וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: הוא לא מעוניין להתחתן. מה עושים?

סיגל גשורי, מורה לאהבה, מייסדת Sol Embassy ומשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

ליבי שואלת: אני בת 32 והתאהבתי עד מעל לראש בגבר בתחילת שנות העשרים לחייו. טוב לנו ביחד והזוגיות שלנו, שנמשכת חודשיים מאוד מאושרת. הבעיה היא שהוא ממש לא בעניין עכשיו של להתחתן ולהביא ילדים, ומבחינתו להגיע לשלב הזה רק בעוד לפחות חמש שנים. אני לעומת זאת משתוקקת להביא ילד לעולם ובגלל הגיל שלי השעון הביולוגי מתקתק. אני לא רוצה להיפרד ממנו אבל מפחדת שאפספס את האמהות. מה את מציעה?

תשובה: ליבי יקירה, את אכן בצומת של בחירה . אהבה היא דבר מדהים אבל כדי שהיא תהפוך לקשר זוגי, צריך מוכנות למחויבות ותיאום ציפיות של שני הצדדים. האהוב שלך עוד לא בשל למה שאת רוצה, והוא לא יכול לומר לך מתי הוא יהיה בשל, כי עד שאנחנו לא בשלים אז אנחנו פשוט לא יודעים.
אם את להוטה להתחתן, עלייך לעשות חושבים עם עצמך עד כמה את מוכנה להתפשר על הרצונות שלך. במידה ותביני ששניכם לא באותו מקום ושלא תוכלו להגיע לעמק השווה, נסו לסיים זאת ללא מרירות וכעסים. ייתכן שביום מן הימים כשהרצונות של שניכם יהיו מתואמים, תוכלו לחוות מחדש את האהבה.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

שגיב שואל: בכל פעם שאני יוצא לדייטים אני מרגיש משועמם. אני מחכה שהדייט ייגמר וכל פעם מסתכל בשעון. אני לא מבין מה הסיבה, כי אני בדרך כלל יוצא עם בנות שמוצאות חן בעיניי אבל מגלה שהדייט שלנו משמים. האם הבעיה אצלי?

תשובה: שגיב, אני מציעה לך להזמין לדייט בנות שנפגשת איתן באחת מפעילויות הפנאי שאתה אוהב לעשות (למשל מכון כושר) וכך תוכל להגביר את הסיכוי שיהיו לך תחומי עניין משותפים איתן.
עצתי השנייה, השתדל להפסיק לנסות למצוא חן בעיני הצד השני . אם היא המיועדת לך היא תחבב אותך בלי הרבה מאמץ מצדך.
דייט אינו ראיון עבודה –רבים מתייחסים לדייט באופן הזה, דבר שמגביר את השעמום. כדאי לך לנסות לצאת מהקיבעון והשגרה שמאפיינים את הדייטים ופשוט לפתח שיחה זורמת, על נושאים שמעניינים אותך. כך יש סיכוי שהדייט שלכם יהיה הרבה יותר מרתק ואישי.

לינור שואלת: לפני חודשיים הכרתי גבר בריטי שעלה לארץ כדי ללמוד כאן קורס באוניברסיטה. אנחנו מאוהבים עד השמיים אבל אני חוששת מהיום שבו הוא יצטרך לחזור לבריטניה. הוא אמור לעזוב בעוד שלושה חודשים והדרך היחידה שהוא יוכל להישאר כאן באופן קבוע זה אם נתחתן. ניסיתי לרמוז לו על זה אבל הוא לא נראה לי מעוניין להתחתן עכשיו. מה עליי לעשות?

תשובה: לינור היקרה, הדרך הכי מהירה להבריח גבר עד בריטניה היא לרמוז לו על חתונה. אם אהובך יבחר להישאר הוא יצטרך למצוא את הדרך לעשות זאת בעצמו. גברים מאוהבים נוטים למצוא פתרונות יצירתיים, אלא שהם מחפשים פתרונות יצירתיים רק כשהאהובות שלהן אינן טורחות לחפש פתרונות במקומן.
בשולי הדברים אני חושבת שכדאי ותשאלי את עצמך האם נעימה לך המחשבה שכדי להישאר בישראל מישהו יתחתן איתך או שמא היית מעדיפה שמישהו יציע לך נישואים מיוזמתו פשוט בגלל שהוא רוצה להיות נשוי לך. בכל מקרה, אני מציעה לך לראות איך העניינים מתקדמים לפני שאת מנחיתה עליו את "פצצת נושא החתונה".

שרה שואלת: האם זה נורמאלי שלגבר לא תמיד יהיה חשק לסקס? אני רוצה לשכב עם בעלי כמעט כל יום והוא אומר שהוא עייף והולך לישון. אני מרגישה שאני לא מושכת אותו ולא יודעת מה לעשות. בבקשה תעזרי לי!

תשובה: שרה, ציינת במכתבך שאת מרגישה שאת לא מושכת אותו – האם הוא לא נמשך אלייך גם קודם? האם קרה משהו ביחסים ביניכם ? האם פגעת בו באיזה שהיא דרך שגרמה לו להסתגר מפנייך או להתחשבן אתך דרך הימנעות ממין?
אני מציעה לך לקיים עמו שיחה אינטימית בה תנסי לברר מהי הסיבה לכך שאינכם שוכבים יותר. אולי מדובר בלחץ מהעבודה ואולי ישנן סיבות אחרות. כך או כך, אל תתני למצב להימשך, כי מין בריא חשוב לכל מערכת יחסים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רון שואל: בקרוב אני יוצא לפגישה עיוורת וזאת תהיה הפעם הראשונה שבה אני יוצא לפגישה כזאת. יש לך טיפים בשבילי?

תשובה: רון היקר, העצה המרכזית שלי אלייך היא לשחרר את השאלה שמנקרת בראש והיא האם הוא/היא מתאים להיות בן/בת זוגי? זו שאלה שמיד תוחמת את הפגישה והופכת אותך פעם לבוחן ופעם לנבחן וטרם פגשתי את האדם ששמח לגשת למבחן. אני מציעה שתלך לפגישה בתקווה לפגוש בחורה נחמדה ולבלות שעה-שעתיים בשיחה נחמדה. התוצאה היחידה שכדאי לשאוף אליה, היא שאתה תהיה מרוצה מהתנהגותך בפגישה. השאר הוא לא בשליטתך ממילא אז כדאי לא להתעסק בו .
העצה השנייה שלי אלייך – תוביל. תשאל אותה מה דעתה לגבי נושא מסוים, תבקש לאסוף אותה מהבית, תבחר מקום נחמד, תשאל אותה מה היא מעוניינת לאכול ולשתות ותשלם עם טיפ נדיב. חשוב שתביט לה בעיניים ותתעניין במה שיש לה לומר. בהצלחה.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית לאהבה וזוגיות, מייסדת Sol Embassy, המשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully