וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לבדוק: האם אתם סוטים?

אייל נבון

3.11.2014 / 9:31

מחקר חדש בחן מהן הפנטזיות המיניות שנחשבות לנורמליות ומהן הפנטזיות שעדיף לכם להסתיר אותן

כל אחד מאיתנו תהה לעצמו לפחות פעם אחת האם הפנטזיה המינית שלו נורמלית ונפוצה או שמדובר בסטייה שהשתיקה יפה לה? מחקר חדש שנערך באוניברסיטת "santé mentale de Montréal" והמכון "Philippe-Pinel de Montréal", מצא בין השאר כי החלום לעשות שלישייה הוא פופולארי ונחשב לנורמלי, זאת בניגוד ל"גולדן שאוור"- השתנה על בן הזוג.

מבחינה קלינית, פנטזיות פתולוגיות נחשבות לכאלו שמערבות פרטנר ללא הסכמתו או שכרוכות בכאב, אבל החוקרים שאפו לבדוק מהן פנטזיות חריגות, שאינן טיפוסיות ואינן נפוצות בקרב האוכלוסייה. לשם כך החליטו החוקרים לערוך סדרת ראיונות שתבדוק את השכיחות של הפנטזיות. 1,517 מבוגרים מקנדה (799 גברים ו-718 נשים, בגיל ממוצע 30), התבקשו לענות על שאלון ולתאר את הפנטזיות שלהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
האם הפנטזיה שלכם נורמלית? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לפי תוצאות המחקר לגברים יש יותר פנטזיות מיניות מאשר לנשים, והם מסוגלים לתאר כל פנטזיה באופן חי יותר. עוד נמצא כי יותר גברים מפנטזים על סקס מחוץ לנישואים בהשוואה לנשים.
נתון מעניין נוסף הוא שחלק משמעותי מהנשים (30%-60%) ציינו כי הן מפנטזות על יחסי סאדו מאזו (קשירה, מכות ושליטה). יחד עם זאת, מרבית הנשים לא היו מעוניינות להגשים את הפנטזיות שלהן, והן מעדיפות להשאיר אותן בגדר חלום. לעומת זאת, גברים רוצים שהפנטזיות שלהם יתגשמו, כמו למשל לעשות סקס בשלישייה.

"הפנטזיות המיניות הן לא חלק מתהליך אבולוציוני או תורשה, אלא לרוב נובעות מתופעות חברתיות פופואלריות". אומרים החוקרים. "כך למשל, מצאנו שנשים רבות מפנטזות על יחסי סאדו מאזו בהשפעת הספר המצליח 50 גוונים של אפור".

אז מהי הפנטזיה המינית שלכם? שתפו אותנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully