וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקס שאת חייבת לנסות

20.8.2014 / 9:10

מלשכב עם אישה ועד לצאת לסטוצים- כל סוגי הסקס שירגשו אותך ושאת חייבת לעצמך לפחות פעם אחת בחיים

מתי בפעם האחרונה בשגרת יומך העמוסה לעייפה הכנת לעצמך רשימת מטלות שאין בה ולו משימה אחת מבאסת? הנה לפניך מונחת הזדמנות אחת כזו. אנחנו מזמינים אותך כאן ליצור לעצמך רשימה סקסית שכל מטרתה היא אחת: לגרום לך להתרגש. רשימת פעולות שאת חייבת לנסות, שכולן עונג אחד צרוף שיוביל אותך לגילוים חדשים על עצמך, על העדפותיך ועל חשקייך וייקחו אותך אל מסע רווי בחקר עצמי חשוב שלפי דעתנו כל אישה צריכה לעבור לפחות פעם אחת במהלך חייה. הנה לפנייך חמש הצעות לסקס, שאם רק תשכילי לבצען, כל אחת מהן תפתח עבורך דלת אל עולם שלם חדש ונפלא שטרם יצא לך להכיר.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

עם הדוש במקלחת
העולם נחלק לשני סוגי נשים: אלה שכבר גילו את הדוש והפכו אותו לחבר הרטוב הכי טוב שלהן, ואלה שעדיין מתייחסות אליו כאל ממטרה ששוטפת סבון משיער ראשן. הבנות שכבר פיצחו את נפלאותיו ויתרונותיו של זרם המים במקלחת קוראות עכשיו את השורות הללו וראשן מהנהן בהסכמה אחר כל אות שכתובה כאן, וזה בעצם המצב שאנחנו מעוניינים שכולכן תגיעו אליו. כידוע, רוב הנשים מגיעות לסיפוק מיני מרבי באמצעות גירוי חיצוני ולא באמצעות חדירה אל הנרתיק. זרם המים המתפרץ מהדוש (בעוצמות שונות ובסוגי זרמים שונים שאת תבחרי) יכול להביא את הרוחצת לפסגות חדשות של עונג וסיפוק שספק אם ניתן יהיה להשיגן בדרך אחרת. אם את מנסה זאת בפעם הראשונה, אנחנו ממליצים לך לעשות את זה לבד. לחקור ולגלות איזו תנוחה הכי נוחה לך, איזה זרם הכי מעורר אותך ואיזו עוצמה שלו הכי מתאימה לך. אחר כך, כשתגיעי לפורקן המדויק המיוחל, תוכלי לשתף גם פרטנרים נוספים שייקחו את השרביט הרטוב מידייך ויעשו לך באמצעותו שלל קסמים.

עם הפנטזיה הגדולה שלך
לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הפנטזיה המינית הגדולה שלו. זו שמלווה אותו עוד מהגיל הזה שבו ההורמונים השתוללו בתוכו כמו ציפי שביט על אקסטה. אנחנו, כפי שאתם בטח כבר מכירים אותנו, תמיד בעד מימוש חלומות גדולים, גם כאלה הבאים ועולים מחדר המיטות. אם ישנה אפשרות סבירה לקיום הפנטזיה שלך (בתקווה שלא חלמת לעשות את זה עם מייקל ג'קסון), לכי על זה בכל הכוח וחתרי להגשים אותה. אל תתביישי בה ואל תזלזלי בה. גם אם הרעיון נראה לך מופרך,מטופש ואווילי, ממשי אותו בכל זאת כשהעיקרון שיעמוד לנגד עינייך הוא להביא את עצמך לריגוש וסיפוק מיני ונפשי. סביר להניח שהמציאות לא תעלה על הדמיון, כפי שקורה ברוב המקרים, אבל לפחות תדעי שעשית את זה. שאשכרה חיית לרגע את החלום. וזו, יקירתנו, הרגשה מספקת לכשעצמה.

יחצ. ShutterStock
תגשימי את הפנטזיות שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עם זה שיש לו קטן
בואי ונגלה לך משהו על העולם הזה. אנשים שחושבים שהם פחות טובים במשהו מסוים או שהם סבורים שיש להם נתונים פיזיים פחות טובים משאר בני האדם, ינסו לפצות על כך באינספור דרכים שונות, מקוריות ויצירתיות. הדבר נכון לכל תחום בחיים, אבל אנחנו כרגע מתעסקים בסקס. יחסי מין עם גבר כזה, שבא מעמדת נחיתות (בין אם היא מוצדקת ובין אם לא) הם על פי נשים רבות בסביבתנו עונג שכולו גילוים מסעירים. הוא ישתדל לפצות על חסרונו הבולט הכי לא בולט באמצעות אביזרים אנושיים אחרים שהוא בורך בהם ובכך בעצם להביא אותך לשיאים חדשים שאת בעצמך לא ידעת שניתן להגיע אליהם שלא באמצעות הדרך המקובלת. בקיצור, הוא יוביל אותך למסע תענוגות שכולו עבורך ובשבילך, מתוך כוונה אחת: לעשות לך כל כך טוב שלא רק שלא תרגישי במה שאין, את אפילו תברכי על כך.

סטוץ
למרות שאנחנו חיים בעידן של פתיחות מינית, ובנות שעושות את זה עם יותר מגבר אחד כבר לא נחשבות לפרוצות זולות, אנחנו עדיין סבורים שנשים רבות מפחדות ונרתעות מלעשות סטוץ. החשש מהלא מוכר והביישנות להיחשף באופן כל כך מלא ופיזי בפני גבר שספק אם את זוכרת בוודאות את שמו, נראה לנשים רבות כמו אקט שאי אפשר להפיק ממנו הנאה, וזו לדעתנו טעות. סקס עם אדם זר, שאין לך כל מחויבות אליו, וכל תשומת הלב מופנית אל הצורך במגע, בחום, בהנאה מינית וסיפוק, יכול לשחרר אותך מדברים רבים שאולי לא ישתחררו אצלך לעולם עם גבר שתרצי לבסס איתו מערכת יחסים יציבה. בסטוץ את יכולה לתת דרור לכל החשקים שלך דווקא בגלל שאת לא מכירה את האדם וכך בעצם ליצור סוג של חוויה שאין דומה לה בשום סיטואציה אחרת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
אז מה אם יש לו קטן? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עם בנות מינך
כן, אנחנו יודעים מה חלקכן יענו לנו עכשיו. "איכסססס", "גועל נפשש" ו"איך אתם לא מתביישים?!" (וזה עוד אחרי שסיננו קללות וגידופים שהמקלדת לא סובלת). ובכל זאת, אנחנו מתעקשים להציע לכן את הסקס שכל אישה לדעתנו חייבת לנסות לפחות פעם אחת במהלך חיה. זה יכול להיות בכל שלב, ובלבד שתהיי מוכנה נפשית ופיזית לרגע המכונן. לסקס בין נשים יש אינטימיות אחרת, יש בו הבנה עמוקה יותר של הצרכים והתאוות כי נשים מרגישות את אבריהן באופן דומה.רק אישה יודעת איך אישה מרגישה, וזה הבסיס שעליו אנחנו מגישים לך את ההצעה שלנו. רק אישה תוכל לדעת איפה בדיוק יהיה נעים לך כשהאצבע עוברת, ואיפה הכי נכון למקם את הלשון על גופך. וזה עוד לפני שדיברנו על הרוך והעדינות האינסופיים המופקים ממגעה של אישה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אישה תדע בדיוק מה יענג אותך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully