וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגרמי לו להציע נישואים

9.6.2014 / 8:40

את משתוקקת כבר ללבוש שמלה לבנה והבחור שלך עדיין לא כרע ברך? כך תגרמי לו לשלוף טבעת

אז קנית מלא בגדים בצבע לבן, כיוונת בשעון המעורר שלו את השיר, "קח לך אישה" ואפילו שינית את השם של החתולה שלכם ל"כלה" כך שכשתקראי לה, "בואי" לא ישאר שום מקום לספק. עשית את כל זה ובכל זאת, ההצעה המיוחלת עדיין לא הגיעה. אל תתייאשי, בדיוק לשם כך ריכזנו עבורך את כל הדרכים היעילות ביותר לגרום לו להציע לך נישואים. את ההזמנה לחתונה את יכולה לשלוח לנו במייל.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

מסע בזמן
כמו שרובנו נוטים לזכור רק את הדברים הטובים ממשהו שנגמר ולעשות לו אידאליזציה בדמיון, אז ככה גם גברים עם תקופות הרווקות שלהם. אם ישאלו אותם (וזה לא מומלץ) הם יספרו בערגה על לילות של שכרות עם חברים, מסיבות מטורפות, בחורות, קונדומים עפים באוויר ושלל דברים שכל קשר בינם לבין הבוייפרנד שלך הוא שראיתם אותם ביחד ב"זאב מוול סטריט". במציאות, סביר להניח שהוא היה יושב מידי פעם בפאבים שכונתיים, חוזר הביתה לבד ואוכל בעיקר פתיתים עם קטשופ או רוטב אלף האיים שהוא קיבל פעם מבורגראנץ' ונשאר על הדלת של המקרר. לכן, יקירה לחוצת חתונה שלנו, לך רק נשאר להחזיר אותו אחורה בזמן לימים האלה כדי שיבין כמה שטוב לו איתך ושהוא כבר מיצה את חיי הרווקות. איך תעשי את זה? פשוט תשאירי אותו לבד לאיזה שבוע, קחי איזו חברה וסעי לחופשה. בהתחלה הוא אולי יתלהב מהאופציה להיות עם החברים, אבל יש לשער שרובם יהיו עסוקים במהלך השבוע. כך שהוא ישב לבד, יאכל פתיתים ויבין שלא בא לו להיות רווק. אה, וגם הידיעה שאת מבלה לך וחוגגת במקום רחוק כלשהו, לא תזיק.

הכל נשאר במשפחה
לפעמים יש צורך להשתמש בנשק יום הדין, קרי, המשפחות שלכם, או ליתר דיוק האימהות שלכם. בעצם יש לך פה שתי אפשרויות, האחת היא להתחבב על ההורים שלו (ושוב, בדגש על האמא), לזרוק להם רמזים שאת משתוקקת להביא להם נכדים ולהישען אחורה ולתת להם לעשות את כל העבודה. והם (היא) יעשו. האפשרות השנייה, במידה והיחסים שלך עם החמות עכורים כמיטב הקלישאות, היא לפנות דווקא להורים שלך. ולא, זה לא אומר שאבא שלך צריך לקחת את אהובך החוצה ולהגיד לו שהוא צריך להפוך אותך לאישה מהוגנת, זה לא שנות החמישים וסעיף החזרה בזמן היה מקודם. זה פשוט אומר שאם את מפחדת להעלות את הנושא, יכול להיות שלהורים שלך לא תהיה את הבעיה הזאת. ותאמיני או לא, זה יכול להספיק בשביל להעלות את הנושא לדיון ביניכם ולהפוך אותו לרלוונטי. אז שתפי אותם, סעו לארוחת שישי אצלם וקווי לטוב (ולטאקט).

אילוסטרציה. ShutterStock
נו, אז מתי תהפוך אותי לחמתך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דאבל דייט
בשביל הסעיף הזה כל המצרכים שאת צריכה הם בסך הכל זוג חברים נשוי באושר שגם את וגם בן זוגך שיבדל לחיים ארוכים, אוהבים ומעריכים. למה? כי זה לא סוד שרוב האנשים מתאימים את עצמם לסביבה שלהם. אין מה לעשות, אנחנו יצורים חקיינים לכל דבר, כך שאם תבלו הרבה עם זוג נשוי, מגניב שטוב להם ביחד, יש סיכוי מצוין שזה יעשה לכם חשק גם. יתר על כן, אם יש משהו שזוגות נשואים אוהבים זה עוד זוגות נשואים שהם יוכלו להסתובב איתם, לבלות איתם, לצאת איתם לחופשות וכדומה. כך שיש מצב גדול שהם מעצמם כבר ידאגו לדחוף אתכם עד לחופה.

קנאה
יכול מאוד להיות שבעלך לעתיד פשוט רוצה לקחת את הזמן, הוא לא ממהר להתחתן והמצב הנוכחי נוח לו. אבל בדיוק בשביל זה את קיימת, בשביל להזכיר לו שהמצב הנוח שלו הוא לא מובן מאליו ושאם הוא לא חושב על מיסוד הקשר אז את תמצאי מישהו אחר שכן. או במילים אחרות, תגרמי לו לקנא. תעלמי לו קצת, תצאי הרבה עם חברות, תטפחי את עצמך, תספרי לו על מישהו מהעבודה שהתחיל איתך, על האקס שהרים לך טלפון לפני כמה ימים ואמר לך שהוא מתגעגע (וכן, ההוא עם כל השרירים) או כל דבר שאת חושבת שינער אותו אל עבר חנות התכשיטים הקרובה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
תגרמי לו לקנא והוא כבר יילך לחנות תכשיטים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מתחתנים או נפרדים
אם שום דבר אחר לא עוזר ובא לך לתקוף את הנושא ואת מושא אהבתך ישירות, את תמיד יכולה לנהל איתו את השיחה הקלאסית עם האולטימטום, "או שמתחתנים או שנפרדים". יכול להיות שמהלחץ הראשוני הוא יחליט להיפרד, אך אל דאגה. לרוב אחרי כמה זמן הוא יבין מה הוא איבד ושעדיף לו לחזור אלייך ולחיות איתך באושר ועושר עד עצם יום כלשהו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
או שמתחתנים או שנפרדים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully