז? באתרי היכרויות, תרה אחת מושא השיר הבא שלה או מקסימום תעשה שייק, שייק, שייק.

טיילור סוויפט בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, ינואר 2014. Jason Merrit, GettyImages
לפחות יצאו לה מהפרידות שירים טובים. טיילור סוויפט. צילום: יח"צ/GettyImages, Jason Merrit

ג'ייק ג'ילינהול
כאילו הוא לא אחד הכוכבים הלוהטים על הפלנטה וכאילו אין נשים (וגברים) שהיו מוכנה להקריב אונה תמורת לילה אחד איתו, גם האקס של טיילור עדיין לבד ויחגוג את וולנטיינז בגפו (אתם שומעים את הכינורות?). בדצמבר האחרון ג'ילינהול נפרד מהחברה האחרונה שלו, הדוגמנית אליסה מילר, אחרי זוגיות של שנה וחצי. ככל הנראה משום שבילה כל כך הרבה זמן במכון הכושר בהכנה לתפקידים קולנועיים ושמירה על הקוביות, שהוא גרם לה להרגיש מוזנחת. השמועות אומרות שאחריה הוא הספיק לצאת עם רייצ'ל מק'אדמס וגם עם הפרטנרית שלו להצגה חדשה בברודוויי, רות' ווילסון, אבל היא סיפרה בראיון שהם סתם חברים טובים. סביר להניח שהמשבצת הפנויה תתמלא בקרוב.
איך הוא יעביר את וולנטיינז? במכון, כמובן.

ג?ייק ג?ילנהול. GettyImages
הרווק הכי מבוקש. ג'ייק ג'ילנהול. צילום: יח"צ/GettyImages

הנסיך הארי
בזמן שאחיו הגדול מתכונן ליורש העצר מס' 2, הנסיך הארי עדיין חורך את סצנת הדייטינג הבריטית ומסרב להביא הייתה לסבתא כלה שווה. הוא אוחז בחיבה לנשים בלונדיניות יפות ויש לו ברזומה שתי מערכות יחסים רציניות, עם קרסידה בונאס וצ'לסי דיוויס, שתיהן הפכו לכוכבות לא קטנות בממלכה, בונאס אפילו הוכתרה כאייקון אופנה ואת שתיהן אפשר לראות מככבות על שערי מגזינים. לפני כמה שבועות ייחסו לו רומן עם דוגמנית גרמניה יפייפיה בשם אנסטסיה גוסבה, אבל על פי המקורות הרשמיים של הארמון, הארי עדיין סינגל לגמרי. כנראה שככה זה, כשאתה האח הצעיר. הרבה פחות לחץ.
איך הוא יעביר את וולנטיינז? בטח באיזה אירוע רשמי של משפחת המלוכה.

הנסיך הארי באקדמיה הצבאית של קולורדו ספרינגס, ארה"ב. מאי 2013. רויטרס
עדיין סינגל. הנסיך הארי. צילום: יח"צ/רויטרס

ג'ניפר לופז
היא גרושה פלוס 2 ומתקרבת בצעדי ענק לגיל 50, אבל היא נראית הרבה יותר טוב מרוב בנות ה-20 שאנחנו מכירים. לא מזמן טענו אתרי הרכילות שלופז חזרה אל האקס הצעיר שלה, קספר סמארט, אבל לופז הכחישה ועדיין מכחישה וככל הידוע, היא לא יוצאת עם אף אחד. היא גם דיברה בפתיחות בראיונות האחרונים, שנתנה כדי לקדם את הסרט החדש שלה, "השכן ממול", ובהם הודתה שהמראה החיצוני של בני הזוג שלה פחות חשוב לה ושהיא נמשכת לסוגים שונים של גברים. היא גם אמרה שהיא לא אוהבת לצאת לדייטים. אבל מי כן?
איך היא תעביר את וולנטיינז? במכון השיזוף הקרוב לביתה.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

סטייל ID – ג'ניפר לופז. GettyImages
מי יצליח לכבוש את ג'ניפר? צילום: יח"צ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully