וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנה הבאה תמצאו אהבה

מצאתם את עצמכם לבד בחג? כך תעברו את התקופה הזאת בשלום ותמצאו אהבה עד ראש השנה הבא

מי מאתנו לא רוצה להתחיל שנה חדשה עם אהבה גדולה ומנחמת עם בן או בת זוג טרייה שאפשר לספר עליה בגאווה למשפחה?

אלא שרבים לא מאמינים שזה יקרה להם, ובטוחים שגם את ערבי החג הבאים ייאלצו לבלות לבד, או עם המשפחה שתפיל עליהם את שאלת שאלות: "מתי תתחתן כבר?". ערבי חג הם בעיתיים משום שהם יוצרים הפסקה כפויה מהעבודה ושאר העיסוקים הרגילים ומכריחים אותנו לחזור לבית ריק. כשאנחנו לבד נדמה לנו שכל הזוגות מאושרים, שכל המשפחות שלוות וחיות בהרמוניה ושאנחנו הרווקים האחרונים בעולם שנשארנו לבד בחג.
ברגעים הללו אנחנו עשויים להיתקף במלנכוליה קלה ולאבד כל תקווה. אבל אין שום סיבה להתייאש ותמיד יש סיכוי לאהבה. לכבוד החג ריכזתי עבורכם כמה תובנות ליציאה לדרך חדשה:

האהבה מחכה לכם ממש כאן

מחשבה יוצרת מציאות
מרבית האנשים כבר מודעים לכוחה של המחשבה ביצירת המציאות שלנו ולמרות זאת לא תמיד הם מתפנים לבקש. אצל אנשים רבים ברירת המחדל של המחשבות היא חזרה על ניגון עתיק של פחד . בבסיס שלו, זה הפחד "שלא יאהבו אותי", "שאני לא מספיק שווה", "שאני אשאר לבד", "לא תהיה לי משפחה" ואפילו יש המגיעים במוחם לתסריטי אימה שבהם הם ימותו לבד בחוסר כל עם רק חתול מזדקן בחיקם.
כדי שהמחשבה שלכם תביא לכם אהבה היא חייבת להיות נקייה ובוטחת. דמיינו איך יראו החיים שלכם בזוגיות, איך תפגשו את האהוב שלכם בקלות ובלי משחקים ואיך הכל יקרה בלי דרמות.
חשוב להדגיש שהכוונה היא פחות להתמקד בדמות האהוב החלומי שלכם. לפעמים אנשים נוטים להכין רשימת "מכולת" שכוללת אלמנטים חיצוניים כמו גובה, השכלה וצבע עיניים. אבל יותר חשוב לאפיין את האופי של בן הזוג שאתם מבקשים לעצמכם. כדאי להתמקד בלדמיין את תכונות אופי שחשובות לנו כמו יחס לכסף, למשפחה, אם אנחנו רוצים הרפתקן או שמרן, טיפוס אומנותי או יציב רגשית.

אילוסטרציה. פייסבוק, ShutterStock
דמיינו איך ייראו החיים שלכם בזוגיות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, פייסבוק

להיפטר ממשאות מיותרים
לקראת החג מומלץ לעשות ניקיון גם במובן הפיזי וגם במובן המנטאלי. השליכו לאשפה חפצים מיותרים שיושבים אצלכם בבית ללא כל תועלת, תרמו בגדים ישנים שכבר לא בשימוש והשאירו בביתכם רק חפצים שאתם אוהבים.

ברמה הנפשית יש גם לעשות ניקיון יסודי. בלבו של כל אדם בוגר מאופסנות כמה חוויות לא נעימות עם בני המין השני, ויש לחדול מלהתעסק בהן ולהניח את העבר בעבר. כדי לעשות זאת חייבים לעבור תהליך של מחילה עצמית, להכיר בעובדה שאנחנו אנושיים ולפיכך חוטאים וטועים, להזכיר לעצמנו שמטרת החיים היא למידה והתפתחות ולהסכים להפיק לקחים.
ישנה נבחרת של אנשים שקיבלו מאתנו רשות כניסה ללב אך פגעו בנו בדרך. חשוב לנסות ולסגור איתם מעגל. עם חלק כדאי לדבר ולהודות על מה שהיה ועל מה שכן קיבלתם מהקשר, וכך תוכלו להמשיך הלאה לקשר בריא יותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אילוסטרתציה. ShutterStock
נסו לעשות סגירת מעגל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להקיף את עצמכם באהבה
כשאתם לא בזוגיות כדאי לבחור להקיף את עצמכם באהבה של חברים או משפחה. אפשר ליזום אירוח ופעילויות משותפות ולהעריך את הסובבים אתכם. ברגע שתאהבו את מה שיש לכם תימצאו באנרגיית שפע, שתאפשר לדברים טובים להיכנס לחייכם. כשאנחנו מודים אנחנו הופכים להיות שמחים יותר ולפיכך יותר מושכים וגם יותר משוחררים. באמצעות ההודיה אנחנו מבינים שדברים טובים מגיעים בדרך כלל בלי מאמץ .

הכותבת היא מאמנת אישית לאהבה וזוגיות, מייסדת Sol Embassy, המשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
תעריכו את מה שיש לכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully