וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות מתוקה מדבש

25.9.2014 / 9:30

רוצים לשפר את מערכת היחסים שלכם בשנה הקרובה? קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם להמתיק את הזוגיות

ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות, פתיחת דף נקי וחדש והשארת כל מה שקרה אי שם בשנה שעברה, מעין רענון של החיים, אם תרצו. ואם יש משהו שזקוק לרענון מידי פעם היא הזוגיות שלכם, במיוחד אחרי שנכנסים לשגרה. אם אתם מרגישים שאתם מתקדמים אל השחיקה ומעבר לה ואתם רוצים שההתחלה החדשה שלכם תהיה מוצלחת והזוגיות שלכם תהיה מתוקה כמו תפוח בדבש (או בסילאן, אם אתם טבעוניים), כדאי לכם לקרוא את זה.

דייטינג
אז נכון, עברתם את השלב המעיק הזה מזמן ועצם העובדה שאתם יכולים פשוט לשבת בערב בטרנינג עם כתמים ולאכול פחמימות ביחד מול הטלוויזיה זה אולי אחד הדברים הטובים ביותר שזוגיות יציבה יכולה להציע. אבל לפעמים בשביל להתרגש מחדש צריך לצאת מעט מאזור הנוחות שבניתם לעצמכם ולחזור להתחלה, לדייטים. לא, זה לא אומר שאתם צריכים להידחס לאיזה פאב באמצע הלילה, גם בית הקפה השכונתי יספיק. אך עם זאת, חשוב שתקבעו מראש, תפנו לכך זמן, תתלבשו יפה ופשוט תשבו לדבר, לצחוק וליהנות מזמן איכות ביחד.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
צאו לדייט עם בן הזוג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס אחר
כשנכנסים לשגרה בזוגיות, לרוב, גם הסקס נכנס לאיזושהי שגרה, וכל העניין הופך להיות צפוי וידוע מראש. זה תמיד באותו המקום, באותן התנוחות במקרה הטוב, באותה התנוחה במקרה הרע, אותה הלבשה תחתונה, אותו הריטואל ובכלל נדמה שהכל אותו הדבר, רק בלי הריגוש. אז כן, רמות הריגוש והתשוקה יורדות עם הזמן וכן, זה טבעי והגיוני. אבל בדיוק בגלל זה צריך להתאמץ להחזיר אותן לקשר. ובקשר הכוונה לסדינים, או לכל מקום אחר שיבוא לכם. אבל איך עושים את זה? פשוט תתעקשו לגוון בכל דרך שאתם מוצאים לנכון, תשאלו אחד את השנייה על העדפות או פנטזיות כאלה ואחרות שאף פעם לא מאוחר מכדי להגשים, תשקיעו בעצמכם, תחמיאו הרבה ותגרמו לבני הזוג שלכם להרגיש סקסיים, תהיו ספונטניים (לפחות תשתדלו) ותדאגו שהמגע והתשוקה יהיו נוכחים בזוגיות שלכם כל הזמן עוד הרבה לפני שאתם מתפשטים.

זה לא מובן מאליו
אין דבר ששוחק זוגיות יותר מהר מאשר לקחת את הפרטנר שלכם כמובן מאליו. אבל אם לא נהיה תמימים לשנייה, כמעט כולנו עושים את זה אחרי שעובר זמן מסוים, גם בלי לשים לב. אז איך נמנעים מכך? קודם כל בשביל זה המציאו את המחוות הקטנות, אותם הדברים שלא מצריכים מאיתנו כמעט שום מאמץ אבל מראים לצד השני שאנחנו חושבים עליו ומעריכים אותו. זה יכול להיות משהו מטופש כמו להשאיר פתקים חמודים על המקרר או להביא לה את השוקולד שהיא אוהבת מהסופר. וזה יכול להיות דברים כלליים כמו, להחמיא ולפרגן אחד לשנייה, לזכור אילו דברים חשובים לצד השני, להתחשב וכן הלאה. בנוסף, אף פעם אל תפסיקו להתעניין בבני הזוג, גם אם נדמה לכם שאתם כבר יודעים עליהם הכל, תמיד יש מקום לשאול ולשמוע עוד.

אילוסטרציה. ShutterStock
גוונו את הסקס שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הרפתקאות
אל דאגה, אנחנו לא ננסה לשכנע אתכם שכדאי לכם לטפס על האוורסט ביחד, זה סתם אובר-רייטד, אבל כן כדאי לכם לנסות לעשות דברים חדשים ביחד שימצאו חן בעיני שניכם. בעצם, גם דבר חדש אחד ביחד יהיה מספיק. אז תחשבו על איזה משהו שתמיד התחשק לכם לעשות ואף פעם לא היה לכם את הכוח או את הזמן בשבילו. זה יכול להיות טיול למקום מיוחד, סדנה מעניינת, פעילות ספורטיבית, קורס כלשהו או כל דבר אחר ששניכם תוכלו לעשות ביחד וליהנות ממנו.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

צעירים באוהל. ShutterStock
תחוו חוויות משותפות ביחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully