וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינו עושים אהבה

יוסי דלאל

3.2.2015 / 17:08

במקום לעשות סקס סתמי תעשו אהבה- לרגל הוולנטיין המתקרב, קבלו את המדריך שיעזור לכם להתחבר בין הסדינים

האם תהיתם פעם איך עושים אהבה? איך הופכים מגע מיני בין שני אנשים, לחגיגה גדולה של אינטימיות והפגנת רגשות? לכבוד יום הוולנטיין המתרגש עלינו לטובה, אספנו עבורכם את כל נקודות החשובות שיסייעו לכם להפוך את המיטה הזוגית שלכם למקדש של אהבה, מקום שיש בו את כל מה שצריך להיות בכדי לקיים חיבור פיזי מוצלח בין שני אנשים. קלענו לכם בזר מפואר שלל טיפים לבביים שיעשו את ההבדל המיוחל בין עוד סקס עם בת הזוג או הבעל, לעונג צרוף בשניים. התחזית: סכנת שטפונות. לפניכם החוקים היבשים שיעזרו לכם להשפריץ ים של אהבה לכל עבר.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אילוסטרציה. ShutterStock
תעשו אהבה במקום סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חשיבות המלים
אחת הדרכים היותר מועילות להפגין אהבה היא באמצעות שימוש בשפה, במלים. יחסי מין שיש בתחילתם, במהלכם ובסופם תקשורת בין שני בני הזוג, יהיו יחסי מין טובים יותר, מענגים יותר, שמחים יותר ובעיקר רומנטיים יותר. אם תלחשו אחת לשני מחמאות תוך כדי האקט עצמו, רק תעצימו את תחושות הביטחון והנוחות של בן זוגכם ותגרמו לו להרגיש באופן אוטומטי אהוב ונחשק יותר. מלבד המחמאות, שאין ספק בתרומתן לאווירה הרומנטית, נכון ורצוי להתוודות ולהגיד את מה שאתם מרגישים כלפי בן או בת הזוג. עשו זאת בפשטות, בלי סינונים וניסוחים מבלבלים. תגידו את שלוש מלות הקסם "אני אוהב/ת אותך", תלחשו או תצעקו (זה פחות משנה) את מה שהלב שלכם מרגיש, במלים שהוא יבחר. ככה, בלי לפחד ובלי להרגיש מבוכה. לא תאמינו איזו השפעה חיובית יש לוידויים מהסוג הזה, וכמה הם מקרבים ומחממים את האווירה.

המגע
אם חושבים על זה לעומק, ישנם מספר אברי גוף שנזנחים בזמן קיום סטוץ או סקס שאין בו אהבה. ודווקא אליהם אנחנו רוצים להתייחס היום, ולהקדיש להם את מרב תשומת הלב. אותם האיברים "הנזנחים", הם בעצם האיברים ששימוש בהם הופך את הסקס מעוד סתם סקס, למעשה של אהבה. תתפלאו לגלות את כוחה היפה של נשיקה על העין בזמן משגל, את קסמה הגדול של אחיזת הידיים במהלך עינוג אוראלי, ואת עוצמתו של ליטוף הראש והשיער של בן זוגכם בזמן שאתם שוכבים עליו או לצדו ומביטים בו בעיניים מאוהבות. ההתייחסות לאיברים הללו תעשה את ההבדל המיוחל בין עוד קרבה לצורך פורקן, לחגיגת אהבה חמה, מספקת ומלבבת.

אילוסטרציה. ShutterStock
תלחשו מחמאות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ההקרבה
אהבה היא לא רק לבבות פורחים בורוד, ומסרונים בווטסאפ של "כפרה", "חיים שלי", "נסיך/ה שלי" ו"שימדורה". לאהבה גם צדדים פחות נוחים וכיפים, צדדים שיש בהם הקרבות וויתורים. גם במהלך קיום יחסי המין, בדומה לחיים בשגרה המשותפת, ישנם דברים שאתם בטח פחות אוהבים לעשות (אנחנו מתארים לעצמנו שזה בערך כל מה שדורש מכם מאמץ פיזי שלא מפיק עבורכם עונג), אבל במסגרת של אהבה – הם פשוט חובה. אם היא אוהבת עינוג אוראלי בתנוחה מסוימת שפחות נוחה לך, השתדל לבוא לקראתה ולעשות זאת בכל זאת. אם הוא אוהב מגע מסוים (נגיד מעולם הסאדו) שמביך אותך, נסי לעשות מאמץ ולבצע את העדפותיו בכל זאת, למרות המבוכה. כך, בלי מלים, אבל עם מעשה אחד ששווה מליון התכתבויות חמות באייפון, תשיגו לעצמכם עולם של אינטימיות מופלאה, שאין עמוקה ממנה.

ההקשבה
הגוף האנושי מדבר. כל הזמן, בכל דרך ושפה אפשרית. תקשיבו לגוף של בן זוגכם, שדרך פיו ותנועותיו מסמן לכם במהלך ההתעלסות, לאו דווקא באמצעות מלים, מה טוב לו, מה עושה לו נעים, ומה פחות. ככל שתהיו קשובים יותר ורגישים יותר לאהוב/ה שלכם, ככה תעמיקו את יסודות הקשר הזוגי שרקמתם יחד, ותרימו לגבהים חדשים את איכות התקשורת בניכם. הדקויות הקטנות שלומדים להכיר רק כשפותחים אוזניים ועיניים אל הצד השני, הן הפרטים הקטנים שבהם נוכחת האלוהות. ככה, בזהירות ובנחישות, בעבודה מורכבת וקסומה, תשיגו את מה שאפשר להשיג רק באהבה: חיבור אמיתי של שני אנשים שהופכים לגוף אחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
תקשיבו לגוף של בן זוגכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הרגעים שאחרי
סקס לא חייב להיגמר מיד אחרי הפורקן. האינטימיות שנוצרה במהלכו, יכולה ואף צריכה (בקשר זוגי תקין) להימשך גם אחריו, כשאתם שוכבים זה לצד זו, עייפים אך מרוצים. אחרי שהאש בגופכם הגיעה לשיא וכבתה, אפשר עדיין ליהנות ממגע הדדי נעים, מדגדוגים קטנים, ממסאז' מפנק, מחום הגוף אחד של השנייה, מנשיקות קטנות, ומדיבורים על האהבה שלכם ועל כל מה שעבר על שניכם באותו היום. אל תמהרו להרים בגדים/ לרוץ למקלחת ולקפל את המסיבה. הישארו עירומים וחבוקים גם אחרי שכביכול הכל נגמר, ופלסו בדרך אחרת, לא פחות מענגת, עוד שביל לאהבה.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
הישארו מחובקים גם אחרי שהאקט נגמר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully