וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי ההיכרויות הכי מוזרים שיש

23.6.2014 / 8:35

מאתר שעוזר לכם לבגוד ועד אתר המפגיש גבוהים בלבד. לפניכם אתרי ההיכרויות הכי משונים בעולם

כולנו כבר דיי מכירים את עולם ההיכרויות ברשת ואיך האתרים השונים עובדים. אבל מסתבר שלעולם הזה יש גם צדדים אחרים, שונים ומוזרים שיש לשער שלא יצא לכם להיתקל בהם. לשם כך, חיטטנו עבורכם בנבכים האפלים ביותר של סצנת ההיכרויות האינטרנטית וקיבצנו את האתרים המוזרים ביותר.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

ד"ש מהאייטיז
אם האייטיז לא השאירו אצלכם מספיק טעם רע או שמא במקרה יש לכם חיבה עזה לתספורת הכי מזעזעת מאז המצאת השיער, הלוא היא המאלט הידועה גם בכינויה הישראלי "תסרוקת אלי אוחנה", אתם מוזמנים להיכנס לאתר mulletpassions.com. באתר זה, תוכלו למצוא (השם יודע למה) חובבי מאלט מארצות שונות (שכמובן גם מסתפרים כך בעצמם), למטרות דייטינג ואפילו לסתם נטוורקינג. כי לא טוב היות המאלט לבדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאנשים חובבי תסרוקות מזעזעות. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליצן קטן נחמד
למרות שכל המטרה שלהם היא לשמח, איכשהו הליצנים מצאו את עצמם מככבים בלא מעט תסריטי אימה, ועל כן, עבור חלק מהאנשים אין דבר יותר מפחיד מלהיתקל בליצן בפארק חשוך באמצע הלילה. כלומר, חוץ מלהיתקל בשני ליצנים בפארק חשוך באמצע הלילה. אך אם זה ייצא לכם, אל חשש! הם לא מתכננים לרצוח אף אחד, הם כנראה פשוט בדייט לאחר שהכירו באתר ההיכרויות שמיועד לליצנים clowndating.com . האתר בנוי כמו רוב אתרי ההיכרויות עם אפשרויות לצ'ט, קריצות וכדומה, כאשר כל מטרתו היא לשדך בין ליצנים או בין חובבי ליצנים לכאלה. אנחנו כבר יודעים מה תהיה התוכנית האומנותית במסיבות של הילדים שלהם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליצן קטן שלי, אולי תרקוד איתי? צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתום זה השחור החדש
אם אתה מחפש אישה שתהיה שם בשבילך, באותו המקום בדיוק כל הזמן, או לפחות עד שהיא תשתחרר, אז כדאי שתבדוק את האתר, womenbehindbars.com . האתר, כשמו כן הוא, מאפשר לתושבי ארה"ב להכיר ולהתכתב עם נשים שמרצות שם עונש מאסר ומחפשות זוגיות או לפחות "חברי עט". מה שכן, זה בטוח יהיה אחלה סיפור לנכדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשים באתר יהיו אסירות תודה לך. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

למצוא שוגר דדי
אהבת אמת? חיבור שתבסס על אופי? לא בבית ספרנו! למעשה, הנה דוגמא לאתר שמתעקש להנציח סטריאוטיפים מימי קדם, נוסח אשה-יפה-גבר-כסף. אז ניחשתם נכון, אתר ההיכרויות wealthymen.com, מתיימר לחבר בין נשים יפות לגברים עשירים, כאשר הוא שם דגש על הקריירה והמשכורת מהצד של הגברים ועל המראה החיצוני מהצד של הנשים. כי להרגיש שאוהבים אותך בגלל מי שאתה זה הכי אובר-רייטד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לעבוד קשה כשאפשר להינשא לשוגר דדי? צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשים גבוהים בין חברים
מסתבר שלהיות גבוה זה הרבה יותר מרגליים ארוכות, דוגמנות, כדורסל והנאה ממזג אוויר קריר יותר. להיות גבוה גם אומר שלא כדאי לכם להתבולל עם אנשים מתחת לגובה שלכם. כך לפחות אפשר להבין מהאתר tallfriends.com שנועד לשדך בין גבוהים לגבוהות בלבד. מלבד ההיכרויות, באתר ישנן גם המלצות לדייטים של גבוהים ועוד מידע שאולי יעניין אנשים מעל גובה מסוים. מצד שני, יכול להיות שזו סתם מזימה של התאחדויות הכדורסל באשר הן על מנת לייצר דור שלם של שחקנים גבוהים, אנחנו לא ממש סגורים על זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאנשים שחשים על הגובה. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

על אהבה וחיות אחרות
לא, אל תלבישו עוד את רקסי, חמוס המחמד שלכם בשמלת כלה. כי למרות השם המטעה, האתר datemypet.com בסך הכל מבקש לשדך בין אוהבי חיות או מגדלי חיות מחמד שרוצים לוודא שגם בני הזוג שלהם יאהבו את החיות שלהם כמוהם וביחד הם יהפכו למשפחה גדולה ומאושרת. האתר לא פתוח למשתמשים מהארץ, אבל אפשר למצוא בו הרבה מאמרים ומידע בנוגע לדייטינג וגידול בעלי חיים בנפרד וביחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובה: אוהב בעלי חיים. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק הבוגדים- בוגדות
זה לא משנה אם אתם כבר נמצאים בזוגיות כי האתר, ashleymadison.com ינסה לשכנע אתכם שעדיין יש לכם הרבה מה לחפש בסצנת ההיכרויות האינטרנטית. בעצם, האתר מוקדש כולו לאנשים נשואים שמעוניינים לבגוד בבני/בנות זוגם. כמו כן, כיאה לאתר מסוגו הוא חורט על דגלו את נושא הדיסקרטיות המלאה עם מודל תשלום מיוחד ו"כפתור פאניקה" שמאפשר יציאה מיידית מהאתר. רק אל תתפלאו אחר כך שכל השכונה תדע מה אתם עושים מאחורי הגב של בן הזוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחייאת עיוני לא בוגד? צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבל שאי אפשר ללכת עירומים
אין ספק שאחת מהפעילויות שמחברות בין בני זוג היא אותה פעילות שעושים בעירום. אבל יש אנשים שעבורם פעילות בעירום יכולה להיות גינון, שחייה, אכילה, רכיבה על אופניים, וכו'. על כן, בשבילם נוצר אתר ההיכרויות לנודיסטים naturistpassion.com. אז נכון, זה אולי נשמע לנו קצת מוזר בהתחלה, אבל זה בעצם גם דיי הגיוני שיהיה להם אתר ספציפי שבו הם יוכלו להכיר בני זוג שחולקים איתם את אורח החיים הזה. אחרי הכל זה לא שנודיסטים הולכים ברחוב עם חולצות שכתוב עליהם "אני נודיסט".

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה בלי מחסומים.. או תחתונים. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully