וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות שיסדרו לכם אהבה

29.5.2014 / 8:25

מחפשים זוגיות? לפניכם כל האפליקציות שיעזרו לכם למצוא את האחד

הסמארטפונים הם כבר מזמן לא עוד מכשיר סלולארי ויש לא מעט אנשים שיגדירו אותם כחלק בלתי נפרד מהם, סוג של חבר קרוב שיודע עלינו הכל ומאוד קשה לתפקד בלעדיו. אבל אם עוד לא שמתם לב, בשנים האחרונות הם גם הפכו לשדכנים לא רעים שמאפשרים לכם להכיר אנשים לטעמכם בכל מקום, זמן ומצב. קבלו את האפליקציות הכי לוהטות למציאת זוגיות.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אפליקציית ההיכרויות של JDate

אם אתם רוצים לחפש אהבה גם כשאתם לא מול המחשב, אתר ההיכרויות JDate מאפשר לכם להתחבר למנוי שלכם באתר גם מהסלולארי. באמצעות האפליקציה תוכלו לבדוק מי מהחברים שלכם און ליין, לשלוח ולקבל הודעות, לשלוח קריצות, לצ'וטט בצ'אט, לערוך את הפרופיל שלכם, להעלות תמונות, להוסיף פרופילים חדשים למועדפים שלכם וכמובן- למצוא אהבה.

להורדת האפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למצוא אהבה גם בסלולר. אפליקציית ההיכרויות של JDate. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

JPix By JDate

אפליקציה נוספת מבית אתר ההיכרויות המוביל JDate מאפשרת למשתמשים הרשומים באתר להתחבר בכל מקום וזמן, לצפות בפרופילים ותמונות, לראות את ההתאמות הספציפיות שלהם, לשלוח קריצות וכן הלאה. היתרון באפליקציה הזו הוא בכך שמדובר בשלוחה של אתר גדול ואמין, וכך גם ההיכרויות יותר בטוחות וישנו מאגר גדול של משתמשים כאשר רובם מחפשים זוגיות אמיתית.

להורדת האפליקציה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למצוא אהבה בכל מקום ובכל זמן. אפליקציית jpix . צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

Skout

מדובר באפליקציית הכרויות חינמית, מבוססת מיקום, נוחה וכיפית לשימוש. עיקר הדגש בה הוא על התמונות של המשתמשים, כאשר כל מסך החיפוש מורכב בעצם רק מתמונות ושמות המשתמשים. בלחיצה על תמונה שמוצאת חן בעיניכם, אתם מגיעים לפרופיל עם פרטים בסיסיים ויכולים לצ'וטט. כמו כן, ישנן את האופציות המוכרות ל"קריצה" והתראה בכל פעם שמישהו נכנס לפרופיל שלכם.

להורדת האפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגש הוא על התמונות. אפליקציית skout. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשרים KoshrDate

עבור הקהל הדתי ושומר המסורת פותחה האפליקציה הזו שמאפשרת הכרויות למטרות זוגיות רצינית וכמובן חתונה, בתוך גבולות המגזר הדתי בלבד. האפליקציה מבוססת על אתר ההיכרויות, קשרים, והיא מכילה את כל הפונקציות הרלוונטיות לאפליקציית הכרויות כמו, צ'אט, אפשרויות סינון, פרופילים אישיים ובדיקה של מי צפה בכם.

להורדת האפליקציה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיועדת למגזר הדתי בלבד. אפליקציית קשרים. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

Zoosk

הייחוד העיקרי של אפליקציה זו על פני השאר, הוא העובדה שהיא מתיימרת לשדך בין משתמשים על פי "התאמה התנהגותית". כלומר, האפליקציה מזהה מתי אתם מעוניינים להכיר מישהו ומתי לא, מנתחת את דפוסי הבחירה שלכם ועל פי זה ועל סמך המידע בפרופיל שלכם היא מוצאת לכם התאמות יותר מדויקות. בנוסף לכל אלו, יש לה את הפונקציות הרגילות בחינם, אך אם תרצו להשתמש בפיצ'רים מורכבים יותר, תצטרכו לשלם.

להורדה האפליקציה

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שידוך לפי התאמה התנהגותית. אפליקציית zoosk. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully