וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יחסים: כשהאקסית מתגעגעת

7.1.2015 / 10:29

באמצע הלילה, כשהוא ישן לצידה של חברתו, טל שפר קיבל סמס מהאקסית. האם הוא יזרוק הכל ויחזור אליה?

בדיוק שחשבתי שיותר גרוע מהעונה הנוכחית של "המרוץ למיליון" לא יכול להיות, קיבלתי בשעת לילה מאוחרת לפני כמה ימים, סמס טורדני, שהעיר גם אותי וגם את סיגל, החברה שלי שישנה איתי. חשבתי ששוב רוצים להציע לי קרקע בישוב תלמי חדווה וכבר באתי להתעצבן, אבל מבט חטוף לעבר מסך האייפון שלי גרם לי להחסיר פעימה: "אני מתגעגעת", היה כתוב. וזו הייתה האקסית שלי שירן.

שלוש הזדמנויות נתתי לקשר שלנו, אבל שירן החליטה לחרבן כל אחת מהן בדרכה המיוחדת. בפעם הראשונה היא לא הייתה בטוחה שהיא מוכנה להתחייב, בפעם השניה היא רצתה קצת זמן לעצמה, ובפעם השלישית, למרות שהבטיחה שהיא אוהבת אותי ורק אותי, היא אמרה לי שהיא רוצה קצת לטעום קשרים עם אחרים לפני שאנחנו חוזרים להיות יחד. ועכשיו היא מתגעגעת.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

גבר בוגד בטלפון. ShutterStock
ואז היא סימסה לי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

למרות שאני בטוח שהתגברתי על שירן ועכשיו כל כולי הייתי של סיגל, עדיין הסמס הזה באמצע הלילה הצליח לערער אותי. למה היא מתגעגעת שוב? מה היא רוצה ממני? רציתי לכתוב לה שהמשכתי הלאה ושלא תפריע לי יותר, אבל לא יכולתי. פחדתי שהיא תשלח לי עוד הודעה ותנסה לשכנע אותי ולספר לי כמה היא אוהבת אותי וכמה הפעם היא יודעת שזה יעבוד, ושבחיים לא יהיה לי עם סיגל את מה שהיה לנו יחד.

סיגל מלמלה כמה דברים מתוך שינה, ולמרות שבהתחלה חשבתי שהסמס העיר אותה, היא המשיכה לישון כרגיל. הסתכלתי עליה כמה דקות, וחשבתי לעצמי אם אני צריך לספר לה או לא. מצד אחד, בשביל מה לספר? אני לא מתגעגע לשירן, ואין לי שום שליטה על ההודעות שאני מקבל ממנה. מצד שני, אולי היה לה חשוב לדעת שהאקסית המיתולוגית שלי מנסה להחזיר אותי אליה? האם אני הייתי רוצה לדעת אם האקס של סיגל היה שולח לה הודעות? לא הצלחתי לישון כל הלילה.

טלפון סלולרי. ShutterStock
הסמס הצליח לערער אותי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בבוקר סיגל ראתה שמשהו מוזר אצלי, והיא שאלה אם הכל בסדר. שתקתי. לא רציתי להעציב אותה, אבל גם לא רציתי להסתיר ממנה את מה שקרה, אז שיקרתי ואמרתי שהיה לי לילה עם נדודי שינה ושהכל בסדר. היא שאלה אם אני בטוח, אמרתי לה שכן, וככה נפרדו דרכינו וכל אחד הלך לעבודה שלו.

אחרי שעה בעבודה, בערך בסביבות השעה 10:00, התחילו לי נקיפות מצפון. למה הייתי צריך לשקר לסיגל? אני בטוח שהיא תבין שזה סתם סמס ושזה לא באמת מזיז לי משהו. היא יודעת שאני אוהב רק אותה, והיא גם סומכת עליי שתמיד אהיה כן איתה ולא אסתיר ממנה דברים. ביקשתי מהבוס שלי לצאת להפסקה מוקדמת, הוא אישר לי, והחלטתי לנסוע לעבודה של סיגל שנמצאת רבע שעה נסיעה ממני.

אילוסטרציה. ShutterStock
שיקרתי שהכל בסדר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשהגעתי לעבודה של סיגל היא נבהלה לראות אותי וחשבה שקרה משהו נוראי. אמרתי לה שהכל בסדר ושאני רוצה לדבר איתה רגע בפרטיות. ירדנו לחנייה, ואחרי כמה שניות של שתיקה אמרתי לה ששירן סימסה לי אתמול בלילה. היא שתקה, ולמרות שהיה מדובר רק בכמה שניות, זו הייתה השתיקה הכי ארוכה שחוויתי בחיים. העיניים שלה נצצו וראיתי דמעה שזוחלת לה באיטיות על הלחי שלה. "אני יודעת, ראיתי אתמול את ההודעה בזמן שקראת אותה", היא ענתה. "אז למה לא אמרת כלום?", שאלתי. "כי לא רציתי להביך אותך", היא ענתה, וחיבקה אותי.

זה ישמע לכם מוזר, אבל אני ממליץ לכל אחד מכם לקבל בהפתעה סמס מהאקסית שלו מדי פעם. ללא ספק אני יכול להגיד שמאז אותה הודעה באישון לילה הקשר שלי
ושל סיגל רק התעצם. הפתיחות והכנות בינינו עלו בכמה דרגות, והיא יודעת שהיא האחת בשבילי. אולי בקרוב גם היא תקבל סמס מהאקס המיתולוגי שלה והקשר שלנו יתחזק עוד יותר. סתם. אין דבר שאני יותר פוחד ממנו. אני מקווה שאתה קורא את זה עכשיו, אקס מיתולוגי של סיגל, ומוכן לעשות לי טובה ולהניח לה לשלום. הדבר האחרון שאני צריך זה שהיא תעזוב אותי עכשיו. תודה.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

זוג מאוהב. ShutterStock
הזוגיות רק התחזקה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully