וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששרק פגש את פיונה

6.11.2014 / 10:07

מפיטר ולואיס גריפין ועד מיני ומיקי מאוס- כל מה שלמדנו מהזוגות המצויירים על מערכות יחסים

דמויות מצוירות (ודמויות אנימציה ממוחשבת, אם להיות קטנוניים) הם חלק כמעט בלתי נפרד מהעולם שלנו. הם אולי לא אמיתיים או אנושיים, אבל לעזאזל, גם הם צריכים חיי אהבה וזוגיות בדיוק כמונו. מזוג מפלצות שמוצאות אהבה עד לטיול רומנטי על שטיח מעופף- קיבצנו עבורכם את הזוגות המצוירים הבלתי נשכחים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אלאדין ויסמין
אלאדין ויסמין היו בהחלט זוג מיוחד ומעניין בניגוד לרוב הדמויות האנמיות של נסיכים ונסיכות שכיכבו באותה התקופה. הוא הגיע עם ג'יני, קוף ושטיח מעופף ואילו היא הייתה נסיכה עם חיית המחמד הכי מגניבה שאפשר לבקש- טיגריס. הוא ניסה להרשים אותה על ידי זה העמיד פנים שהוא נסיך עשיר והיא ממש לא התרשמה מזה. להפך, היא אהבה את הגרסאה התפרנית שלו הרבה יותר והוא התאהב בה עוד לפני שהוא גילה שהיא נסיכה. אז כן, אהבת אמת וכל זה.
מה למדנו? בשביל אהבה טובה לא צריך להעמיד פנים שאתם מישהו אחר.

אלאדין ויסמין. דיסני, צילום מסך
פשוט תהיו אתם. אלאדין ויסמין. צילום מסך/צילום מסך, דיסני

פיטר ולואיס גריפין
פיטר ולואיס הם התגלמות כל הזוגות שאי פעם ראיתם וחשבתם, "מה למען השם היא עושה איתו?". היא חכמה ונראית טוב בעוד שהוא רחוק טיפש, מאותגר משקלית, לא אחראי, עושה כל הזמן שטויות ובגדול דיי בלתי נסבל. בכל זאת, לואיס נשארת איתו למרות כל אותן השטויות הזניחות שהוא עושה כמו לפוצץ את הבית, לאבד את התינוק שלהם, לירות עליה, לעשן קראק בסלון, לאחסן זרע של סוס במקרר וכו'. ולא רק שהיא בוחרת להישאר איתו, אפילו נראה שכיף וטוב להם ביחד ושהם מאוד אוהבים אחד את השנייה. אז האהבה אולי עיוורת, אבל במקרה הזה היא גם מטומטמת.
מה למדנו? שאם פיטר השיג אישה כמו לואיס, אז לכל גבר בכל מקום יש סיכוי עם אישה הרבה יותר שווה ממנו. לפחות בתיאוריה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מתוך "איש משפחה". imdb
אם פיטר הצליח להשיג אישה שווה, כל אחד יכול. צילום מסך/imdb

שרק ופיונה
הסרטים של שרק הם סוג של פרודיה על כל אותן אגדות בנאליות עם נסיכים ונסיכות מושלמים. שרק הוא עוג (מפלצת ירוקה ומכוערת), גס ואנטיפת שיוצא להציל את פיונה הנסיכה היפה, לא כי יחסים מעניינים אותו, חלילה, אלא כחלק ממשימה שהטיל עליו הלורד של הממלכה. אחרי שהוא מציל אותה הוא מתחיל לפתח אליה רגשות ומפחד שהיא לא תרצה אותו. מה שהוא לא יודע זה שהיא בעצמה מרגישה מאוד נבוכה בגלל שכל יום בשקיעה היא הופכת בעצמה למפלצת מכוערת (חוויה שעוברות לא מעט נשים כשהן מורידות את האיפור שלהן בערב). אך סוף טוב הכל טוב, היא ושרק מתאהבים האחד בשנייה למרות או אולי בזכות המראה המוזר שלהם, והקללה שהוטלה עליה והופכת אותה למכוערת כל ערב הוסרה, רק באופן הפוך מכפי שציפתה לו. במקום שהיא תהפוך לנסיכה לתמיד היא נשארת מפלצת לתמיד. כי כך, מסתבר, נראית אהבה אמיתית. דמעה.
מה למדנו מהם? כשאתם אוהבים מישהו הוא תמיד יראה יפה בעיניכם.

שרק ופיונה. imdb
כשאתם אוהבים מישהו הוא תמיד יראה יפה בעינכם. שרק ופיונה צילום מסך/imdb

פופאי ואוליב
פופאי הוא אותו מלח עם קריצה של דוד קריפי, מקטרת והליכה מוזרה, בעוד שאהובתו אוליב אויל (שמן זית בתרגום חופשי), היא מעין יצור גמלוני, תמיר וספק אנורקטי. כך שביחד הם נראים כמו מאץ' מייד אין האבן. אבל גם בגן עדן יש צרות, ובמקרה הזה קוראים להן בלוטו, או בשמו השני ברוטוס. בלוטו/ברוטוס, הוא מגה דושבאג מגודל שעושה הכל על מנת לגזול מפופאי את אהובתו. אך אל דאגה, כי מסתבר שבדיוק בשביל זה המציאו את התרד שנותן לפופאי כוח להתגבר על כל צרה ששמה בלוטו ולזכות באהובתו כל פעם מחדש.
מה למדנו? עבור זוגות מסוימים צלע שלישית ותרד יכולים לתבל את מערכת היחסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלע שלישית יכולה לתבל את מערכת היחסים. פופאי ואוליב. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקי ומיני מאוס
מיקי ומיני מאוס הם כנראה הזוג המצויר הכי וותיק שיש. למעשה, מיקי הגיח לעולם ראשון (בשנת 1928), אך מעט זמן אחר כך ראו במרומי המשרדים של דיסני שלא טוב היות העכבר לבדו והחליטו לייצר עבורו בת זוג, מיני. מערכת היחסים ביניהם, בהתאם לרוח התקופה, הייתה מאוד תמימה ושלא לומר סטריאוטיפית- הוא היה הג'נטלמן המושלם והיא נשית, עדינה ובעיקר עלמה במצוקה. אבל למי אכפת? הם עכברים, הם חמודים, יש מסביבם תמיד לבבות והם תחפושת פופולרית ונוחה לפורים.
מה למדנו? לא הרבה, הזוגיות ביניהם עמוקה כמו פרק של משפחת קרדשיאן. אבל בכל זאת הם היו חביבים, האהבה ביניהם הצליחה לשרוד עד היום והם גם כנראה סללו את הדרך לשאר הזוגות המצוירים שנראו על המרקע.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

מיני ומיקי מאוס. דיסני, צילום מסך
האהבה הכי וותיקה שיש. מיני ומיקי מאוס. צילום מסך/צילום מסך, דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully