וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שהורס לכם את הסקס

22.6.2014 / 8:17

כשאתם לא מוכנים לצאת מהשגרה ומרגישים מובכים- כל הסיבות לכך שחיי המין שלכם משעממים

כל כך קל להרוס ולחרב את אחד התענוגות הגדולים שיש לעולמנו להציע. קיום יחסי המין הוא עבודה לכל דבר ועניין, ואם אתם שואלים אותנו – יש להתייחס לנושא ברצינות רבה ולא לזלזל בחשיבותו וביכולתו לשפר ולהקרין אור גם על נושאים אחרים בחייכם. הנה לפניכם כתבה אחת שמנסה לעבור על כל מה שעלול לגרום לכם לפספס את טעם החיים – הלא הוא סקס, ולגרום לכם להבין היכן אתם טועים ואיך אפשר לתקן. נכון, זה לא פשוט בכלל ודורש מהחושקים בשינוי לא מעט חריצות ותעוזה, אבל סמכו עלינו – זה כל כך שווה את זה.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

כשאתם חושבים שזה משפיל
אקטים מסויימים בסקס יכולים להיחשב כמשפילים אם אתם בני טיפש עשרה, חסרי ניסיון, שעוד קונים חולצה מזארה על חשבון השבועית שאבא נותן לכם. אם עברתם את הגיל הזה – אתם חייבים להתקדם מהחשיבה הזאת, שמעכבת ומבאסת את כל מה שכיף בעצם בסקס עצמו – שהוא שחרור מלא מכל בושה או צניעות. אין יותר כיף מלנסות תנוחה חדשה שיוצרת זווית אחרת של תשוקה, ואין יותר מקסים מלענג את הפרטנר ולממש לו את הפנטזיות מבלי לבקש דבר בתמורה. זה לא הופך אותך לזונה. תשתחררו מהגדרות ישנות, פרימיטיביות או ילדותיות, תנו אמון בבן זוגכם וצעדו איתו לעולם מלא בריגושים שבו אין מקום למשפטים כמו "אני מרגישה זולה".

כשאתם חושבים שזה מגעיל
סקס זה דבר מלוכלך. מי שחושב שחדר המיטות הוא חדר ניתוח שבו הכל אמור להיות סטרילי, מריח כמו סבון וניל, ומרגיש כמו בתא קירור, טועה טעות קריטית שמובילה אותו לקיים יחסי מין לא אנושיים ומשעממים עד מוות. אל תוותרו על המגע – גם כשהוא מיוזע ולוהט, דביק ולח, אל תוותרו על הטעמים שמופרשים מהגוף במהלך הסקס ואל תוותרו על הריחות המשכרים הטבעיים שהם לא פחות מחרמנים ממראה הגוף העירום. אם תפתחו להתנסויות חדשות, ולא תפחדו לשלוח את לשונכם, חיככם ואפכם לחזית, על מנת שאלה יוכלו להצעיד אתכם אל עולם גדוש בחוויות, מובטח לכם מסע שאין מרגש ומחרמן ממנו. ככה עושים סקס אמיתי. כשכל החושים מתערבבים, משתתפים ויוצרים יחד בהרמוניה חוויה אחת שמימיית.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תחששו לנסות דברים שנתפסים בעינכם כמשפילים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשאתם מדברים במושגים של נוחות
יש מיליון תירוצים שאנחנו יכולים לשלוף לכם ממש עכשיו לכל הצעה לסקס שהוא לא במיטה הנוחה, הנקייה והגדולה שכולנו מכירים ואוהבים. אבל מה שווים החיים האלה, אם הם מסתכמים במשהו אחד (טוב ככל שיהיה)? אם בן זוגכם מציע לכם לעשות את זה במקום לא שגרתי, או מציע לכם חוויה שהיא לא בדיוק צימר מפנק בגליל– אל תפסלו אותה מיד. תבואו לחיי הזוגיות ובעיקר לסקס שלכם עם ראש פתוח ככל שניתן. וגם אם אנחנו ממש לא אוהבים את המילה הזאת – כאן היא ממש מתאימה: ת-ז-ר-מ-ו. גם אם לא באופן מלא, קיימו דיון שבמהלכו יתנהל משא ומתן על מה שאתם מוכנים לעבור ומה שממש בלתי אפשרי מבחינתכם. כשתראו נכונות ותבואו עם אנרגיות טובות – גם תיהנו, גם תגרמו להנאה, וגם בעתיד יהיה חשק להזמין אתכם לעוד חוויות מסעירות שלא ניתן למצוא מתחת לסדינים הצחים והלבנים שלכם.

כשאתם מובכים
אין זה סוד גדול שבמהלך הסקס אנחנו, בני האדם, הכי חשופים שיש. כל מה שחינכו אותנו במשך השנים להצניע ולהסתיר – מתגלה לעיניו של אדם אחר ברגע אינטימי מאין כמוהו. אנחנו יכולים להבין את המבוכה, אבל אומרים לכם חד משמעית שכדי ליהנות מסקס – אתם חייבים להשתחרר מהתחושה הזאת. עם מבוכה יש מה לעשות, כי אנחנו מאמינים שהיא לא גזירה משמיים. תחשבו שגם הצד השני חושף ממש עכשיו מול עינכם את איבריו האינטימיים, ושגם הוא נותר כמוכם חשוף ופגיע. תסתכלו במראה ותאהבו את מה שמשתקף ממנה. כשתשחררו מההרגשה הקשה הזאת, תגיעו למסקנה שכולנו אותו דבר בעצם, דומים בצורה מבהילה. לכולנו יש פחדים וחששות ודברים שאנחנו פחות אוהבים בגופנו. תעמדו מול עצמכם, תתמודדו מול הבעיה ואל תוותרו עד שתנצחו אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
צאו מהמיטה השגרתית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשאתם מקובעים
כמה רבות דובר וסופר על חשיבות הסדר בחיים. אם הבית שלכם לא מסודר – אז אתם מוצאים את עצמכם מגיעים למצב של בכי כי נדמה שאת המפתחות של הרכב שלכם "בלעה האדמה", ואם החיים שלכם לא מסודרים – אז הכל מתובל באי שקט, בלחצים, ובחוסר יכולת להתנהל בצורה הגיונית ונורמאלית. כל זה נכון לחיים, אבל בסקס – הכל צריך להיות בדיוק ההיפך. סדר הוא האויב מספר אחת של הסקס הטוב. הוא גורם לדברים להיות מובנים מאליהם, גורם לכל להתנהל על מי מנוחות. סקס טוב הוא בדיוק ההיפך מהתחושות הללו. הוא חייב להיות מסעיר, מרגש, מפתיע, מפנק, נלהב. אחרת סופו לגווע ולמות. התעקשו לרענן ולגוון כל הזמן את חיי המין שלכם. יש אינסוף פתרונות לסקס משעמם – רק צריך לפנטז ולהפליג בדמיון. היעזרו בכל רעיון ששמעתם או שהמצאתם בעצמכם – ולכו על זה עד הסוף. באומץ, במקוריות, בחריצות. רק כך תוכלו להבטיח שמירה על הגחלת.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

יחצ. ShutterStock
הפליגו בדמיונכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully