וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסור שלך עושה לי את זה!

יוסי דלאל

18.1.2015 / 12:32

רוצה לכבוש אותה? כדאי שתבחר היטב את העיסוק שלך. קבל את כל המקצועות הגבריים שמדליקים נשים

אז מה מדליק נשים? מה גורם להן להימשך אל גבר מסוים ולא לאחר? מה עושה להן את זה הכי הרבה? את התשובות לשאלות הקשות הללו, אנחנו מתנדבים לספק לכם הפעם בדרך קצת פחות שגרתית, ומעט יותר יצירתית . בואו איתנו למסע אל לבה של האשה, אבל הפעם, שלא כמו בשיגרה, אנחנו רוצים לעשות את זה דרך המקצועות הגבריים הנתפסים בעיניה כטובים ומוצלחים יותר מהשאר. גבר, אנחנו מקווים שתפסנו אותך ממש ברגעי ההתחבטות וההתלבטות לגבי מה אתה רוצה לעשות בחיים. הכתבה שתסייע לך להבין קצת יותר מה נשים רוצות, דרך המקצועות.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

נגרות
אנחנו אמנם כותבים כאן נגרות, אבל אנחנו בעצם מתכוונים לגבר שיש לו בגדול ידיים טובות שיכולות לתקן, לשפץ, להרכיב, לבנות, לתלות ולסדר כל דבר שהשתבש בבית. אחד כזה שיציל את האישה ממצבים גרועים בהם היא מגלה פתאום שיש לה סתימה בכיור או בשירותים. כזה שיגאל אותה מייסורייה כשמדפיו של ארון הבגדים קרסו אל הריצפה, כזה שידע בדיוק איזה חלק צריך לקנות כדי לתקן את הדוש שכבר יומיים מתפקד על תקן ממטרה. רוב הנשים שפגשנו בחיינו התוודו בפנינו שהן מעדיפות גברים שאפשר לסמוך עליהם בכל מה שקשור לטיפול ותחזוקה של הבית, והם ללא ספק נתפסים על ידן כגברים "גבריים" יותר. הנדי מן? כנראה שיש לך סיכויים טובים יותר למצוא זיווג.

נגר. ShutterStock
תבנה לה ארון בגדים והיא שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קונדיטוריה
אויבן הגדול ביותר של נשות העולם, הוא גם אהובן הנצחי והבלתי מעורער. אנחנו מדברים כמובן על השוקולד, או אם תרצו להרחיב את ההגדרה, על כל מה שמתוק. העובדה שאתה יודע להפוך מיכל של שמנת מתוקה ששוכב לו עזוב ועצוב במקרר לענן תענוגות שאי אפשר לעמוד בפניו, תזכה אותך בנקודות רבות אצלה ותגרום לה להיתמכר אליך, בדיוק כפי שמתמכרים לפחמימה. יש מצב שאחר כך היא תאשים אותך בצמיג הקטן שצמח לה באזור הבטן, אבל סמוך עלינו, היא תמיד תחזור אליך בבקשה שתכין לה עוד איזו עוגה טובה או שתביא לה איזה קוראסון חמאה אלוהי מהפטיסרי הצרפתי שפתחת.

ספרות
כמה פעמים יצא לכם לשמוע נשים שחוזרות מהמספרה הקבועה שלהן ומדברות על הספר שלהן כאילו הוא מינימום סגנו של אלוהים. הן מהדירות אותו, בטוחות שהוא חתיך עולם, מוצאות איתו שפת ריכולים משותפת, חושבות שהוא הכי מצחיק בעולם וכו' וכו'. אנחנו משערים שזה קורה כי אותו ספר מעניק להן, אבל בעיקר לשערן, יחס חם ותשומת לב. מה שגורם להן פשוט להתאהב בו. השיער, שהוא כנראה אחד הדברים הרגישים והחשובים ביותר לאשה המודרנית, גורם לה לפתח רגשות עזים כלפי מי שמסייע לה בטיפוחו ובשימורו. אם אתה אחד כזה שאוהב לעצב, לקצוץ, למרוח, לסלסל ולהחליק שיערות, ואתה גם במקרה לא גייז, הרווחת חביבי, הרווחת בגדול. המספרה היא מקום בו מתקיימים כל התנאים המעולים שכל גבר מייחל לקבל כשהוא מבקש להתחיל עם אשה נאה. שלא לדבר על נתון הפתיחה שבו כל הנשים היפות באות אליך ומתיישבות על כיסאותיך, במקום שאתה תרדוף אחריהן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מעצב שיער. ShutterStock
כל אישה מתאהבת במעצב השיער שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נדל"ן
זה לא סוד שהחלום הישראלי הגדול של כולנו הוא להגיע בסופו של דבר, מתישהו (רצוי לפני גיל תשעים), למצב שבו יש לנו בית משלנו, קורת גג להגיע אליה בסוף כל יום מתיש, מקום שיהיה הביטחון שלנו, שיספק לנו הגנה מפני העולם שבחוץ. החלום הגדול הזה, נראה כמו חלום קרוב יותר כשיש לצדך מישהו שמבין דבר אחד, שניים או יותר בכל מה שקשור לקניית ומכירת בתים. העוסקים בנדל"ן נתפסים כאנשים שקרובים יותר לחלום הכל כך ישראלי הזה. וזה עוד לפני שדיברנו על הסכומים הנאים שמרוויח איש נדל"ן מצליח. וכן, כסף זה לא הכל, אבל זה בהחלט משהו שצריך לחשוב עליו כמשחליטים להתמסד ולהקים בית ולעשות ילדים.

משחק
תרבות הסלב, שקצת שיבשה לכולנו את המוח בשנים האחרונות, ונדמה שמזמן יצאנו מפרופורציות בכל הקשור אליה ואל האנשים המייצגים אותה, נוגעת ומשפיעה, איך לא, גם בתחום האהבה. זה לא סוד שלאדם שעוסק בתחום המשחק והבידור או בכלל לאדם מפורסם בישראל, קל יותר להתחיל עם בנות ולהשיג סטוצים. ככל שאתה מפורסם יותר, כך נשים רואות בך גבר נחשק יותר. אנחנו לא בטוחים שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו כותבים כאן, אבל זאת בהחלט המציאות שלנו, ואין טעם להסתיר אותה או להצניע דיבורים עליה. נכון לעכשיו, עד שמשהו לא ישתנה בתפיסה שלנו או בחינוך שאנחנו מקבלים, להיות שחקן זה אחלה מקצוע לאלה שרוצים שזה יילך להם חלק ומהיר יותר עם נשים.

יהודה לוי. ניר פקין
אנשים חשובים מאוד מצליחים להשיג כל בחורה. צילום: ניר פקין/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully