וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ, אתה כל כך סקסי!

16.11.2014 / 10:32

אנשים שמקיימים יחסי מין עם רוחות, חווים גירוי מיני מעצים או נמשכים לבובות פרווה- הכירו את הסטיות המיניות הכי מוזרות שיש

כידוע, משיכה מינית היא אינדיבידואלית ולכל אחד יש את ההעדפות שלו , החל ממאפיינים חיצוניים ועד לתכונות אופי שיכולות להגביר או אף ליצור את המשיכה. אבל במקום מבנה גוף, עיניים או חוש הומור, יש כאלה שמה שמדליק אותם זה דווקא פגוש סקסי או ענפים עבים במיוחד. יש קבוצות קטנות של אנשים שאינם נמשכים לחבריהם לאנושות ומתרגשים מדברים מאוד לא שגרתיים. תקראו לזה פטיש, תקראו לזה סטייה ואם אתם רוצים יותר פרטים פשוט תמשיכו לקרוא.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

מגרש השדים
מאמינים ברוחות רפאים? שומעים רעשים מוזרים בוקעים בלילה מהמרתף? בעוד שחלקכם אולי ישקלו להתקשר למכסחי השדים מהאייטיז (ד"ש לביל מארי) כדאי שתדעו שיש אנשים שדווקא במצבים כאלה ישימו מוזיקת ג'אז ברקע, ידליקו נרות ריחניים וילבשו את התחתונים היפים שלהם. אנחנו מדברים על ספקטרופיליה, משיכה מינית לרוחות רפאים. מסתבר, שיש אנשים שטוענים שהם קיימו או מקיימים יחסי מין עם רוחות. יש לציין כי לרוב מדובר בנשים, שטוענות כי הן מסוגלות להרגיש את הרוח חודרת אליהן מבלי לראות אף אחד. ואם חשבתם שפה זה נגמר, אז טעות בידיכם, כי על פי אישה בשם פאטי נגרי, שהכתירה את עצמה כמומחית בנושא, רוחות רפאים מקיימות איתנו יחסי מין כל הזמן. או בקיצור, קספר הרוח היותר מידי ידידותית.

רוח רפאים. ShutterStock
רוחות רפאים עושות איתנו סקס כל הזמן? צילום: אילוסטרתיה/ShutterStock

לחבק עצים
יש גבול מסוים שעובר בין אנשים שפשוט אוהבים את הטבע לבין אנשים שחושבים שצריך לאחד את ט"ו בשבט עם ט"ו באב. דנדרופיליה מגדירה למעשה אנשים שחווים תחושות של גירוי מיני מהעצים ומהטבע באופן כללי. לא נלאה אתכם בפרטים הטכניים, גם כי זה מטריד מידי, אבל בעיקר כי גם לנו זה לא באמת ברור איך זה עובד, אנחנו רק נציין שאנחנו מקווים שהטבע מחזיר להם אהבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גבר מחבק עץ. ShutterStock
זה הענף שלך או שאתה שמח לראות אותי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היי בובה
בעוד שעבור רובנו דובי קטן וחמוד מפרווה משדר מיניות בערך כמו ערוץ הכנסת, עבור אנשים מסוימים אין דבר שנוטף יותר סקס אפיל מבובות פרווה בצורת חיות. או בשמם הרשמי הפלאשופילים. פלאשופיליה, בשמה הרשמי, היא משיכה מינית לבובות פרווה בצורות של חיות או לאנשים שלבושים כמו בובות פרווה ענקיות. וזה אולי נשמע לכם תמים, אבל רק נסו לדמיין ביקור שלהם במסיבת גן, או רחמנא ליצלן בדיסנילנד.

בחורה עם בובה. ShutterStock
בא לי חיבוק דוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פיאט, מון שרי
מי לא מכיר את הגברים האלה שקשורים יותר מידי למכונית שלהם. אלה שמקפידים לנקות אותה, למרק אותה, למרוח אותה בווקס, לתת לה שם חיבה לקחת אותה לטיפולים כל הזמן ואם חלילה היא נשרטת קלות נדמה שחרב עליהם עולמם. אבל לא על הגברים האלה אנחנו רוצים לדבר (למרות שאולי גם הם צריכים עזרה כלשהי), אלא על הגברים שלקחו את האהבה הזאת שלושים צעדים קדימה, המכונים המכנופילים. מדובר בגברים שנמשכים מאוד למכונות בדגש על מכוניות (אבל זה יכול להיות גם מסוקים וכדומה, הם לא עד כדי כך בררנים), מקיימים איתן יחסי מין (או משהו כזה), מחזרים אחריהן ובסופו של דבר מנהלים איתן זוגיות יציבה. כי אין דבר יותר יציב ממכונה.

גבר במכונית. ShutterStock
רוצה שאבדוק לך את השאסי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חופצים בחפצים
אפשר אולי להגיד שלכולנו יש רגשות כאלו ואחרים לחפצים שברשותנו . דוגמא בולטת לכך היא הרגש הסימביוטי שהרבה מאיתנו חווים עם הסמארטפון שלנו. אבל יש הבדל גדול בין זה לבין להימשך אליהם מינית, לקנא להם, לשמור תמונות שלהם בארנק, לפתח אליהם כל מיני רגשות אינטימיים ואף למסד את הקשר איתם ולהתחתן. לתסמונת המדוברת קוראים, אובג'קטום סקסואליטי, והיא כוללת משיכה מינית ופיתוח רגשות כלפי חפצים. נשמע לכם מוזר? אתם יכולים לשאול את האישה שהתחתנה עם מגדל אייפל או את זו שביקשה לשנות את שם משפחתה ל"ליברטי" מכיוון שהתאהבה בפסל החירות. לפחות בני הזוג שלהן מסכימים עם כל מה שהן אומרות. אנחנו מקווים.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אילוסטרציה. ShutterStock
על האישה שהתחתנה עם מגדל אייפל שמעתם? צילם: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully