וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקרן, שקרן

10.11.2014 / 12:20

חושדת שהוא מסתיר ממך דברים? קבלי את כל הסימנים לכך שהגבר שלך משקר לך בפנים

הפינוקיו המודרני הוא לא עוד אותה בובת עץ תמימה וילדותית, שהגה ופיתח יזם הסטרט-אפ לבובות חיות, ג'פטו בע"מ. הוא אינו עוטה על פניו חיוך שובב וגומות עץ אדומות וגרוע מזה, האף שלו אינו מתארך כאשר משקר ובכך נמנע ממך סממן חיצוני. פינוקיו שלנו משקר, מעולל, מתעלל, זורה בגידה והרס ושום רמז גלוי לא נראה בו. ובכל זאת, ישנן דרכים לדעת אם הוא משחק בך משחק ג'אגלינג מתקדם ושאת רק אחת,מתוך כמה וכמה הכדורים שלו. לפנייך כל הרמזים לכך שהגבר שלך שקרן:

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

תירוצים
הגבר השקרן קורא תיגר על תיאורית הקוונטים. הוא מצליח להיות בשני מקומות בו זמנית. כך שבעוד שאת ממתינה לו בציפייה בשעה ובמקום שקבעתם, הוא בכלל עסוק בלכבוש את הקרבן הנשי הבא. אם הוא כבר יטרח להתקשר ולהודיע שהוא מאחר, זה יהיה תירוץ קלוש שישמע לך שלוף מהמותן, משהו כמו פגישת עבודה דחופה בחצות, או מאמר שעליו לשבת ולכתוב בזה הרגע. אל תתפתי להאמין! מאמר הוא יכול לשבת ולכתוב אצלך בבית ומעט הפגישות המתקיימות במשרד בשעות הקטנות של הלילה. אם התירוצים שלו מצטברים לכדור שלג נערם, הולך וגדל, תפרשי. אם הוא לא מכבד אותך מספיק על מנת לדחות פגישת עבודה או נסיעה שהונחתה עליו בזה הרגע, את פשוט אינך מספיק חשובה לו.

שקרן. ShutterStock
נעים להכיר, פינוקיו המודרני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סלולארי
את שמה לב שבזמן האחרון הנייד שלו הפך לנייח וממוקם במקומות קבועים ומוסתרים בבית, וכשאת תמהה על כך את מקבלת תירוץ אווילי במקום הסבר. אם הוא שכח להצפין את הנייד בחדרי חדרים וכשהוא שומע את התראת הסמס, הוא מזנק על המכשיר כאילו היה פצצה מתקתקת, כדאי שתחשדי. גבר שמקבל סמסים חריגים דרך קבע, מעורר סימן שאלה. פעם זו הודעה מ"ידידה" שצריכה הסעה דחופה למיון ובפעם אחרת חבר טוב שמוכרח לשתף אותו באייטם חדשותי. שימי לב לזווית בה הוא מחזיק את הטלפון הסלולארי, וידוא הסתרה של הכתוב, ממך. רוב הסיכויים שההודעות שהוא קורא, נשלחות מהמתחרות שלך. את יכולה לנסות להתקרב אליו בזהירות, בזמן שהפרצוף שלו תחוב עמוק במכשיר, ואם תבחיני בהקשחה בלתי רצונית של שרירי הגוף ובזינוק פנתרי לאחור, קיבלת את התשובה.

איחורים
הפינוקיו שלנו מנסה לדלג מאשה לאשה כשהמוטו הוא: כמה שיותר, ככה טוב. איכות מבחינתו היא כן מילה גסה והכמות היא זו המכתיבה את הקפיצות. כך שאם את שמה לב שהוא מאחר דרך קבע וכשהוא כבר מגיע הוא סתור ומבולבל, אל תפלי למלכודת "חדר הכושר" או ההקפצה להורים. מי מתאמן לפני פגישה בכלל? וממתי הוא הפך להיות בן מסור שמוקפץ להוריו באמצע הלילה?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גבר בוגד בטלפון. ShutterStock
הוא מסתיר ממך את הפלאפון? כדאי שתחשדי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בילויים
אם תדירות הבילויים שלכם יחד פוחתת ובהתאם לכך השעות שלו מחוץ לבית מתרבות, אם הוא מתחמק כשאת מציעה ללכת יחד לסרט אך מתלהב לחלוטין כש"החבר" שלו מציע לו להצטרף אליו לסנוקר, כדאי שתתחילי לחשוד, במיוחד אם הוא לא שיחק סנוקר בחיים שלו והוא מתלהב מההזמנה הזאת קצת יותר מידיי.

המראה שלו
אם הוא התחיל לשים לב למראהו החיצוני, להתגלח למשעי ולהתהדר בחולצות חדשות. אם פתאום הוא נמצא בוחן את עצמו במראה כשלפני כן שנים הוא בכלל לא ידע שהיא שם, ושופינג החל לתפוס נופח קבוע ביומן שלו. אם הוא יוצא ל"פגישה עם חברים" כולו מתוקתק ומסודר וחוזר משם כאילו עבר סופת טורנדו בדרך, בהחלט סממן מחשיד, ואם הבושם שהתיז עליו בצאתו מהבית חזר מהול בריח בושם שונה זאת בעיה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא פתאום משקיע במראה, מותק, יש בעיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אם יש ספק...
זוכרת את המשפט הידוע "אם יש ספק, אין ספק"?! זה בדיוק הזמן להשתמש בו. נכון שאנחנו הנשים נוטות לקבל בהבנה ומתוך התחשבות תירוצים, איחורים, הברזות והתעסקות קבועה בטלפון מהצד שלו, ובכל זאת, אנחנו לרוב לא נופלות באיתותי האינטואיציה. אם את מרגישה שהוא "מתפזר" לך והבטן שלך מתהפכת כשהוא שוב מאחר, את כנראה לא טועה בתחושותייך. ברב המקרים, אם את מרגישה שהוא משקר לך, הוא אכן משקר לך. ואם המחנק בגרון כבר נאגר לכדי כאב, אז תעצרי ותתעמתי איתו. תתדרשי הסבר כן ואמיתי. גם שם הוא עשוי למנף את האמפתיה הנשית לשלל שקרים חדשים, אבל הפעם את לא תקני אותם. אם יש ספק, אין ספק, עזבי אותו ותמצאי לך מישהו שיהיה איתך כנה ואמיתי.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully