וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרתם במועדון? אתם תיפרדו

יוסי דאלאל

5.11.2014 / 10:23

נפגשתם בעבודה או ברחוב? הסיכוי של הקשר שלכם לשרוד תלוי במקום שבו הכרתם. בואו לגלות האם תצעדו לעבר החופה או שתגמרו עם לב שבור

כפי שבטח למדו אתכם בבית הספר, הדרך בחיים חשובה לא פחות מהתוצאה הסופית. בדיוק מתוך התפיסה הזאת, יצרנו את הכתבה הבאה שתנסה לגרום לכם להעריך את סיכוי ההצלחה הזוגיים שלכם, לפי הדרך שבה היכרתם- מפגישות במקום העבודה, דרך היכרות בגינת הכלבים ברחוב הקרוב למקום מגוריכם ועד לאתרי ההיכרויות שכולנו חברים בהם. מוכנים?

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

איפה היכרתם: בעבודה
השתלשולת העניינים: הוא מתחיל להניח על השולחן במשרד ברכות רומנטיות מקופלות בתוך קופסת סיכות של מהדקים. אתם מחליפים מבטים מחויכים במסדרון, יום אחד את מתיישבת לאכול בבית הקפה שמתחת למקום העבודה והוא מפציע משום מקום, מתיישב לידך ומשם אתם ממשיכים אל החלפת מספרי טלפונים ושיחות וואטסאפ.
הסיכוי שזה יחזיק: למען האמת? הסיכוים טובים. המרחק הגיאוגרפי מבן הזוג הוא קריטי בכל שלב במערכת היחסים, ומקנה יתרון משמעותי גדול לאלה שמתאפשר להם להיפגש על בסיס יומי, אבל מצד שני לא לשהות כל הזמן ביחד (בתקווה שבחיר לבך לא יושב מעבר לדלת). בקיצור, אם הכרתם בסביבת מקום העבודה – יש לכם סיכויים טובים לפתח משהו רציני ויציב כי התנאים בעדכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
להיכרות בעבודה ידש סיכוי הצלחה טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איפה היכרתם: במועדון
השתלשלות העניינים: הוא הזמין אותך למשקה (כמה נדוש), את חייכת במבוכה מלאכותית (כמה נדוש!), הוא בא לשבת לידך כשאת כבר חצי שיכורה (כמה נדוש!), התנשקתם (כמה נדוש! מקווים שזה נגמר שם), החלפתם טלפונים, וחברה טובה תלשה אותך בסוף הערב מזרועותיו הגדולות והכריחה אותך לחזור הביתה.
הסיכוי שזה יחזיק: שווה לסיכוי של נתניהו לקבל מחלאד משעל זר פרחים. ברור ששניכם לא הייתם במצב שבו היכולת השיפוטית שלכם גבוהה במיוחד. סביר להניח שהוא רצה להשיג משהו מסוים. בין אם הוא הצליח ובין אם לא – נדמה לנו שהוא לא יעשה שימוש בטלפון ביום שלמחרת, אחרי שהפיכחות כבר תשוב אל מוחו והחרמנות תוצנע ותפנה מקום לבעיות היומיומיות התכופות. עד שהוא יחזור הביתה מתלאות היום ויזכר שקרה משהו בליל אמש – כל העניין יראה לו ממש לא אקטואלי. מייחלת למשהו רציני? חפשי את האביר במקום אחר.

איפה היכרתם: ברחוב
השתלשות העניינים: הוא הוריד את הכלב, את את הכלבה, נפגשתם בפארק כשהכלבים שלכם רצו אחד אל השניה בהתלהבות מוגזמת. לאקי שלך התחילה עם רקסי שלו. חייכתם אחד לשניה, מביטים מלמעלה בסיפור האהבה הנרקם בין שני הכלבים שלכם. התמלאתם בתחושת סיפוק מהולה בגאווה בלתי מוסברת והתחלתם לדבר בניכם. "איפה את גרה?", "מה, באמת? אני ממש קרוב!", מפה לשם, מצאת את עצמך עולה אליו הביתה רק כדי ש"הכלבים ישחקו קצת".
הסיכוי שזה יחזיק: לשניכם יש אהבה משותפת: כלבים! הנושא הזה יכול להוות קצה חוט שממנו אפשר למתוח קו אינסופי שיתלו עליו עוד נושאים רבים שתמצאו בהם עניין משותף. וכמו שאמרנו קודם, גם המרחק הגאוגרפי חשוב מאוד, וכאן זה אפילו נוח יותר מהיכרות בתנאי עבודה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילוסטרציה. ShutterStock
הכרתם במועדון? מותק, זה לא יחזיק מעמד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איפה היכרתם: בשידוך
השתלשות העניינים: כששומעים שידוך ישר חושבים על אנשים דתיים, אבל למען האמת שידוך נפוץ מאוד גם אצל חילונים, רק ששם זה קורה קצת אחרת. חברה טובה שלך מספרת לך על ידיד טוב שלה שגם הוא באופן מפתיע מחפש זוגיות. היא מפנקת אותך בתמונת פרופיל שלו, לך זה נראה כמו משהו שיכול להסתדר, ומשם היא לוקחת את תפקיד הלנה עמרם ברצינות תהומית ומפגישה בניכם.
הסיכוי שזה יחזיק: חוות הדעת שכל אחד מכם קיבל על השידוך שלו מהחברה הטובה המשותפת שלכם עשוי להשפיע לטובה על הצ'אנס שתתנו בהמשך הדרך, ברגעים שנדמה יהיה לכם שזה לא כל כך הולך. כשצולחים את הרגעים הללו, ומחליטים לתת בכל זאת עוד הזדמנות, הזוגיות מתחזקת והיא הופכת למשהו יציב יותר, עם סיכויים פחותים יותר לטלטלות קשות. אל תפסלו את האופציה הזאת במקרה שאתם באמת מאמינים בשיקול דעתה של החברה שלכם, וברצונה הטוב לגרום לכם אושר.

איפה היכרתם: באתר היכרויות
השתלשות העניינים: הוא שלח לך "היי, מה קורה?" בצירוף תמונות פרטיות שלו. הבחור שניבט מהתמונות מצליח לגרום לך להחזיר תשובה מנומסת עם תמונה פרטית אחת כדי שלא יחשוב שאת מתלהבת ממנו. אתם מבררים פרטים יבשים אחד על השניה, הכל נראה לכם די מתאים. הוא נותן לך את הטלפון שלו, את מתקשרת בהתחלה מחסוי (לברר שזה לא סוטה בן 63 עם כרס ענקית), אתם מדברים ומחליטים להיפגש בקרוב.
הסיכוי שזה יחזיק: דווקא בגלל שמדובר בהיכרות נקיה מכל התחייבות או שיקולים של חוסר נעימות, ובזכות זה שביררתם לפני (בלי להתבייש) את כל הפרטים שעקרוניים לכם, יש לסיפור האהבה הזה סיכוים מצוינים להתפתח בכיוון נכון. במקרה שהמפגש במציאות לא מאכזב ועומד בציפיות, יכול בהחלט להתחיל ממנו רומן עם אופציה עתידית לרכישת שמלה מגלית לוי.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

בחורה עם לפטופ. ShutterStock
באתרי היכרויות יש לך סיכוי למצוא חתן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully