וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות של שכרון חושים

1.6.2014 / 8:20

רוצים להכניס קצת אקשן לחג השבועות? לפניכם הצעות לסקס מדהים ברוח החג

החג האחרון בשנה העברית הוא חג שכולו שמחה, אוכל טוב, צבעים יפים ומים שמשפריצים לכל עבר. כל אלה מפתים אותנו לשזור לכם רעיונות חדשניים בהשארתו של חג הביכורים, להכניס לכם קצת אקשן לחדר המיטות, ולהפוך את התא הזוגי הרדום שלכם שכבר משווע למשהו רענן, חדשני ומרגש, לזירה רוויה בעינוגים וחוויות מסעירות. אם אתם חושבים שהגיע הזמן לגוון, אבל לא כל כך יודעים איך לעשות את זה ומאיפה להתחיל, יש לנו כאן הצעות שיעשו לכם את החג. אז קדימה, למה אתם מחכים? זה הזמן לפתוח מבערים ולקבל את חג הביכורים!

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

לילה לבן
בליל חג השבועות נוהגים מאמינים רבים להישאר ערים וללמוד תורה במשך כל הלילה, במה שנקרא "תיקון ליל שבועות". אנחנו רוצים לנצל את המנהג הזה כדי להציע לכם ללילה לבן, אבל למטרה אחרת לגמרי. זה הזמן להפוך לילה אחד שלם שלכם למרתון סקס נטול שינה, אבל גדוש בתענוגות. אם אתם בדרך כלל עושים את זה רק פעם אחת בלילה ומיד אחר כך קורסים אל תוך קונצרט נחירות, אנחנו מציעים לכם לנסות להמשיך, למרות תחושות הפורקן והרוגע שמגיעות מיד אחרי הסקס בסיבוב הראשון. אולי בהתחלה זה ירגיש לכם קצת טכני, אך ככל שיעבור הזמן, בין נשיקה לוהטת אחת לאחרת, תגלו שהעניינים שם למטה לגמרי בעניין לסיבוב שני ואפילו שלישי. סקס שקורה בפעם השנייה באותו לילה הוא חוויה שונה לחלוטין ויש לו את הקסם שלו, וכך גם לסקס בפעם השלישית והרביעית (כן, כן, זה אפשרי!!!). לילה לבן תרתי משמע.

טנא סקסי
אחד המנהגים הבולטים של החג הוא הבאת ביכורים, סל גדוש בכל טוב ובפירות עונת הקיץ הישראלית. עם כל הכבוד שאנחנו רוכשים לפירות הציוניים ולסגולותיהם הבריאותיות, הפעם החלטנו לוותר על הממתק של הטבע, ולהציע לכם למלא את סלכם בפלסטיקים שאמנם אי אפשר לאכול (טוב, נו.. תלוי איך אתם מגדירים את המושג "לאכול"), אבל בהחלט אפשר למצוא בהם הנאה ושובע. קחו סלסלה יפה, גשו לאחת מחנויות הסקס הקרובה לביתכם, בחרו בצעצועים שובבים שנראה לכם שיהיה מגניב להשתמש ולנסות אותם על גופכם או על גופו של בן זוגכם, מלאו את הסלסילה בתבונה וחזרו לבית עם טנא מחרמן ביד אחת ויד מושטת להרפתקה באחרת. הפליגו עם דמיונכם והשתמשו במוצרים גם למטרות שונות מהמטרות שלשמן נועדו. לא תאמינו איזה שינוי גדול יכול לחולל אביזר קטנטן אחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
מלאו את המיטה באביזרי מיןץ צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בשדה פרחים
זרי הפרחים המעטרים את ראשן של בנות ישראל היפות הלבושות בלבן, יכולים לעטר גם את החלל הזוגי שלכם שידע ימים רומנטיים מאלה שעוברים עליו בשנים האחרונות. אל תמעיטו ביכולתה של תפאורה יפה לשדרג את הסקס שלכם ולהביא לשינוי בחדר השינה הפרטי שלכם. תשקיעו מעט זמן וכסף (או קטפו ממקומות שונים ומותרים), מלאו והציפו את חלל השינה שלכם בפרחים צבעוניים וריחניים, פזרו שושנים בצבע אדום לוהט ובשמו את המקום בניחוחות טבע משכרים. כשתסיימו לארגן את הכל, קראו לבן או בת זוגכם להיכנס לתוך גן העדן הפרחוני שיצרתם. מקום שאי אפשר לטעות בכוונתו הרומנטית ובמראהו הסקסי. אם כל זה נראה לכם כמו הפקה מסובכת מדי – אתם יכולים פשוט לקפוץ לשדה פרחים או ירק ולעשות את זה שם, תחת כיפת השמיים. במקרה הזה קיצור הדרך לא גורע כלל מהחוויה עצמה, אולי אפילו להיפך.

חג המים
לא ברור איך חג השבועות הפך לחג המים, אבל היי, מה זה משנה בכלל?! מים שוצפים וקופצים מביאים איתם לא מעט שמחה ותחושת שחרור, ואם אתם שואלים אותנו – זה בדיוק מה שאתם צריכים. אם עדיין לא ניסיתם (איך לא ניסיתם?!) אנחנו מציעים לכם סקס באמבטיה, תחת זרם המים הניתזים מהדוש שבדרך כלל נועד לשטוף את הסבון מראשכם החפוף. אם כבר עשיתם סקס בחלל הרטוב בביתכם, אז אנחנו מזמינים אתכם לחזור קצת לילדות, למלחמת מים בגרסה הסקסית שלה, לקנות שני רובי מים, ולהשפריץ אחד על השנייה כל הדרך למשגל הרטוב, אבל אם אתם רוצים לחוות את הדבר האמיתי באמת, אז נסיעה לאחת משמורת הטבע בארץ שכוללת נחל פעיל וזורם – היא חוויה שגם יכולה לחבר ולחזק את הזוגיות שלכם וגם להעניק לכם וואחד שדרוג לסקס שקורה אצלכם בדרך כלל בין ארבעה קירות. מים מים בששון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זוג מתקלח. ShutterStock
מים מים בששון. צילום" אילוסטרציה/ShutterStock

פלטת גבינות אנושית
חג השבועות הוא חג שמזמין אתכם לארוחות שכולן על טהרת הגבינות הישראליות המשובחות של ארצנו. כחובבי גבינות ידועים, אנחנו חושבים שיהיה זה מושלם אם את רעיון הגבינות נשאיר כמו שהוא, אבל את המצע שעליו הן מונחות, נשדרג מעט. במקום להניח את הגבינות על צלחות חגיגיות שיונחו על שולחן חגיגי, אנחנו מציעים לכם להשתמש בבגט האנושי הקרוב ללבכם (הלא הוא גופו של בן או בת זוגכם), לעטר אותו בשלל גבינות טעימות, רכות, קשות, שמנות ורזות ולאכול ממנו בערגה כל גבינה צהובה שמסתירה מאחוריה איבר אינטימי כזה או אחר או כל גבינה לבנה שנמרחה על פטמה שמשוועת לליקוק. אם אתם לא אוהבים גבינות – תוכלו להשתמש בממתקים לבנים כמו קצפת, שוקולד לבן, קוקוס וכו'. כך או כך, מובטחת לכם ארוחה טעימה מאין כמוה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

גבינות. ShutterStock
להפוך את הגבינות למשהו מלוכלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully