וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יחסים: מתי נשכב?

9.12.2014 / 14:32

טל שפר נמצא בזוגיות כבר חודש אבל הם עדיין לא שכבו. האם הוא יאכזב אותה כשסוף סוף יכנסו למיטה?

יותר משאני חושש מהשלב שבו ניאלץ אני וחברה שלי סיגל לבחור יחד וילונות לבית, אני חושש מהרגע שבו נצטרך להיכנס למיטה ולקיים את היחסים שבני האדם אוהבים לקרוא בשם יחסי מין.

זה לא שאני לא אוהב וילונות, או חלילה מין, זה פשוט שאני וסיגל כבר חודש ביחד, ועדיין לא שכבנו. לא כי אני לא רוצה, לא כי היא לא רוצה, אלא כי זה פשוט לא הסתדר. פעם היא הייתה במחזור, פעם אני הייתי במחזור (אל תשאלו), פעם היא הייתה חולה, פעם שנינו היינו עייפים, וככה עבר לו חודש נטול משכב.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
עוד לא שכבנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אבל יש יותר מזה: נכון שאומרים שסקס זה כמו לרכוב על אופניים? אז עבר הרבה מאוד זמן מאז שרכבתי על אופניים. כמה הרבה? הבחורה האחרונה שרכבתי איתה יחד על אופניים הייתה מישהי שיצאתי איתה לפני יותר משנה, ומאז הכידון שלי נותר בודד. ככה זה כשאתה רווק לא הולל.

שלא תבינו אותי לא נכון. יש לי רקורד די מכובד של רכיבה, פשוט אחרי כל-כך הרבה זמן בלי אופניים אני פוחד ששכחתי מה צריך לעשות שם ולא בטוח שזה יהיה מספיק טוב. אחרי חודש יחד, לא הייתי רוצה שעל זה יקום וייפול הקשר שלנו. מצד שני, אני בטוח שלא שכחתי ושאני רק צריך את סיגל שתזכיר לי. מצד שלישי, זה לא רק העניין של החשש שלי ממה יהיה, אלא שבאופן כללי במערכות יחסים אני אוהב לקחת את הדברים לאט. נכון, חודש הוא פרק זמן ארוך יחסית כדי להתחיל לשכב עם החברה שלך, אבל אני אוהב להיות בטוח ורוצה לדעת שהקשר הולך למקום רציני באמת, גם מבחינת סיגל. אבל אולי כבר מאוחר מדי?

אילוסטרציה. ShutterStock
לא בטוח שזוכר מה עושים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חבר טוב אמר לי פעם שבכל קשר יש את נקודת האל חזור, שבה אם לא קרה משהו עד נקודת זמן מסויימת, כנראה שהוא כבר לא יקרה. מאז אנחנו כבר לא חברים כי גיליתי שהוא דביל, ודווקא בגלל זה החלטתי להושיב את סיגל לשיחת יחסינו (של המין) לאן, ולראות מה היא תגיד לי. וכך יצא שבליל שישי האחרון דיברתי עם סיגל וביקשתי שהיא תבוא אליי כי אנחנו צריכים לדבר. לרוב כשאומרים "צריכים לדבר" אין באמת על מה לדבר, אבל הפעם באמת היינו צריכים לדבר.

היא באה אליי והתיישבנו יחד על המיטה שלי. לפני שהתחלתי להגיד משהו, היא שאלה אם זה קשור לזה שעוד לא שכבנו, ואמרה שהיא תבין אם אני רוצה להיפרד ממנה. היא המשיכה ואמרה שאני צריך להבין שכל העניין הזה לא קל לה ושלפני שהיא נכנסת עם מישהו למיטה, גם אם הם יוצאים חודש, היא רוצה לדעת שזה קשר רציני ולא סתם.

חייכתי. היא די הוציאה לי את המילים מהפה, וחשבתי לעצמי שאני סתם אידיוט שדאגתי מכל העניין הזה. הרי ברור שיש סיבה שאנחנו כבר חודש יחד וטוב לנו. סקס הוא מרכיב מאוד חשוב בקשר, אבל עד שהוא מגיע אפשר ליהנות מכל הביחד האחר שיש. "אז יאללה, בואי נשכב", אמרתי לה בחצי הומור. אני מודה שדי צחקתי, אבל עדיין הייתי מוטרד. ואם לא נשכב אף פעם? אני לא רוצה להיות מהזוגות האלה שלא שוכבים אף פעם.

אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
ואם נהיה מהזוגות שלא עושים את זה אף פעם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

השעה הייתה די מוקדמת, בערך 22:30 כשסיימנו לדבר. הייתי בטוח שבאותו ערב סופסוף נשכב, אבל שנינו היינו מאוד עייפים ונרדמו. בבוקר סיגל הייתה צריכה ללכת הביתה לאיזו ארוחה משפחתית ובערב שבת היא טסה לחו"ל לבר מצווה של בן דוד שלה בצרפת. רגע לפני העלייה למטוס היא סימסה לי שכדאי שאתכונן, כי כשהיא חוזרת זה קורה. עכשיו אני מחכה שיעבור שבוע וחצי. סקס עם ציפייה, אני אוהב אותך.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully