וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לצייד בסילבסטר

31.12.2014 / 9:35

גבר, מרגיש בודד? קבל טיפים איך למצוא אהבה במסיבת ערב השנה החדשה

שנה חדשה מביאה איתה כמעט תמיד מצב רוח להתחלות חדשות נוספות גם בתחומים אחרים בחיינו. אם מתחשק לך להתחדש, למצוא אהבה בפתיחתה של שנת 2015, ולכבוש בערב הגדול הזה את לבה של הבחורה הכי יפה במסיבה שאליה תלך, אנחנו רוצים ויכולים לעזור לך. לפני שאתה מתבלבל והולך לאיבוד בין שלל העצות השונות והמשונות שחבריך הטובים נותנים ומייעצים לך מנסיונם האישי, אנחנו ממליצים לך לקרוא את הכתבה הבאה שבה אנחנו מבטיחים לקחת אותה בבטחה, יד ביד, שלב אחר שלב, אל היעד הסופי: סיפור אהבה חדש ומרגש בסילבסטר.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

בחר עם מי לצאת לצייד
עוד לפני שאתה מתחיל לדמיין בראשך איך תהפוך לדון ז'ואן בערב שבו מתסיימת לה שנה אחת ומתחילה חדשה, ובטרם תיכננת לאן בדיוק אתה נוסע ובאיזו שעה, כדאי שתבחר בקפידה את האנשים שאתה רוצה לצאת איתם לבלות. בחר בחכמה את אלה שנוסכים בך ביטחון, אלה שיפרגנו לך כל הזמן, גם כשתנטוש אותם באמצע הערב לטובת עוד גיחה אל אהובה פוטנציאלית. לחברים שתבחר לצאת איתם יש השפעה גדולה על הסיכויים שלך לצאת מהחגיגות עם רומן בכיס. ישנם כאלה שלא יראו בעין יפה את החיפוש שלך אחרי הכלה המיועדת בדיוק כשאתה יושב איתם על כוס בירה. תחשוב על זה.

בחן את הסביבה
אחרי שבחרת את האנשים הנכונים לצאת איתם לקרוע את העיר, אחרי שהתלבשת כמו ליאור נרקיס בקיסריה, אחרי שהתקלחת בבושם, ואחרי שבחרת את המקום המושלם אליו כל בנות ישראל היפות והענוגות מגיעות לחגוג סילבסטר, הגיע הזמן לגשת אל מלאכת הצייד. לפני שאתה ניגש ומתחיל לדבר, אנחנו מציעים לך לבחון את סביבתה של זו ששמת לב אליה, שמצאה חן בעיניך. לפני שאתה הולך להציג את עצמך ולהפגין את כישוריך הוורבליים, קח כמה דקות לבחון מי האנשים שקרובים אליה, מה טיב היחסים בינה לבינם (האם היא נצמדת לבחור מסוים, ומראה סימנים של קרבה רומנטית?), ומה מצב רוחה. רק אחרי שבדקת את כל הפרטים הללו, אתה יכול לגשת אל השלב הבא.

אנשים במסיבה. ShutterStock
בדוק את האנשים/ShutterStock

אתה ומבטה
אחרי שבדקת שהסביבה שלה נוחה ומזמינה, נסה להתקרב עוד קצת ולאתר את המבט שלה. שים לב אליה, ועקוב אחרי תנועותיה ופניה. נסה "לצוד" אותה במבטה לפני שאתה קם ומנסה לעשות את זה באופן ישיר. תראה אם גם היא שמה לב אליך, אם גם אתה משכת את תשומת לבה וגרמת לה להתמקד רק בך. אם כן – זרוק חיוך וקווה לקבל אחד דומה בחזרה. התגובות שהיא תיתן לך מרחוק יהיו לסימנים ורמזים עבים לגבי הנכונות והרצון שלה בקרבה שלך. במקרה שהכל הולך עקום והיא מפנה אליך פרצוף מביע סלידה, תהיה בכל זאת שמח. חסכת לעצמך מבוכה וסירוב.

תפתיע, תסקרן
הנה הגיע הרגע הגדול. זה שחיכית לו כל הערב. הבחורה אשכרה רוצה שתתקרב ותבוא לתהות על קנקנה. גש בביטחון, צעד אליה תוך כדי שאתה עוטה על פרצופך חיוך קטן, שאל לשלומה, הצג את עצמך, ומכאן נסה להיות כמה שפחות נדוש. השתמש בכישרונך ובכושר הביטוי שלך בכדי לגרום לבחורה לזכור דווקא אותך בתוך ים הגברברים שניסו את מזלם איתה הערב. תרחיק מלשונך משפטים כמו "אבא שלך גנן" ושאלות נוסח "זה כאב?". תנסה להצחיק אותה, לספר ולשאול שאלות לא שגרתיות ולגרום לה להיות מופתעת ומסוקרנת לגבי השפנים הנוספים שתשלוף מהכובע בעתיד, כשתפגשו לדייט ראשון אחד על אחת. השתדל לבלוט באופן חיובי, לפזר את קסמך האישי ולהביאהו לידי ביטוי בצורה הכי טובה, מבלי להתרגש ולהתבלבל יותר מדי. הכי חשוב שתשמור על עצמך קול.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זוג במסיבה. ShutterStock
נסה להצחיק אותה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קיבלת מספר? חכה למחר
זרקת לחלל החדר את השאלה הגורלית, קיבלת תשובה חיובית בנוסח מספר בן עשר ספרות, ועשית את זה! אתה יכול להיות גאה ולטפוח לעצמך קלות על השכם. אנחנו יודעים שהרצון עכשיו הוא להמשיך את מה שהתחלתם ולהישאר לצדה, לשוט הלאה בשיחה המופלאה שזורמת בינכם, לשכוח מכל הסובבים והחברים, ופשוט להיות איתה כל הזמן, כל השעות, כל הלילה. למרות הרצון הגדול, הטבעי והמובן הזה, אנחנו בטוחים שהישארות לצדה למשך כל זמן החגיגות הוא צעד לא נכון ולא בריא. אנחנו סבורים שבחיים הללו צריך תמיד להשאיר טעם של עוד, במיוחד בהתחלה, כשהקשר עוד רוקם לו עור וגידים ונושם את נשימותיו הראשונות. תפרד ממנה לשלום והחזר אותה אל חיק האנשים שהיו איתה לפני שהיא הכירה אותך. כבד אותה, את פרטיותה ואת החופש שלה. זה הבסיס לכל זוגיות מאושרת.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully