וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: גם שמנות ראויות לאהבה

שירה בר

11.11.2014 / 10:15

לשירה בר נמאס להתנצל על כך שהיא לא דוגמנית, ונפגשה עם גבר שהסטייה המינית שלו היא לשכב עם שמנות

כשזה מגיע לאתרי היכרויות, תמיד הייתה לי דילמה: האם לציין שאני לא רזה? ואם לציין, אז איך בדיוק? האם לבחור באופציית ה"מבנה עגלגל", תיאור שגורם לי להרגיש סקסית כמו חמוס שאכל יותר מדי בחגים, או באפשרות ה"מעט משקל עודף" שנשמעת כמו משהו שרופאת המשפחה שלי הייתה כותבת ביבשושיות על איזו הפניה. בסוף אני כמעט תמיד בוחרת ב"מבנה גוף מלא", כי זה פחות גרוע מ"מבנה גוף שמן" והרבה יותר טוב מלא למלא בכלל את הסעיף הזה, מה שמיד מעורר את החשד שאני בכלל שוקלת 150 ק"ג. אבל הדילמה האמיתית מופיעה כשמגיע הזמן להוסיף תמונות. לא היה זכר סטרייט אחד בחיי שלא אמר לי "שימי תמונת גוף, כדי שיראו שאין לך מה להסתיר. כשאישה לא מוסיפה תמונה אחת לפחות בגוף מלא, זה מעביר מסר די ברור שהיא שמנה". בשלב הזה בערך, אני שואלת את עצמי ואותם, מה כל כך רע בלהיות שמנה? ואז הם משתנקים ועונים את התשובה שלה חונכו לאורך שנות הידידות איתי: "אין שום דבר רע ואת... את בכלל לא שמנה! את קצת מלאה, זה הכל".

האהבה מחכה לכם ממש כאן

שמנה גולשת באינטרנט. ShutterStock
איך להציג את מבנה הגוף שלי באתרי היכרויות? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בשבוע שעבר העליתי את הדילמה הזו מול זוג חברים טובים שלי. שני אנשים רזים ואטרקטיביים באופן מרגיז. סיפרתי להם על הייאוש הכללי של התקופה האחרונה. עליתי קצת במשקל ועכשיו, יותר מאי פעם, נדמה לי שאף גבר בעולם לא ירצה אותי. זה דבר אחד לדעת שאת שווה יותר מסך כל הקילוגרמים שלך ודבר אחר לגמרי לנסות להרגיש ככה באמת.
לה הייתה תובנה: "הגיע הזמן שתמצאי בחור שאוהב נשים מלאות. יש המון כאלה!". זו לא הפעם הראשונה שמישהו מעלה את האפשרות הזו בפניי. רובם גם מסבירים שמול גברים כאלה, סביר להניח שארגיש רזה, כי מדובר בגברים שאוהבים שמנות של ממש, עם עודף משקל חריג. "אני לא רוצה להיות סטייה של אף אחד", הסברתי לה. "לא רוצה להיות קטגוריה באתר פורנו. לא רוצה להרגיש שהמראה לי הוא חריג עד כדי כך, שרק גברים בעלי סטייה יכולים להימשך אליי". וזה בכלל מעצבן אותי שלהימשך לשמנות נחשב לסטייה, אבל זה כבר נושא אחר.

בשלב הזה ידיד שלי התערב בשיחה והסביר לי שזה לא פייר לשפוט את הגברים כאלה ושזו בכלל לא סטייה. "אנחנו חיים בחברה שמקדשת רזון, זה לא חדש לך, אז הרבה גברים יעדיפו לקשט את הזרוע שלהם עם בחורה רזה, אבל במיטה – הם מפנטזים על אישה דשנה ושופעת. זה מה שעושה להם את זה". ואז הוא שלף את הסמארטפון שלו וגלש לאתר ששמו הסליזי הולך לפניו. "בואי", אמר, "נמצא לך בחור שלא מתבייש להודות בכך שהוא חובב מלאות. זה מה שאת צריכה עכשיו, כדי לחזור לעצמך, מישהו שיתמוגג מהגוף שלך".

שמנה סקסית. ShutterStock
הרבה גברים מפנטזים על לשכב עם אישה גדולה ושופעת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אחרי יומיים קבעתי להיפגש עם שון, בחור בן 34 שמשתגע, לדבריו, על נשים מלאות. בטלפון הוא היה נשמע נורמטיבי להחריד, מה שהרגיע אותי באופן מוזר ולרגע הצלחתי לשכוח שהכרתי אותו באתר המפוקפק ההוא. מהתמונות הציץ עליי בחור שרירי מאוד, קירח. חתיך, בקיצור. לא מאוד חריף או מצחיק – אלה התכונות שאני מחפשת בבחור בדרך כלל – אבל חמוד. הוא ראה את התמונות שלי והתעלף מאושר. "וואו, את כל כך סקסית! מדהימה!" ואז הוא הוסיף את ארבע מלות הקסם: "את בכלל לא שמנה!".

נפגשנו בבר קרוב לבית שלי. זה הרגיש כמו דייט טריוויאלי בין שני אנשים, למרות שהמטרה הייתה די ברורה: או שאשכב איתו ואשלח אותו לדרכו, או שפשוט אשלח אותו לדרכו. הוא החמיא לי ואמר שאני יפה, ציין שוב שאני ממש לא שמנה וסקסית מאוד. אחרי תקופה ארוכה שבה לא זכיתי כמעט לתשומת לב גברית מאף אחד, זה היה נעים. שתיתי קצת יותר מדי ואמרתי לעצמי "יאללה, שיהיה". עלינו אליי ומהר מאוד מצאתי את עצמי חצי עירומה, כשהזרועות השריריות שלו עוטפות אותי והוא מלטף חלקים שונים של הגוף שלי וממלמל "את כל כך סקסית, כל כך סקסית". בשלב הזה כבר אמרתי לעצמי, "היי, בכל זאת יש גברים בעולם שחושבים שהגוף שלי יפה, למרות שאני לא רזה או חטובה. איזה כיף!". עמוק בפנים היה איזה קול שניקר וציין: "למה את צריכה שגברים יחשבו שהגוף שלך יפה? לא עברנו את השלב הזה?", אבל מיהרתי לדחוס את הקול הזה בחזרה למרתף החשוך בתודעה שממנו הוא צף.

שמנה במיטה. ShutterStock
סוף סוף מישהו אוהב את הגוף שלי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה כבר כמעט היה יותר מדי טוב כשחובב ה-BBW (Big beautiful woman) הגיח החוצה במלוא הדרו: התיישבתי עליו, עדיין בתחתונים, ופתאום הוא לפת את הבטן שלי – האיבר הזה שלי, שאני הכי מתביישת בו ומסרבת לתת לכל אדם אחר לגעת בו – לפת בחוזקה את ה"טאיירים" האלה שלי ומלמל "אוחחחח כן... השומנים האלה!".

רבע שעה מאוחר יותר, אני כבר הייתי לבושה שוב והוא כבר היה בדרכו הביתה. בדרך החוצה עוד המשיך להתנצל, מקווה שבכל זאת יוכל לסמן את היום הזה ביומן כיום שבו עשה קצת סקס, אבל לא. אין לי בעיה שיאמרו לי שאני סקסית על אף ולמרות משמניי. אין לי בעיה אפילו להיות עם גברים שמצהירים שזו החיבה הכי עמוקה שלהם. כן יש לי בעיה להרגיש כמו פרה שעוברת אודישן אצל האטליז. אני חושבת שבפעם הבאה, אחפש לי בחור שירצה להיות איתי בגלל שאני, אני, ולא ממש ישנה לו כמה אני שוקלת. אני מקווה שהוא באמת קיים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully