וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: התאהבתי בבחורה תפוסה. מה עושים?

סיגל גשורי, מורה לאהבה, מייסדת Sol Embassy ומשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

אושרת שואלת: היה לי בן זוג במשך שנתיים. לפני חודש החלטנו להיפרד כי כמעט בכל יום היינו רבים. לא היינו מצליחים להגיע להסכמה לגבי שום דבר וכל שיחה הייתה נגמרת בצעקות. עכשיו הוא שולח לי סמסים ומבקש שנחזור. מצד אחד אני חוששת לחזור אליו כי כאמור היינו רבים כל הזמן ומצד שני אני עדיין אוהבת אותו וגם מפחדת שלא אצליח למצוא אהבה חדשה. מה את מציעה לעשות?

תשובה: אושרת, קצת קשה להמליץ על מסקנה חד משמעית עם מעט נתונים כפי שסיפקת. כדי לתת לך תשובה יותר מדויקת חשוב לדעת על אלו נושאים רבתם בדרך כלל.
אם הריבים שלכם התייחסו לדברים כמו יחס לכסף, צורך בסדר וניקיון, והבדלים בתפיסת חיים בסיסית אז ריבים אלה לאורך זמן מאד יקשו על חיים משותפים.
בדקי מה הדינאמיקה שבה התפתח הריב, מי בדרך כלל התחיל, כיצד ומתי הייתם משלימים, מי יזם את הפיוס והאם הריב הוא בצורה מכובדת או שכל ריב יצר נטל נוסף על הקשר שלכם.
ציינת שאת אוהבת אותו. כדאי שתשאלי את עצמך מה את אוהבת בו במטרה להבין האם את אוהבת גם את האופי שלו.
כמו כן חשוב שתנסי להבין האם את יותר מונעת מאהבה אליו או מפחד להישאר לבד.החלטות שמקורן בפחד הן החלטות לא טובות שאחר כך תמיד מתחרטים עליהן.
אם תגיעי למסקנה שמה שאת חשה אליו זו אהבה אמיתית הכוללת תשוקה מינית, קבלת האחר כמכלול והשקפת עולם משותפת אזי זהו דבר בעל ערך ולא צריך למהר לוותר עליו.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

שגיא שואל: לאחרונה היה לי סטוץ ואני מרגיש שהתאהבתי בבחורה. זה אף פעם לא קרה לי. תמיד אני זה שבנות רודפות אחריו והוא לא שם עליהן. העניין הוא שלאותה בחורה יש בן זוג, מה שמסבך לגמרי את העניינים. אני לא יודע אם להגיד לה משהו או לשכוח מזה. בינתיים קשה לי להתרכז בעבודה כי אני כל הזמן חושב עליה. מה עושים?

תשובה: שגיא- ברכות. אהבה זה מה שקורה לך דווקא כשלא מתכננים. ההמלצה החד משמעית שלי לך היא שכדאי לך ללכת על זה. בחורה שעשתה איתך סטוץ כשיש לה בן זוג, ממש לא מחוברת אליו . כאשר אנשים מקיימים מין מחוץ למערכת זה תמיד מספר על חסך בתוך המערכת בין שזה ריגוש מיני, חסך באינטימיות או משבר אמון שנוצר בקשר.אני מציעה לך לפנות אל הבחורה ולספר לה מה אתה מרגיש אליה שכן אם לא תעשה צעד יכול להיות שתתחרט על כך עד סוף חייך.
אני באופן אישי מכירה עשרות אנשים כאלו שמתחרטים עד היום על אהבה שלא מומשה בגלל פחד מדחייה או העדר ביטחון עצמי. לא משנה מה תהיה תגובתה, עצם ההכרזה על רגשותיך היא כשלעצמה ניצחון שלך – ניצחון על פחד וצעד משמעותי וחשוב בגיבוש הגבריות שלך.
גבר הוא זה שיודע מה הוא רוצה והוא מספיק אמיץ ונחוש לנסות להשיג את זה בין אם זו אהבה , סטארט אפ או ניצחון במשחק כדורגל.

ניקי שואלת: לא מזמן עברתי לגור עם חבר שלי אחרי 8 שנים של זוגיות. מאז שעברנו גיליתי שהוא מאוד קמצן. הוא מחשב כל שקל ומתעקש תמיד לקנות את המוצרים הכי זולים בסופרמרקט. זה מאוד מטריף אותי כי אני בחורה די בזבזנית. אני יודעת שאי אפשר לשנות אותו אבל איך נוכל להגיע לעמק השווה?

תשובה: ניקי, מקריאת השאלה שלך אני מבינה שאתם רואים את סדרי העדיפויות לגבי כסף בצורה שונה, והשאלה היא ניקי, האם הבחנת בכך במהלך 8 שנות זוגיות?
למה לקח לכם כל כך הרבה זמן לעבור לגור ביחד – מטעמים כלכליים? או אולי יש שם עוד משהו שמלמד על כך שאתם לא לגמרי שלמים עם הבחירה שלכם האחד בשני.
מהשימוש שלך במילים "קמצן" ו"בזבזנית" ברור לי שם אצלך היחס לכסף לא מחובר לחשיבת שפע. אנשים עם תודעת שפע לעולם לא יגדירו את עצמם כבזבזנים . מי שמגדיר עצמו כבזבזן הוא בדרך כלל מי שחי מעל ליכולות הכספיות שלו ומוצא את עצמו לעיתים בלחצים כלכליים מבלי שהכין לעצמו תשתית כלכלית נאותה.
נסו שניכם לשבת ולעבוד על חשיבה אחרת לגבי כסף, ולהתחבר לשפע במקום "לקמצנות" ו"בזבוזים". אפשר תמיד למצוא את העמק השווה.

דקלה שואלת: תמיד כשאני יוצאת לדייטים אני מרגישה שאני מאוד פאסיבית בשיחה. אולי זה נובע מהתרגשות אבל אני לא מפרטת הרבה על החיים שלי ונותנת לצד הצד השני לדבר ולברבר. עם חברות אני מאוד פתוחה ומדברת המון אבל משום מה עם גברים אני משתתקת וזה פוגע לדעתי בסיכוי שלי למצוא אהבה. איך אפשר להשתחרר?

תשובה: דקלה היקרה, התרגשות היא דבר טבעי וטוב. לחץ והיעדר ביטחון עצמי הם דברים לא טובים שבאמת עשויים להפריע לך באהבה וזוגיות הרבה מעבר לתהליך ההיכרות.
אני איני מאמינה בכך שצריך ללמוד לשחק כדי להצליח בדייטינג או באהבה .
מניסיוני גברים נמשכים לנשים אמיתיות שיש להן ביטחון עצמי ואינן מתאמצות במיוחד לדבר כשלא בא להן.
טעות נפוצה נוספת שנשים עושות זה שהן לא מותירות חלקת מסתורין אחת בשביל הגבר לגלות . גבר אינו אמור להיות החברה הכי טובה שלך ובוודאי שלא בשלב הדייטינג.
העובדה שאת משתתקת בחברת גברים שמוצאים חן בעינייך עלולה להיות נעוצה בחוסר ביטחון בנשיות שלך. נשים רבות הגם שהן יפות משכילות ומאד מצליחות בעבודה שלהן לוקות בחוסר ביטחון בנשיות שלהן וזה מאד מקשה עליהן בהקשר הזוגי. פעמים רבות דווקא נשים אלו מנסות לחפות על חוסר הביטחון בדיבורים על עבודה . העצה שלי אלייך היא לשחרר. זה בסדר לא למלא את השיחה בכל מילה וזה בסדר שיהיו שתיקות מדי פעם. הכימיה, היא זאת שתקבע בסופו של דבר, מה יהיה עתיד הקשר ולאו דווקא הדיבורים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אדם שואל: יש לי בעיה גדולה. האקסית שלי כל הזמן מטרידה אותי ומציקה לי. זה הגיע לכך שכשהיא מגלה שאני יוצא עם בחורה חדשה היא יוצרת קשר עם אותה בחורה ומלכלכת עליי. דיברתי איתה הרבה פעמים ואפילו איימתי שאתקשר למשטרה אבל היא ממשיכה להציק ולהידחף לי לחיים. מה אפשר לעשות?

תשובה: אדם, אני מבינה את המצוקה שלך, אבל מצד שני אתה צריך להודות על כך שנפרדת ממנה כי חיים משותפים עם אישה כזאת הם חיים תחת טרור.
היא מאד כועסת עלייך ומרגישה פגועה וכן מונעת על ידי המחשבה שאם היא תסלק את המתחרות מהדרך תחזור להיות שלה.
אני מציעה לך לכתוב את ההודעה הבאה:
אני מאד מצטער על כך שפגעתי בך. זו מעולם לא הייתה כוונתי. אי אפשר לבחור את מי לאהוב ואני פשוט לא אוהב אותך למרות שניסיתי בכל יכולתי . אני רוצה שתדעי שגם אם לא היו יותר בחורות בעולם לא הייתי חוזר להיות בן הזוג שלך ולכן כל המאמצים שלך לחבל לי במערכות יחסים חדשות לא יעזרו לך. אני מאחל לך להיות עם גבר שאוהב אותך ורוצה להיות איתך. כדאי שתתחילי להתייחס אל עצמך כאל מישהי שזו זכות להיות איתה ולא חובה.

אם גם אתם רוצים לשאול שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

הכותבת היא מאמנת אישית לאהבה וזוגיות, מייסדת Sol Embassy, המשמשת כמומחית Jexperts מבית JDate

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully