וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיליקון בחזה ישיג לך בעל?

27.7.2014 / 10:10

רווקים ורווקות רבים בוחרים לבצע ניתוחים פלסטיים במטרה למצוא אהבה. אבל האם הפיתרון נעוץ בשיפוץ האף או במשהו עמוק יותר?

הו, כמה יפים ומושלמים הם חיי האהבה של אותם האנשים היפים והמושלמים. כולם רוצים להיות איתם או להיות כמוהם, הם יכולים לצאת עם מי שהם רוצים, הם מקבלים דברים בחינם ובכלל כל החיים שלהם בטח נראים כמו הפלגה אחת גדולה על יאכטה, מלאה בשמפניה יוקרתית (לא, לא קאווה), ממש כמו בפרק של "היפים והאמיצים". אבל כמו שכל צופה אדוק ב"היפים והאמיצים" ידע להגיד לכם, יופי חיצוני הוא ממש לא ערובה לזוגיות טובה ויציבה (בעיקר כשמתעקשים לבגוד אחד בשנייה עם קרובי המשפחה של בני הזוג כל הזמן). אך יחד עם זאת, זה יהיה נאיבי ודיי טיפשי להתעלם מהעובדה שמראה חיצוני ומודל היופי הנוקשה משפיעים על היכרויות ומציאת בני/בנות זוג. בשביל לבדוק עד כמה זה באמת משפיע, מה הם אותם מאפיינים פיזיים שאנו חושקים בהם ובעיקר עד כמה רחוק אנשים מוכנים ללכת על מנת להשיג אותם, שוחחנו עם המנתח הפלסטי, ד"ר נמרוד פרידמן.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

דוקטור, תעשה אותי יפה

אז נכון, סביר להניח שמרבית האנשים שניגשים לניתוח פלסטי עושים את זה מכל מיני מניעים שונים. אבל יש לשער שכאשר מדובר ברווקים ורווקות, הרצון להראות יותר אטרקטיבי בכדי למשוך בני זוג פוטנציאלי הוא שיקול עיקרי. "זה לא משהו שעולה הרבה, אבל זה משהו שאתה יכול לשמוע בסאב-טקסט, בין המילים". ד"ר פרידמן טוען. כמו כן, בהקשר זה הוא מציין לטובה את המגזר החרדי שיש בו היום הרבה יותר פתיחות ומוסיף כי, "היו לי מספר לקוחות שהניתוח קדם לפנייה לשדכן או לשדכנית ומטרת הניתוח היה להביא אותם במצב טוב יותר לקראת העולם של השדכנות, המוכנות לנישואים והקמת המשפחה".

אבל ניתוח שכזה הוא רחוק מלהיות המזור לכל צרותינו או בדידותינו, כמו שד"ר פרידמן מרבה להדגיש, ולכן חשוב לבדוק מה הם המניעים האמיתיים של המטופל, "זה התפקיד של הרופא להבין את המניעים, משום שיש עניין של לבוא לרצות לשפר את המראה החיצוני בשביל להיראות יותר טוב ולהרגיש יותר טוב עם עצמך שזה דבר שהוא לגיטימי. אבל עובר איזשהו גבול דק ולא מספיק ברור בין זה לבין לתלות את כל הצלחותייך במראה החיצוני שלך. ומי שבא אלייך ובמהלך השיחה מפגין את זה, אז אסור לנתח אותו משום שהוא מגיע אליך מהשיקולים הלא הנכונים וברור שלא תוכל לעזור לו. הבעיה לא נמצאת בחזה הקטן, הבעיה נמצאת במקום אחר. זה עניין של ביטחון עצמי, של דימוי גוף ובהחלט המון דברים נוספים. לכן אצלנו במרפאה אנחנו מקדישים לזה המון מחשבה".

ניתוח פלסטי. ShutterStock
חייבים לנתח מהשיקולים הנכונים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ניתוחי חזה- לא רק לנשים

מודל היופי שבעבר היה הרבה יותר סלחני כלפי גברים, והטיל את מרותו בעיקר על המין היפה, אך כעת יותר גברים מחליטים להתייחס למראה שלהם ולהשקיע בעצמם על מנת להיראות יותר מושכים. ד"ר פרידמן מספר לנו: "יש שינוי מאוד דרמטי בשנים האחרונות. כמות הגברים שפונים לניתוחים עולה בצורה משמעותית בעוד שכמות הנשים עולה בצורה מאוד מאוד מתונה. כלומר, אם בעבר מבחינת מספרים היו 5% גברים, היום אנחנו מדברים על משהו כמו 30% גברים ואולי אפילו יותר". הוא מוסיף כי הניתוחים הפופולריים אצל אותם הגברים הרווקים הם, תתפלאו, דווקא ניתוחי החזה (הקטנת/השטחת חזה). גם ניתוח ליצירת קוביות בבטן הוא פופולרי, אך לא בהכרח אצל הרווקים. כמו כן, בדומה לעמיתיהן הגברים, ד"ר פרידמן מציין שגם אצל הנשים הרווקות ניתוחי החזה הם פופולריים במיוחד. אך לא בהכרח הגדלות חזה, אלא גם תיקונים של אי-סימטרייה וכדומה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גבר בניתוח. ShutterStock
יותר גברים מעוניינים בניתוחים פלסטיים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פרק ב'

לאחר גירושים נדמה שהרבה יותר קשה לחזור לשוק, ולכן אין זה מפתיע שעל מנת להכין את עצמם לפרק ב' המיוחל, חלק מהגרושים והגרושות בוחרים "לשפץ" את עצמם בצורה כזאת או אחרת. אז מה ההבדל בפניות של רווקים ורווקות לביצוע ניתוח פלסטי לעומת גרושים וגרושות? "אצל הרווקים והרווקות המטרה היא יותר שיפור הביטחון העצמי שמאפשר להם יותר פתיחות בפניה לבני זוג אפשריים. אומר ד"ר פרידמן. "כשאנחנו מדברים על אנשים שכבר הייתה להם זוגיות (גרושים/גרושות) אז הם מנסים 'להעלות את הערך שלהם'. כאשר הם מחפשים בני זוג הם פחות נמצאים במקום של החוסר בטחון של איך אני נראה, כי הם כבר התמודדו בזוגיות". מלבד זאת ישנם גם הבדלים בסוגי הניתוחים, כאשר גרושים/גרושות לפי ד"ר פרידמן, לא מתמקדים רק בחזה, אלא גם במתיחות פנים, שאיבות שומן וכו'.

אישה מנותחת. ShutterStock
נשים גרושות נגשות לניתוח כדי להעלות את הערך שלהן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לבסוף, אפשר אולי לסכם את הקשר בין ניתוחים פלסטיים לזוגיות באופן שבו הם משפיעים על הביטחון העצמי שלנו שתלוי בדימוי הגוף, ופחות בשינוי החיצוני. "כאשר אנחנו עושים את הניתוח בצורה הנכונה ובנסיבות הנכונות מתקיים שינוי מאוד יפה בביטחון העצמי של האדם והשינוי הזה הוא זה שיביא לו יותר פתיחות ומוכנות לקשרים רציניים עם בני זוג". אומר ד"ר פרידמן. "מציאת האהבה לא תלויה בשאלה האם יש לנו חזה יותר מעוצב אלא בכך שאותו בן אדם מרגיש יותר שלם ובטוח עם הגוף שלו".

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully