וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות המין הגברי

7.12.2014 / 12:57

בנות, תמיד תהיתן לעצמכן מה גברים באמת רוצים? כתבנו יוסי דלאל חושף מה מסתתר במוחם של הזכרים

אז מה אנחנו הגברים רוצים? כל כך הרבה נכתב ונאמר על מה שנשים מחפשות בגבר שלהן, ומצד שני כל כך מעט נכתב על מה שאנחנו הגברים רוצים מהנשים שלנו. לכן, הרגשנו צורך עז לפצוח בכתיבת הכתבה ולנסות להסביר לכן אחת ולתמיד, נשות ישראל היקרות והיפות, מה אנחנו בעצם מבקשים ומחפשים בכן. בניגוד לסברה הרווחת, לתפעל גבר זה לא דבר כל כך פשוט כמו שרבים מנסים לגרום לכם לחשוב, ויש דברים מסוימים שבהחלט כדאי לשים אליהם לב כשאתן ממש מעוניינות ליצור פה סיפור אהבה. אז מה בדיוק, כמה ואיך? כל התשובות מחכות לכן כאן.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

גבר סקסי. ShutterStock
מה הם באמת רוצים? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גורם ההפתעה
אין יותר מבאס מדבר צפוי. ניצוץ המשיכה הגברית נדלק כאשר קורים דברים בלתי צפוים, כבאות עלינו, הזכרים, הפתעות נעימות. נסי תמיד לחשוב מחוץ לקופסה ואף פעם אל תתנהגי כמו שאת חושבת שמצפים ממך. גם במיטה וגם בחיים, קחי את המושכות והציעי דברים בלתי שגרתיים שיש בהם את היכולת לרגש בקטן ובגדול. דברי לפעמים אחרת, פעלי לפעמים בצורה שונה וגרמי לכל רגע איתך להרגיש ולהראות שונה מקודמו. קחי אותו למקומות שאת אוהבת, תזמי בעצמך, תובילי גם את, ואל תשבי אף פעם במקום הפסיבי והנוח. זוגיות היא עבודה. גברים נמשכים להרפתקאות, ומוציאים חן ומשיכה בדברים שקיימים דווקא מחוץ למסגרת.

חיזור
מה שבא בקלות בדרך כלל לא מוערך מספיק. את המשפט הבסיסי והחשוב הזה במשחקים שבינה לבינו כדאי שכל אשה תדע ותנסה גם ליישם. אנחנו לא אומרים כאן שאת צריכה להפוך את חייו לגיהנום רווי ביסורים בכדי שהוא ילמד להעריך את הימצאותך בקרבתו, אבל אנחנו גם לא חושבים שנכון לך להתנהל בצורה כזאת שתגרום לו לקחת אותך כמובנת מאליה ואת הדברים הטובים בך כשגרה שאין כל צורך להתאמץ בכדי להשיגה. אל תעני בחיוב באופן כמעט אוטומטי לכל דבר שהוא מציע או עושה. גרמי לו בכל פעם להתאמץ קצת בכדי לזכות ממך ליחס ולאהבה. משחקי החיזור מגבירים את תחושות הכמיהה והערגה וככל שהדברים מאתגרים יותר, כך גדלה אצלנו הגברים ההתלהבות והתשוקה.

גבר הפתעה. ShutterStock
גברים אוהבים הפתעות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ההערכה עצמית
אנחנו מתארים לעצמנו ששמעתם את זה לא פעם: אדם שלא אוהב את עצמו, לא יכול לאפשר לאנשים אחרים להתקרב אליו ולאהוב אותו. אישה שאוהבת ומעריכה את עצמה תביא לידי ביטוי את האהבה והערכה הללו באינספור דרכים. היא תתלבש, תתאפר, תדבר ותתנהל בצורה שתגרום לאנשים אחרים סביבה, בניהם גם מחזרים פוטנציאלים, ליפול בקסמן של החיוניות והשמחה שהיא מפגינה. אין סקסי יותר מביטחון עצמי שמגיע בגבולות הטעם הטוב ומשולבים בו מועדות עצמית וטיפוח. בניגוד לדעה הרווחת, גברים מעדיפים ונמשכים לנשים חזקות ועצמאיות.

ביטחון
גברים, מה לעשות, הם קצת כמו תינוקות. וכמו תינוקות, גם אנחנו הזכרים, צריכים מקום בטוח לחזור אליו, להיות בו, לשמוח בו, להימשך אליו ולקיים אתו חיים. ככל שתנסכי בגבר שלך יותר ביטחון, כך בעצם תקרבי אותו יותר אלייך. הוא יזדקק לך כדי לשמוע עצה טובה, כדי ללמוד ממך, כדי לשתף אותך. החיבור הזה יכול להגיע עד כדי התמכרות (טובה, טובה). ככל שתהיי כתף תומכת גדולה יותר ואוזנך תהיה קשובה יותר לו ולבעיותיו (שאותן שהוא יעלה בפנייך אם ירגיש מספיק בטוח במקומו אצלך), כך הוא ימשך אלייך יותר ויזכה בדבר שהכי קשה לוותר עליו: חברות טובה. גם גברים שהם כביכול חזקים מאוד ומלאי ביטחון, זקוקים למקום להישען עליו, למישהי שתציב מולם מראה נכונה ואמיתית של מי שהם, ואיך שהם נראים כלפי חוץ.

אילוסטרציה. ShutterStock
ספקי לו ביטחון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אוכל
אוכל הוא כישוף לכל דבר ועניין. דרכו אפשר לעורר אינספור רגשות וחוויות ולהוביל אנשים אל מקומות רוחניים ופיזיים שספק אם אפשר להגיע אליהם בדרך אחרת. אוכל הוא זכרון, הוא נחמה, הוא בית, הוא אהבה. רוב הגברים שאנחנו מכירים אוהבים מאוד לאכול, ומחשיבים את המזון שלהם לאחת ההנאות הגדולות בחייהם, אם לא הגדולה מכולן. אם יש לך כשרון בישול ואפיה, כדאי שבדרך שלך אל לבו של הגבר שלך יוגשו מנות נפלאות מעשי ידך להתפאר. כאמור, גברים מאוד אוהבים לאכול, ואישה שמבשלת טוב מושכת אותנו כמו מגנט. ריחם המשכר של תבשילייך ועוגותייך יגיע אל כל חלקה טובה בגבר שלך ויעשו קסמים גם בנושאים ותחומים אחרים. בשלי לו, והוא שלך.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
הדרך לליבו של גבר עוברת בקיבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully