וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה נחתה כמו נס משמיים

חגית גינזבורג

17.12.2014 / 20:51

אחרי שכמעט והתייאשו מחיפושים אחר זוגיות מאושרת, כשהן נושקות לגיל 40, מצאו לינור ומיטל את האחד שחיכו לו. קבלו את ההוכחה לכך שניסים יכולים לקרות

גם עכשיו, כשהיא בחודש השביעי להיריונה, לינור עדיין מתקשה לעכל שזו היא, שיושבת בבית קפה תל אביבי ומלטפת את הבטן שלה, כשטבעת נישואין עדינה מקשטת את יד שמאל שלה. מתקשה להאמין שזו היא שמדברת על חיתולים, שידות החתלה, פחד מהנקה ורצון ללדת בלידה טבעית ללא אפידורל. בחודש הבא היא תהיה בת 40 ובזמן הזה בשנה שעברה היא עדיין הייתה רווקה ואם לומר את האמת, היא גם הייתה כבר לגמרי מיואשת. "פשוט לא חשבתי שזה כבר יקרה לי", היא מספרת. "הייתי בת 39, רווקה, עם מערכת יחסים משמעותית אחת שחוויתי אי שם בתחילת שנות העשרים שלי. יצאתי לדייטים אבל שום דבר לא הלך. נפגעתי המון מגברים, ספגתי לא מעט דחיות – בעיקר אחרי גיל 35 כשהתחילו לעקם מולי את הפרצוף. המלים האלה, 'רווקה בת 35', מחלצות מאנשים תגובות מוזרות. אני לא יכולה להגיד שהגעתי להשלמה עם המצב שלי, אבל איפשהו קיבלתי את זה שזה הסיפור שלי והתחלתי לברר על תרומת זרע. לא רציתי להפסיד את חוויית האמהות".

ואז, כמו במיטב הקלישאות, קרה ללינור מה שהיא לעולם לא האמינה שיקרה לה: היא פגשה את בעלה. ד', בן 42, ראה את התמונה שלה בפייסבוק וציין לעצמו שהיא מוצאת חן בעיניו. "אבל הוא לא עשה שום דבר בקשר לזה, כמו שרובם היום לא עושים", היא צוחקת. ואז, הוא נתקל באותה התמונה באתר היכרויות וראה בזה כסימן. "הוא כתב לי שהוא ראה אותי בפייסבוק ושאני נראית לו מקסימה. התחלנו לדבר והייתה לי תחושה משונה, כאילו משהו פה לגמרי נכון, אבל אני כבר למודת אכזבות ופגיעות, אז לא נתתי לעצמי לשמוח או להתלהב. הנחתי שזה יהיה עוד דייט, אולי הוא יוביל לעוד כמה דייטים וכמו כל הגברים הקודמים שהכרתי – שם זה ייגמר".

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
לא האמינה שזה יקרה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הפעם הסוף דווקא היה אחרת: לראשונה בחייה, לינור חוותה התאהבות דו צדדית, הדדית ומרגשת. "זה היה נכון מהרגע הראשון. נפגשנו ושנינו ידענו שזה פשוט זה. זה אחרת כשמכירים בסוף שנות השלושים. מגיעים ממקום הרבה יותר בשל – מה זה בשל? וול וול דאן", היא צוחקת. "החיבור היה מדהים וגם המשיכה. הוא היה מה שרציתי ואני גם. בשבועות הראשונים הייתי צריכה לצבוט את עצמי בכל בוקר כדי לוודא שזה אמיתי ובאותה הנשימה להרגיע את החרדות, מהפחד שזה תיכף יתפוצץ לי בפרצוף".

זה לא התפוצץ. אחרי חודשיים של היכרויות ד' הציע ללינור נישואין וכעבור שלושה חודשים נוספים הם כבר היו נשואים ומצפים לילד ראשון. "אין לי מושג מאיפה הוא נפל עליי, אבל זה לא פחות מנס", היא אומרת. "הייתי בטוחה שלא קיים גבר שיכול להתאים לי ואז הוא פשוט נכנס לחיים שלי בקלילות מטורפת וזהו, כל חלקי הפאזל התיישבו במקום. ברור שזה לא מושלם, אנחנו לא חיים בקומדיה רומנטית, אבל זה כל מה שאי פעם ביקשתי לעצמי. אגב, לבת שלנו שתיוולד בעוד חודשיים אנחנו שוקלים לקרוא גורל. סתם, לא באמת".

אילוסטרציה. ShutterStock
"אין לי מושג מאיפה הוא נפל עליי". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גם מיטל בת ה-38 כבר לא האמינה שתמצא אהבה. למודת מערכות יחסים מאכזבות, היא הייתה משוכנעת שלה זה לא יקרה. "אני לא בחורה של סטוצים ואף פעם לא הייתי", היא מעידה על עצמה. "היו לי ארבע מערכות יחסים גדולות וארוכות בחיים ובכל אחת מהן הייתי בטוחה שזה יגמר בחתונה, גם בזו שהתחילה כשהייתי בת 16. מאז שאני זוכרת את עצמי אני חולמת על משפחה וילדים. חלום פשוט, אני יודעת, אבל זה מה שרציתי. אני בת להורים גרושים ואין לי אחים ותמיד פנטזתי להתחיל לעשות ילדים בגיל צעיר ולבנות לעצמי משפחה גדולה".

אבל למצוא בן זוג שיתאים גם להקמת משפחה זו לא תמיד משימה פשוטה ובמקרה של בני הזוג של מיטל, הם תמיד השתפנו ברגע האחרון. "אני לא מאשימה אותם. זה מפחיד, כשבת הזוג שלך נורא רוצה כבר ילד ואני מודה שהייתי לחוצה ומלחיצה, אבל היה לי ברור לאורך כל הזמן שאני לא אעשה עם מי שלא ירצה את זה כמוני. כשחגגתי יום הולדת 30, הייתי בלי בן זוג והייתי מדוכאת מזה מאוד אבל עדיין שמרתי על אופטימיות. 30 זה עדיין צעירה בימינו. ואז השנים עברו, הייתי עם החבר האחרון שלי שלוש שנים, היינו אמורים להתחתן וברגע האחרון זה התבטל, דווקא מנסיבות משפחתיות שלא היו קשורות אליי. הלב שלי היה שבור והייתי מיואשת, אבל לא רציתי לעשות ילד לבד. רציתי משפחה, כמו שלא הייתה לי כשהייתי ילדה".

יום הולדת 30. ShutterStock
כשגיל 30 הגיע הייתי בדיכאון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הדרך שבה הכירה את ש', שבקרוב מאוד יהפוך לבעלה, הייתה מסתורית ומפתיעה. "קבעתי להיפגש עם איזה בחור שהכרתי באתר היכרויות. חיכיתי לו על הבר, כשפתאום ש' הופיע", היא מספרת. "גם הוא קבע להיפגש עם מישהי מאיזה אתר אבל הוא ראה אותי ומצאתי חן בעיניו והוא פשוט ניגש. זה היה הזוי, כי זה קרה בדיוק כמו שמספרים לך שזה קורה – בשנייה הראשונה ידענו שזהו, זה זה. אני אפילו לא יודעת איך להסביר את התחושה הזו, כששנים של חיפושים, ניסיונות ואכזבות פשוט מוסרים מהכתף שלך בבת אחת. שנינו חיכינו לדייטים שלנו, התנצלנו והסברנו שזה לא יילך והמשכנו את לבלות את הערב יחד, במקום אחר. שבועיים אחר כך עברנו לגור ביחד ואחרי חודש הוא הציע לי נישואים ואנחנו כבר עובדים על ילד. לא האמנתי שאמצע אהבה ככה, בדרך כזו, בלי להתאמץ בשבילה, אבל כשזה נכון, זה הכי נכון בעולם".

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

זוג בפאב. ShutterStock
מצאתי אהבה בלי להתאמץ בשבילה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully