וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להדליק זוגיות שכבתה

24.12.2014 / 10:34

מרגישים שהזוגיות שלכם אבדה את זה? כך תשפרו אותה ותכניסו לה אור

חנוכה כבר מאחורינו, אך אווירת האורות והסופגניות עוד ממשיכה לחמם את הלב. אבל אם אתם נמצאים בזוגיות שאיך נגיד, האור בה קצת כבה – קצת יותר קשה לכם להאמין בניסים ונפלאות. אז בדיוק בשבילכם, באנו חושך לגרש ולתת לכם את חמשת הטיפים שיספיקו לפחות ל-8 שנים של זוגיות מופלאה. מוכנים?

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

"ושואל 'תרצי קפה'? ומתכוון לומר – אני אוהב"
לא משנה אם אתם ביחד חצי שנה או שלוש, או אם אתם בטוחים שהצד השני בטוח באהבה שלו אליכם – למילים יש כוח קסום שיכול למוטט הרים, להצית אש ולקרב לבבות. שלוש מילים בלבד יכולות להוות את הגשר שהזוגיות שלכם זקוקה לו כדי לעבור מעל התהום. אז הסירו את המגננות, החומות והניחו בצד את הפחד להתפס כחלשים – ופשוט תגידו שאתם אוהבים, מכל הלב והנשמה. כמובן שזה תקף רק במידה ואתם אכן מרגישים כך כלפי הצד השני, אחרת הגשר שלכם לא יחזיק מים.

זו לא הכמות, זו האיכות
נכון שאתה עובד כל יום עד מאוחר וכל מה שבא לך כשאתה חוזר הביתה, זה להוריד נעליים, לחמם איזה משהו במיקרו, לנחות על הספה ולבהות במסך הטלויזיה\הלפטופ\האייפד עד שהמוח שלך נמס, ונכון שלך היה יום קשה והדבר האחרון שבא לך זה לבלות – אבל אם תצאו רגע מהעולם הקטן והפרטי שלכם, תגלו שיש עולם נוסף אותו אתם חולקים עם אדם שאיכפת לכם ממנו ושגם עליו, עוברות חוויות וחיים שלמים שאולי קצת הזנחתם לאחרונה. אם החלטתם שבשלב הזה בחיים שלכם, אתם רוצים להמצא בזוגיות – אתם חייבים למצוא זמן בשביל לתת לה מקום להתקיים. החליטו על זמן קבוע בשבוע שבו אתם מקדישים לעצמכם, כדי לצאת למסעדה או אפילו סתם לבלות ערב שקט ואינטימי בבית. אם לא תשריינו את הזמן הזה, השגרה לא תעשה זאת בשבילכם.

זוג יושב וצופה בטלויזיה. ShutterStock
הקדישו זמן איכות קבוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רשימת סינגלס
הרבה מכם ירימו גבה ויפלטו אנחת ספק ייאוש-ספק התנשאות לאחר קריאת פסקה זו. לאלו מכם שלא יעשו זאת, מובטחת הארה שלא תיארתם לעצמכם להגיע אליה. גם אם אתם נמנים בין שונאי הרשימות, אבל הרצון שלכם להצית את הזוגיות יותר חזק מהעצלנות – קחו דף ועט וכתבו את כל מה שאתם אוהבים בבני הזוג שלכם, החל מהמראה החיצוני, תכונות אופי, הליכה, דיבור ובעצם כל דבר בו שעושה לכם את זה. היו כנים עם עצמכם וכתבו ברשימה הזו רק את הדברים שאתם באמת אוהבים. לאחר מכן, קראו אותה לפחות 3 פעמים ובהמשך, פעם אחת בשבוע. המטרה של הרשימה היא להאיר על הדברים ששכחתם שיש לכם בידיים ולגרום לכם להסתכל על בן הזוג שלכם, בצורה שבה הסתכלתם עליו כשרק התאהבתם. הבטחה שלנו שזה פשוט עובד.

לטס טוק אבאוט סקס, בייבי
אתם עייפים, אתם צריכים לקום מוקדם, לא התקלחתם, אתם מבואסים, אתם בעיקר מתרצים ובסופו של דבר – אתם לא מסופקים ומתוסכלים. זוגיות שהסקס בה נדחק לאירועים מיוחדים, מעמיקה את הפער ויוצרת קושי להתקרב ולהפתח אחד כלפי השני. אז גם אם הדבר האחרון שבא לכם לחשוב עליו כרגע הוא סקס, זכרו שלפעמים רק עם האוכל – בא התיאבון. נסו ליצור אווירה שתעודד את האינטימיות ותחליטו שלא משנה מה קורה, אתם לא מתפשרים על פחות מפעמיים בשבוע. ברגע שתהיו קרובים פיזית, האנדרופינים שישתחררו לכם במוח כבר יעשו את העבודה, או לפחות חלק ממנה, להמשך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
לפחות פעמיים בשבוע סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להכניס אדרנלין
אם אתם מרגישים שהזוגיות משעממת אתכם, שהכל צפוי מראש וחוזר על עצמו כולל הריבים, ההשלמות, השיחות והשתיקות – תעשו משהו שעוד לא עשיתם ולא חשבתם שתעשו. גם אם נראה לכם שבן הזוג יסתכל עליכם בפליאה ולא יבין מאיפה נחתם עליו – אם הוא מעוניין בהחייאת הזוגיות הזו לפחות כמוכם, זה יעבור לו ממש מהר, אז אל תדאגו. זה יכול להיות בילוי משותף בלונה פארק או בהחלקה על הקרח, נסיעה למקום שעוד לא טיילתם בו או אלמנט חדש בסקס שתמיד רציתם לנסות אבל אף פעם לא העזתם. לא משנה איך תחליטו לגוון, העיקר שזה יהיה מרענן ומפתיע. לפעמים כל מה שהזוגיות צריכה בשביל להדלק מחדש, זו חוויה שחווים ביחד בפעם הראשונה, שתצית מחדש את הרגש ותגרום לכם לחלוק משהו חדש, ששייך לשניכם בלבד.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

צניחה חופשית. ShutterStock
עשו ביחד דברים שמעולם לא עשיתם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully