וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לולב או שאתה שמח לראות אותי?

13.10.2014 / 9:53

רגע לפני שחג סוכות נגמר, אנחנו מציעים לכם לשכב עם הפרטנר שלכם מתחת לסכך. כך תעשו סקסוכות שמח במיוחד

אל תגידו לנו שאף פעם לא צץ בראשכם רעיון מלוכלך לעשות את זה בתוך המשכן הזמני, מתחת לכיפת השמיים, מעל אדמת דשא וחול ובין כיסאות פלסטיק חצי שבורים. בטח תמיד פינטזתם להגיף את חלונות הבד בסוכה, לסגור את הדלת שעשויה מוילון מתבדר ברוח, ולהיכנס לאוירה סקסית ואינטימית שבה האושפיזין החשובים ביותר הם אתם ובן זוגכם. אנחנו יודעים שחשבתם על זה, ושעד היום לא העזתם להעביר את החלום מפנטזיה מרוחקת למציאות קרובה. ולמה בעצם? כמו סוכה יציבה, יפת מראה ומקושטת, בנינו לכם כאן תכנית שלמה להגשמת החלום הסוכתי הסקסי הפרטי שלכם. תמצאו כאן מענה לכל דורש, בכל דרגת אומץ. כל שעליכם לעשות הוא לאפשר לזה לקרות. שלומית בונה סוכה? זה הזמן לעמוד מאחוריה, להיצמד אליה בחושניות, ולהתחיל להשתובב.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

בחירת מקום
עד כמה אמיצים אתם? אם אתם כאלה שרוצים להשתולל במבנה הארעי, אבל ממש לא מעוניינים בסיכוי ולו הקלוש ביותר שאיזה אושפיזין יבוא לארח לכם חברה באמצע המשגל על השולחן, אז עליכם לבחור במקום נידח כמו יער או שדה נטוש ולהקים בו את משכנכם הזמני והזממי. אם יש בכם בכל זאת טיפה יותר אומץ, אז תוכלו לבחור במקום שקט יחסית, אבל לא שקט מדי. כזה עם אופציה לא כל כך סבירה (אך קיימת) שאיזה רב יבוא לבדוק לכם את האתרוג באמצע העניינים. אבל אם אתם כאלה שהריגוש והסכנה האמיתית עושים להם רק טוב, אז אנחנו מציעים לכם לבנות את הסוכה הסוררת שלכם בסביבת סוכות אחרות, תמימות למראה, שכל מטרתן היא לקיים את מצוות החג. בין רעש של משפחה כזאת או אחרת, ואנשים שמסתובבים בבגדי חג מסביב לסוכתכם, תוכלו ליצור עונג מופלא של קרבה פיזית שיהיו בו, לכל אורכו, סכנות גדולות וממשיות של "תפיסה על חם" מה זה חם? רותח.

לחשוב מחוץ לתנוחה המסיונרית
במהלך בניית הסוכה היא לבטח תעלה על כיסא ותשלח את ידיה כלפי מעלה בכדי לתלות עוד תמונה של רימון שעליו מתנוסס בכיתוב מוזהב "שנה טובה". עכשיו אתה יכול לבחור בשתי אופציות. הראשונה היא להסתכל עליה ולראות אישה מקשטת סוכה, והשניה היא לראות בתנוחה הספציפית הזאת, הזדמנות לקרב את ראשך לאזור אסטרטגי (שנמצא כעת פחות או יותר בגובה הראש שלך) ולחולל בו קסמים לשוניים. רואה עד כמה קל להפוך מראה תמים למדי לסצנת סקס מסרט כחלחל? כל הרעיון הוא לשנות תפיסה. להסתכל על הדברים בעיניים סקסיות ולא לפחד להתנסות ולגוון. סקס בין בני זוג הוא גם ככה סוג של שגרה. יש לכם עכשיו הזדמנות מצוינת לשובר אותה בכל כך הרבה מובנים. אל תדלגו עליה.

אילוסטרציה. ShutterStock
לעשות סקס בסוכה יוסיף לכם לריגוש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לזרום
נכון. סקס בסוכה (במיוחד בכזאת שקבעתם במקום שהוויז טרם שמע עליו) זה לא הדבר הכי נוח מבחינה היגיינית ולא המקום הכי נעים מבחינת התנאים הקיימים ו"פרטי הריהוט" שבתוכו. ובכל זאת, דווקא אז, בסיטואציה שמוגדרת בעיני רבים כבלתי אפשרית, אפשר לדעתנו להפיק הנאות ענקיות, לוהטות ומסעירות הרבה יותר מבבית מלון יוקרתי, נעים ומפנק. דווקא מהמחסור באים הדברים הכי מפתיעים, ודווקא שם המוח האנושי מוצא את הפתרונות הכי יפים והכי מרגשים שיש. לזרום, כפי שקוראת לכם הכותרת, זה אומר להריח את ריח הגוף ולאהוב אותו, להשתטח על האדמה בלי לפחד מקצת חול על השיער ולשאוף את ריח הדשא במקום את הסדינים הצחים והלבנים שלכם, להסתכל על השמיים במקום על תקרת החדר, להרגיש את הרוח הטבעית נושבת ומרעננת את גופכם העירום במקום המזגן המופעל על קור בחדרכם. תאמינו לנו, השינוים האלה, זה מה שאתם צריכים ורוצים.

בדומה לקניית אתרוג: תשקיעו
זבנג וגמרנו. מי לא מכיר את זה? מתכנסים במיטה, כל אחד יודע את תפקידו. היא משילה מעליה את בגדיה, הוא מושך באחת את תחתוניו (מה אתם פרייארים שתורידו לבן זוגכם והוא לא יעשה כלום?!) , נשיקה אחת על החזה (במקרה הטוב), חדירה, כמה תנועות בודדות של קדימה ואחורה, הדרן אחרון ויאללה ביי, מחר יש עבודה. זוגות רבים חיים את המציאות העצובה הזאת במשך שנים רבות. הם יודעים שזה לא בסדר, הם יודעים שמגיע להם יותר, ובכל זאת הם מתקשים למצוא את הדרך לדבר על זה ולעשות משהו בנדון. החגים הבאים עלינו לטובה, הם זמן מצוין לחולל שינוי, זמן יקר ופנוי שניתן להקדיש למשפחתיות, לביחד שלכם, ולמיניות שלכם. מצב הרוח הטוב המתלווה לרובנו בעיתות של חג, בשילוב עם הזמן הפנוי הגדול יחסית (במיוחד בחג הסוכות), מאפשר ללבן עניינים ולהשקיע בדברים ובנושאים שבחיי היום יום אנחנו מתקשים להקדיש להם תשומת לב. קח אותה אל המקומות שהיא כבר הספיקה לשכוח. תאכל אותה באהבה, תשתמש בכל האיברים שיש ברשותך ובכל הרעיונות הכי פרועים שלך בכדי להביאה לידי סיפוק מיני עילאי ולגרום לה להאמין ולדעת שזה עוד ייתכן, שזה עוד אפשרי. קחי אותו אל מסע מפנק שיש בו חשיבה רק עליו ועל הפנטזיות הגדולות שלו. צאו לחפש את מה שעוד לא גיליתם, תגרמו לבן זוגכם להתבלבל לרגעים ולבדוק שוב ושוב אם זה אכן אתם שם עומדים עירומים כביום היוולדכם ומעיפים לו את הסכך.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
ממש כמו בקניית אתרוג, תשקיעו בסקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully