וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמי, בואי לדייט בחומוסייה

10.8.2014 / 9:18

אם אתם לא רוצים שבת הזוג תזרוק אתכם בט"ו באב, יש מקומות שאסור לכם לקחת אותה אליהם. לפניכם המדריך למניעת פאשלות

הנה הגיע עוד תאריך שכדאי מאוד שלא תשכח. ט"ו באב, הוא מועד שבו אתה נדרש להפגין אהבה ואכפתיות, והפעם לא באמצעות מסרונים לבביים בווטסאפ, אלא ממש להשקיע בערב שלם רומנטי וקסום. בכדי לעזור לך להפוך את החלום למציאות, חשבנו הפעם לקחת אותך למסע בדרך השלילה, ולגרום לך להבין ממה ממש כדאי לך להתרחק כשאתה מבקש להפוך לרומיאו ליום אחד. לפניך מונחות האופציות הכי גרועות שבטעות עלולות להפוך בעיניך לתכנית פעולה לגיטימית ולגזול מבת זוגך את החג שבגללו היא מחפשת כבר חודשיים שמלה. המדריך למניעת פדיחות רומנטיות.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

חומוס, צ'יפס, פרידה
גברים ונשים חושבים ומתייחסים אחרת גם לנושא האוכל. גבר חושב איך לשבוע. השאלה היחידה העומדת לנגד עיניו כשהוא עומד בפתח מסעדה היא האם היא מגישה אוכל טוב והרבה. העובדה שבעלת הבית באותו מקום היא גם המנגליסטית, גם המלצרית, גם הקופאית וגם המנקה, לא ממש משנה לו, והמצב הבלתי אפשרי שבו הצ'יפס באותו מקום מטוגן מתחת לראשם של יושבי המסעדה לא ממש מדיר שינה מעיניו. כשאתה מחליט לקחת אותה למסעדה, כדאי מאוד שהיא לא תהיה מסעדת פועלים שבה צועקים "מה לשים לך בפיתה?". זה ייתפס בעיניה כאקט קמצני ובצדק, ויגרום לה לחשוב שאתה מזלזל בה ובחשיבותו של הערב. לא חייבים לנסוע למסעדת שף שבה רק הפוקצ'ה שמזמינים כנשנוש עולה לך בחצי משכורת. ישנן מסעדות טובות, שמוגש בהן אוכל טעים, שהשירות מעולה ורמת המחירים בהן סבירה. לך על אחת כזאת, לך על בטוח.

הצגה דאגה
איזה יופי. החלטת לשלוף מן הכובע את הצד התרבותי שבך, שאם לומר את האמת בכלל לא היה בתוכו, ולהזמין אותה להצגת תיאטרון. גם השקעת ובחרת באחד מאולמות התיאטרון הגדולים והיפים בארץ, וזה גם עלה לך לא מעט כסף. עד כאן הכל מושלם. אבל האמת היא שכל זה לא ממש יעניין אותה אם בסופו של דבר תבחר בהצגה משעממת או מדכאת. הצגות על השואה או הצגות בנושאי שכול הן אולי הצגות חשובות שראוי שכל ישראלי יקדיש להן זמן, אבל לא בחג האהבה. אם בא לך להפתיע ולשחק אותה קלאסה, כדאי מאוד שתקרא את תוכן ההצגה לפני שאתה מזמין כרטיסים. תבחר במשהו משעשע, קליל או רומנטי. בלי דרמות מיותרות, בלי רצח ובלי התאבדויות. בשביל זה יש לנו את יונית לוי. ביום הזה היא רוצה קצת אסקפיזם.

חומוס. ShutterStock
את החומוס תשאיר לצהריים עם החברים שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סרט שמכניס לסרטים
גם כאן העיקרון הוא אותו עיקרון. סרט זה אחלה בילוי, שגם פחות כואב בכיס לישראלי הממוצע. אבל כשאתה מזמין אותה לסרט, שים לב שהזמנת כרטיסים לאחד כזה שישאיר את האווירה הטובה שהייתה בזמן שאספת אותה מהבית עם הסובארו 93 שלך. גם כאן אנחנו ממליצים לך לא לבחור בסרט ארוך מדי, כבד מדי, שעוסק בנושאים קשים מדי (אלא אם כן היא ממש אוהבת את זה). יש לא מעט סרטי קולנוע חדשים וטובים שיכולים אפילו לשדרג את מצב הרוח, ולגרום לשניכם לצאת ממנו מחויכים אפילו יותר משהייתם כשנכנסתם אליו. ואם כבר החלטת לפנק בבילוי מול המסך הגדול, עדיף שתבחר באחד מהאולמות החדשים שנבנו בשנים האחרונות, ולפני הכניסה אליו תציע לה כמובן פופקורן ושתייה. זה אולי יעלה יותר מהכרטיסים, אבל זה חובה.

קמפינג בטיז אל נביא
נתחיל בוידוי. אנחנו לא אנשים שמתים על טבע. היתקעות באיזה מדבר בשום מקום עם אפשרות תמידית לפניה שמאלה אל העזאזל, לא ממש עושה לנו את זה. וכמונו, יש עוד הרבה אנשים ונשים. את זה כדאי שתדעו אתם, הבחורים שחושבים שאין כמו להתחבר לאמא אדמה ולהרגיש אותה "פועמת" בלי חוצצים וחומות וכל החרטה הזה. שינה על החול, שתייה מהנחל ואכילת חמצוצים במשך סוף שבוע שלם, זה לא בילוי רומנטי. זה סיוט שתכנן השטן בכבודו ובעצמו. אם בא לך "לחטוף" אותה מהבית לימים של פינוק, תדע שזה עסק לא זול בכלל. האפשרויות רבות: מצימר בצפון הפורח, דרך חדר במלון תל אביבי עם חלון לים התיכון ועד לסוויטה מלכותית באילת. במציאות שלך התקציב שלך מאפשר לכל היותר שכירת חדר לשעתיים עם שותף סודני? עדיף שתוותר.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
בשום פנים ואופן אל תקח אותה בט"ו באב לסרט מדכא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully