וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויברטור הראשון שלי

29.1.2015 / 10:58

מעוניינת לרכוש ויברטור בפעם הראשונה בחייך ואין לך מושג במה כדאי לבחור? קבלי את המדריך המלא שיעזור לך למצוא את צעצוע המין הטוב ביותר עבורך

יש כיום כמות אדירה של צעצועי מין לבחירה, כשהויברטורים הם עדיין הפופולריים ביותר בסביבה. צעצועי המין הללו קיימים הרבה יותר זמן מכפי שניתן לחשוב. למעשה, כבר בתחילת המאה הקודמת פורסמו ויברטורים לנשים ברשתות הגדולות בארה"ב כמוצר שיכול "לסייע לגברת" ולגרום ל"הקלה בבעיות הנשיות."

הקונוטציה המינית של המכשיר הגיעה עם הופעתם של הוויברטורים בסרטי פורנוגרפיה, שדחקו אותם מחוץ לשימושו של הציבור הרחב עד שבשנות ה-20 הם נעלמו כליל. הוויברטורים חזרו לשימוש הציבור רק בשנות ה-60. למרבה המזל, ויברטורים לנשים הרבה יותר מקובלים בימים אלה, ועל היתרונות האפשריים של שימוש בויברטור כחלק מחיי מין בריאים מדברים גם רופאים וסקסולוגים.
נשים רבות נוטות להשתמש בויברטור גם בתוך המערכת הזוגית האינטימית וגם מחוצה לה, ובכך מאפשרות לעצמן ולבן הזוג שלהן להתחבר אל מין יצירתי והנאות נוספות.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

סקס. ShutterStock
צעצועי מין כחלק מחיי סקס בריאים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אז איך בוחרים?

ויברטורים לעומת דילדואים
שבעים אחוזים מהנשים מגיעות לאורגזמה דרך גירוי דגדגן בלבד ולא על ידי חדירה מינית, לכן עבור רוב המתחילות, הויברטור הוא המקום הטוב ביותר להתחיל. בנוסף, לאישה שמשתמשת בויברטור לפני או תוך כדי קיום יחסי מין יש סיכוי גבוה יותר להגיע לאורגזמה מחדירה. הרטט מהויברטור מגביר את זרימת הדם ומאפשר הנאה יותר אינטנסיבית ואת הסבירות של אורגזמה עוצרת נשימה.
הויברטורים גם נהדרים עבור נשים שחוות חוסר חשק מיני. צעצועי המין הללו מגבירים תחושות של הנאה באיברי המין באופן ששולח מסרים למוח ואומר "היי זה מרגיש מדהים ... אני רוצה עוד!"
חשוב לציין כי עדיין יש סוגים רבים של ויברטורים לבחירה ולא כולם אידיאליים למתחילות.

חוזק ותפקוד
כמה חזק את רוצה שהויברטור יהיה? רמת הויברציה יכולה לעשות את כל ההבדל בעולם. היא משפיעה על עוצמת הגירוי ויכולה להיות ההבדל בין להגיע לאורגזמה לבין להישאר מתוסכלת. לכן, חשוב לבחור במוצר בעל כמה מהירויות על מנת שתוכלי לבחור את הנכונה עבורך. ניתן לבדוק את העוצמה של הויברטור על קצה האף שלך (ברצינות!). יש שם רגישות, הדומה לדגדגן שלך, כך שאם זה מדגדג, זה אומר שזה יעבוד גם למטה.

אביזרי מין. ShutterStock
בחרי את העוצמה המתאימה לך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

החומר ממנו עשוי המוצר
כדאי להימנע ממוצרים המכילים פתלטים או כימיקלים רעילים אחרים. התרחקי מצעצועי ג'לי, גומי ופלסטיק ובחרי בויברטורים העשויים סיליקון, המאושר על ידי הFDA האמריקאי. בנוסף, חשוב לוודא כי המוצר עמיד גם במים.

הפן האישי
לא כל הנשים נוצרו שוות. יש נשים עם יותר או פחות קצות עצבים בדגדגן שלהן, אבל גורם זה הוא לא הדבר היחיד שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה הראשונה. יש לקחת בחשבון גם גורמים פיזיים כמו עד כמה נגיש הדגדגן, הצדדים השונים המשפיעים על גירוי הדגדגן בעוד אחרות מעדיפות מגע ישיר. זה באמת מסתכם בהעדפה אישית, שמתחדדת ככל שהניסיון עולה.

עם סוללות
צעצוע מין שדורש סוללות מאפשר למשתמשת להפעילו ללא חוטים, מה שיכול להקל במקרים מסוימים. בעוד שרכישת ויברטור עם סוללות יכולה להפוך ליקרה יותר בגלל המשך אספקת הסוללות, כדאי שתחשבי לעבור לסוללות נטענות כדי להפוך את השימוש בצעצוע המין שלך למשתלם יותר.

נטען
צעצוע מין נטען יכול להיות טוב יותר לסביבה, תלוי באיכות של הצעצוע, מכיוון שבמקרים מסוימים הם עלולים לא להחזיק מעמד זמן רב. יש גם כאלו שעשויים לדרוש טעינה ארוכה לכן חשוב לתכנן את השימוש הבא שלך. חשוב לציין שכמה מקרים לא יתאפשר להשתמש בו בעת הטעינה.

חשמלי
צעצוע מין חשמלי הוא לעתים קרובות החזק ביותר ומציע רטט עמוק שאחרים לא יכולים להשתוות אליו. למרות זאת, הוא כן יכול להשפיע על עד כמה "רחוק" את יכולה להגיע איתו. צעצוע מין עם כבל חשמלי יכול להוות אתגר במהלך הרפתקאות מיניות פרועות ואסור לשכוח שצעצועים כאלו לא יכולים להירטב מסכנת התחשמלות.

ויברטור "הטרמפיסט". לילה
העדיפי ויברטור מסליקון. צילום: יח"צ/לילה

מה גורם לך להנאה?

ויברטור לנקודת הג'י
ויברטורים שמתמקדים בנקודת הג'י הפכו פופולריים יותר ויותר אצל זוגות, משום שהם מאפשרים לשני בני המין לקבל אפקט יותר יצירתי בחדר השינה. הם יכולים להשתמש בצעצוע שכזה גם לגירוי הנקודה וגם באופן אנאלי על הערמונית, שהיא למעשה נקודת הג'י של הגבר.
אם את מחליטה להשתמש בצעצוע שכזה, הקפידי לשטוף אותו היטב בין שימוש לשימוש. ניתן גם להיעזר בקונדום למשחק אנאלי.

ויברטורים לדגדגן
אלה הם הפופולריים ביותר בכל צעצועי המין. הסיבה לכך היא כי הדגדגן של אישה דומה מאוד לקצה איבר המין של הגבר והוא החלק הרגיש ביותר של הגוף שלה. גירוי הדגדגן מספק גירוי מדהים, אשר מגביר את זרימת דם, שמסייעת להגברת החשק המיני בטווח הארוך. חלק מהנשים נהנות מגירוי דגדגן בזמן קיום יחסי מין וחלקן גם מגלות ששימוש בויברטורים על בסיס קבוע מסייעת להם להשיג לא רק אורגזמות חזקות אבל גם תחושת רוגע והרגשה נפלאה באופן כללי.

אילוסטרציה. ShutterStock
גירוי הדגדגן או גירוי נקודת הג'י? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הרכישה של הויברטור הראשון שלך היא צעד משמעותי בהתפתחות המינית והאישית שלך ואין צורך כיום שתגיעי לחנויות סקס במקומות אפלים כדי להשיג אותו. בימים אלו ניתן להשיג ויברטורים גם ברשתות הפארם. כך למשל, ברשת סופר פארם הוצבו לאחרונה צעצועי מין של חברת Smile Makers השוודית. צעצועי המין הללו ארוזים בצורה דיסקרטית ומגיעים בעיצוב נקי, על מנת לעודד נשים לרכוש את המוצר באזורי הנוחות שלהן.

הדבר מצביע על כך שדברים אכן משתנים בכל הנוגע למיניות ופתיחות הנשים בישראל והדלת נפתחת לאפשרות של דיאלוג על הנאה מינית. נושאים כמו אוננות, משחק מקדים ופטישים עשויים להידחק לעיתים ולהיראות כמו טאבו או לא טבעיים, אבל אם אנחנו נהיה רגועות ונינוחות יותר בשיחה על סקס, אולי אפשר יהיה לדון בנושאים שונים ולדבר באופן חופשי עם החברות ובני הזוג על ויברטורים וההנאה המינית שלנו.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב נקי. הויברטורים של Smile Makers. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully