וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתקשר או לא להתקשר? זאת השאלה

נעמי נפתלי מצוות המומחים של JDate

17.8.2014 / 8:49

קבלתם מספר טלפון מבחורה מדהימה. האם תתקשרו אליה מיד או שתתנו לה לחכות? בדקנו בסקר מה אתם חושבים והנה התוצאות

הכרויות הן עניין של יצירת הזדמנות וכשמגיעה ההזדמנות וקיבלנו מספר טלפון, אין ספק כי הדבר הטוב הוא לעשות בו שימוש. ים של דעות וחוקים סובבים סביב הנושא "קיבלתי מספר טלפון – מתי להתקשר ", לכן החלטנו בוואלה! סינגלס לבדוק כיצד אתם פועלים.

לפני שנתחיל עם ניתוח הסקר, חשוב שנבין מה היא בכלל מטרת השיחה הראשונה. שיחת הטלפון הראשונה לא צריכה להיות ארוכה ולא אמורה להיות מסכת של עדכון קורות חייכם. המטרה של השיחה היא לקבל רושם מאוד ראשוני, ואם מתאים אז פשוט לקבוע פגישה. עד לכאן זה נשמע פשוט וישים, אך כשמגיע שלב הביצוע קיימים גורמים שמשפיעים על האופן בו נפעל.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

מהר מהר

מרבית האנשים שממוקדים במציאת זוגיות מגלים במהרה כי הכל מאוד דינאמי. בדקה אחת אתה מקבל מספר טלפון ואם נחתם על זרי הדפנה וחיכיתם מספר ימים, קיים סיכוי כי כאשר תעשו שימוש במספר, זה יהיה רגע אחד מאוחר מדי. זו הסיבה כי יותר ממחצית שענו על הסקר הודו כי יעשו שימוש בטלפון מהר: 31% יצלצלו תוך שעה ו-30% יסמסו יום למחרת . מעבר לכך שבאופן הזה אנו מגדילים לעצמנו את הסיכוי כי הצד השני אכן עדיין רלוונטי, אנו גם מצליחים להעביר מסר מהיר שאנחנו רציניים ובעלי בטחון דבר אשר יכול בהחלט להקנות הגברת התעניינות אצל הצד השני.

לאט לאט

אם נודה על האמת אז השיחה הראשונה היא מביכה. זו הסיבה ש-18% העידו כי יתקשרו אחרי כמה ימים ו-21% ימתינו לפחות שבוע. לעיתים אנו יודעים רק פרטים מצומצמים על הצד השני וגם לא ידוע לנו גם מה באמת נאמר עלינו. לכן גם אם אנו מאוד רוצים לקדם את עניין הזוגיות – שיחת הטלפון הראשונה מעמתת אותנו עם חוסר בטחון עצמי, ביישנות, חוסר ניסיון וחשש כי הבעת התעניינות לא תפעל לטובתנו. אלו גורמים לכך שבאופן טבעי אנו מוצאים עצמנו דוחים ודוחים את השיחה, זו הדרך שלנו לשמור על עצמנו והיא טבעית לחלוטין.

לקפוץ למים

הדרך אל הדייט בדרך כלל מתחילה בשיחת טלפון ראשונה. זו שיחה שלפניה אנו מתמלאים בסוגים שונים של תחושות, אי נוחות, התרגשות, חוסר חשק, קלילות וגם סקרנות. התחושות הללו אינן מגיעות משום מקום, אלא מתוך חוויות עבר ומשפטים שהתרגלנו לומר לעצמנו לטוב ולרע, לדוגמא: "שיחות ראשונות הן מעיקות", "אני לא טוב בשיחות ראשונות", "שיחה ראשונה היא כייפית", "בא לי לדבר איתו". אם נוסיף לכך את החוקיות הסבוכה שמלבישים על כתפינו בעניין הדבר הופך למבלבל מרגע לרגע. לכן עשו את הדברים פשוטים. אם בא לכם זוגיות השאירו את המשפטים המעכבים מאחוריכם, מצאו את טווח הזמנים הסביר שגורם לכם לנוחות – אמרו 1..2...3... ויאללה צללו למים, מה כבר יכול להיות, מקסימום תלמדו מהשיחה הזאת ותשתפרו לפעם הבאה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully