וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תגיד, זה כאב כשנפלת מגן עדן?"

הדר גת

21.1.2015 / 12:52

רוצה לקחת יוזמה ולהתחיל עם גברים? קבלי את כל הטיפים שיעזרו לך להתגבר על החששות ולהשיג דייט

הרבה נשים יעדיפו להימנע מהאפשרות להתחיל עם גברים, והאמת? אפשר להבין אותן. במשך שנים דפוסי החשיבה ביחסים בין המינים היו מאוד ברורים ומקובעים, הגבר הוא זה שמתחיל, "הצייד" כביכול, ואילו האישה צריכה לדאוג להיות מספיק אטראקטיבית ולחכות שהיא "תיבחר" על ידי צייד מסוקס כזה או אחר. אבל הזמנים משתנים, הגבולות מטשטשים ואיתם גם התפקידי המגדר השונים. על כן, היום יותר ויותר נשים לוקחות את המושכות לידיים שלהן ויוזמות את הצעד הראשון עם גבר שנראה להן מעניין. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל גם לנשים האמיצות ביותר עדיין יש חששות מסיטואציות שכאלו והתלבטויות בנוגע לאופן שבו צריך לעשות את זה. לכן, בדיוק בשביל זה אנחנו פה, לעזור לכן בנות יקרות, להתגבר על החששות שלכן ולהבין איזו דרך הכי מתאימה עבורכן פשוט להתחיל איתו.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

זוג. ShutterStock
למה לחכות שיתחיל איתך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

והעיקר לא לפחד כלל

פחד מדחייה: אין ספק שזה החשש העיקרי שמלווה כל בחורה ששוקלת לפנות למישהו, לרמוז לו שהוא מוצא חן בעינייה ושהיא תשמח להכיר אותו. אבל ניוז פלאש, כולם פוחדים מדחייה, גם נשים וגם גברים. כן, דחייה זה בהחלט מצב לא נעים ועל כן, אין פה ניסיון להמתיק לכן אותו, אלא רק לציין שכדאי לכן לקחת בחשבון את העובדה שבעצם אין לכן מה להפסיד, רק להרוויח. כלומר, תנסו לזכור שכרגע אין ביניכם כלום, כך שאתן לא מפסידות משהו קיים ולהפך, אתן יכולות להרוויח מערכת יחסים, או סתם דייטים נחמדים. ואם הוא באמת לא יהיה מעוניין, לא נורא, זה לא אומר עליכן כלום כי הוא לא מכיר אתכן וזאת לא בושה לרצות להכיר מישהו- זאת השאיפה של רוב האנשים. אז פשוט תעברו הלאה לגבר הבא.

חשש שזה ירתיע אותו: יש נשים שחוששות שאם הן יקחו יוזמה זה ירתיע את הגבר שמאמין שזה התפקיד שלו, או שזה יגרום להן להיראות נואשות בעיניו. אז קודם כל חשוב להדגיש שחלק לא מבוטל מהגברים רואה בכך כמחמאה, בין אם הם מעוניינים ובין אם לא. ושוב, אין בכך שום דבר נואש כי כאמור, הרצון לזוגיות ואינטימיות הוא די טבעי ומשותף לרוב האנשים. ואם זה באמת אתן אלו שרוצות ליזום את ההיכרות והגבר נרתע מעצם העובדה הזאת, אז כנראה שהוא פשוט לא מתאים לכן והרווחתן ככה מנגנון סינון ראשוני.

בחורה מוטרדת. ShutterStock
אז מה אם הוא ידחה אותך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אז איך עושים את זה?

ועכשיו הגענו לתכלס. כמובן שלכל אחת מתאים משהו אחר ואין נוסחת פלא אחת שתעזור לך לגשת לבחור ולפצוח ברומן של חייך, אבל בכל זאת יש כמה טיפים ודגשים שאולי יעזרו לכן לאזור אומץ על פי הסיטואציה שבה אתם נמצאים.

פאב/מסיבה/הופעה או כל מקום בילוי אחר: החיסרון- זה יכול להיות קצת מביך לגשת למישהו זר. היתרון- את לא מכירה אותו ואם זה לא יסתדר, סביר להניח שלא ייצא לך להיתקל בו. אם את בסיטואציה הזאת ומבחינה במישהו חמוד, את יכולה בשלב הראשון לנסות להתקרב אליו על מנת ליצור איתו קשר עין. במידה ויצרת כזה, תזרקי גם איזה חיוך חמוד ומזמין. הוא מחייך בחזרה? אחלה, רוב הסיכויים שבשלב הזה הוא כבר ייגש אלייך. במידה והוא לא עושה זאת, אבל עדיין ממשיך להסתכל עלייך ולחייך באופן פלרטטני מובהק, יכול להיות שהוא קצת מתבייש ופה זה בדיוק השלב שאת יכולה לגשת. את לא צריכה לחשוב על משפט מתוחכם מידי, הרבה פעמים יספיק איזה "היי מה קורה?" בשביל להתחיל לגלגל שיחה.

זוג במסיבה. ShutterStock
זרקי לו חיוך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עבודה: מקום העבודה שלך הוא כנראה אחד מהמקומות היותר בעייתים להתחיל עם מישהו מכיוון שמדובר בדרך כלל באדם שתצטרכי עדיין להמשיך לראות על בסיס יומי ולכן החששות מדחייה ומחוסר נעימות לאחר מכן הם הרבה יותר גדולים. על כן, מומלץ לגשת אל הנושא בעדינות. אפשר בהתחלה סתם לנסות לגשש ולחפש רמזים לכך שיכול להיות שהוא גם בעניין. תנסי לשבת איתו בהפסקות, לדבר איתו על קפה, ליזום שיחות חולין במהלך היום וכן הלאה. כמובן שגם חשוב לברר שהוא באמת פנוי והוא לא יוצא עם אף אחת אחרת. אם הכל טוב וזורם את יכולה להציע בקלילות ללכת לשתות או לאכול משהו אחרי העבודה. אם הוא מעוניין מה טוב, אם לא, תמשיכי הלאה כאילו כלום.

אתרי הכרויות: זאת אולי הזירה הקלה ביותר להתחיל עם גברים בעיקר בגלל שאת יודעת שכולם נמצאים שם בשביל אותה המטרה וגם מכיוון שאת מאחורי מסך המחשב, מה שחוסך לך את המבוכה האפשרית משיחה של פנים מול פנים. אז אין מה להרחיב פה במילים, פשוט תשלחי איזה משפט חמוד או קריצה ואם הוא עונה, תמשיכי משם.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אילוסטרציה. ShutterStock
הכי קל להתחיל איתו מאחורי מסך מחשב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully