וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות חמה בחורף

25.11.2014 / 10:10

יש לכם מישהו להתחבק איתו בחורף? כך תחזקו את הזוגיות בעונה הכי רומנטית בשנה

טיפות גשם גדולות זולגות על החלון, הוצאתם את הפוך והסרט בטלוויזיה עומד להתחיל. כל שנותר הוא להזמין את בן הזוג ללילה חורפי נוסף של יחד. אך כיצד שומרים על זוגיות חמה ומקורית למשך כל תקופת החורף, ולא מניחים לה להתקרר? לפניכם כל הדרכים להפוך את הזוגיות לחמה במיוחד.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

רק לא שוקו במיטה
על הקלישאה העונתית הזאת, של ספל שוקו מהביל במיטה, חל חוק התיישנות. נכון ששוקו חם, מהווה דרך גסטרונומית נהדרת לחמם את הגוף, אבל אתם כבר לא בני 12. אפשר לעבור לבקבוק יין אדום, שמחליק במורד הגרון ומקהה את החושים בעדינות. שוקולדים מפנקים שיתווספו למשקה, יחממו עוד יותר את האווירה.

: זוג משיק כוסות יין. ShutterStock
שכחו מכוס שוקו חם ושתו יין אדום. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מותר לצאת החוצה
דרך טובה נוספת לשמור על זוגיות ולהעניק לה משמעות נוספת, היא ספורט משותף. ולמרות שמזג הקר שבחוץ, מנטרל את החשק לצאת החוצה, זה רק למראית עין. האמת היא, שספורט משותף בחורף עושה נפלאות לגוף, כמו גם לנשמה ולזוגיות. אם זה ריצה, הליכה, שחיה בבריכה מחוממת או אפילו מנוי זוגי לחדר כושר, כל אימון שתעשו יחד, יעניק חוויה מיוחדת לשניכם. לחובבי האתגרים שביניכם, אפשר להרחיק לטיול סקי בשוויץ, או לטיולי אופניים בצרפת. הכל הולך, רק שיהיה ספורטיבי וביחד.

אקססורייז לחורף
עזרים מחממים ומדליקים לחורף, תורמים רבות לשדרוג האווירה ולגיוון השגרה הזוגית. מחממי ידיים למיקרוגל, נעלי בית מחוממות הפועלות על סוללות, סדין חשמלי, מצעי פלנל רכים למיטה וכן מחממי אוזניים, כפפות וצעיף, הן מסוג המתנות החורפיות שאתם יכולים להפתיע בהן אחד את השנייה, מתוך רצון לפנק וממחשבה על שמירת חום הגוף של בן הזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זוג בחורף. ShutterStock
תפנקו אחד את השניה במתנות מחממות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פינוקים משותפים
ספא זוגי, עיסוי באבנים חמות, מרחצאות מים חמים או צימר עם ג'קוזי, הם מקורות חום מפנקים ורומנטיים שמגוונים זוגיות ומעניקים לה נופך נוסף. השקיעו בעצמיכם ובזוגיות שלכם ופנו זמן לבילוי מפנק משותף ומרגיע. למי שאינו פנוי לצאת מהבית, גם אמבטיה ביתית משותפת, תעשה את העבודה בהחלט.
מלאו מים חמים באמבט, כבו את האורות ופזרו נרות צפים ושתי כוסות שמפניה גבוהות בצד. משם הדרך ללילה שלם של חום ותשוקה, מתקצרת פלאים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully