וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהגבר שלך גרוע בסקס

25.5.2014 / 8:33

בן הזוג שלך מדהים וגורם לך להרגיש נפלא עד שזה מגיע לחדר המיטות. לפני שאת מתייאשת, הנה טיפים שיעזרו לך להדריך אותו בין הסדינים

הכל טוב ויפה. מי שמסתכל עליכם מהצד בטוח שמדובר בגרסה הישראלית לבראד ואנג'לינה, וזה אכן מרגיש לך כך ברוב המובנים, אבל כשזה מגיע לחדר המיטות, לא נעים כל כך לומר, אבל הסקס ממש ממש גרוע. הגבר שלך פשוט לא יודע לעשות את זה נכון. שנייה לפני שאת מחליטה לוותר וללכת עם הבעיה הזאת אל הפרידה, אנחנו מציעים לך לקרוא את הכתבה הזאת, שגם מעלה את הבעיות הרציניות שעלולות לצוץ בכל מה שקשור ליחסים בין הסדינים וגם מדריכה אותך איך לטפל בזה כך שתוכלי למצוא בסוף את האור שמחכה לך בקצה המנהרה. סקס לא טוב? לא חייבים לעזוב.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

כשהוא לא יודע לגעת
תיאור האירוע: הוא מנשק אותך וזה מרגיש כאילו הצמדת את השפתיים שלך לפיה של שואב אבק פועל, הוא נוגע בך וזה מרגיש כמו בביקורים של הדודה הפולנייה שלך כשעוד היה מקובל לצבוט בחוסר חמלה את הלחי הקטנה של הילד, הוא מלטף אותך וזה מרגיש כמו שפשוף צורב, הוא נצמד אליך ואת מרגישה כמו במכוניות מתנגשות. בקיצור, הוא לא נולד בזמן שעוד ידעו לאבחן בעיות במוטוריקה העדינה.

מה עושים: קודם כל תגידי לו שזה לא נעים לך. אל תסתפקי במילה פה ומילה שם שנאמרת כתגובה ספונטנית לאקט שהוא מבצע באותו זמן. קחי אותו לשיחה צפופה, בפרטיות, בחרי במילים עדינות כדי לתאר את הבעיה והסבירי את תחושותיך. אחר כך נסי לכוון אותו איך כן נעים לך, תלטפי אותו כמו שהיית רוצה שהוא ילטף אותך, נשקי אותו (כשאת מבקשת שהוא ירפה לרגע ולא ישתף פעולה עם הנשיקות שלך אלא רק יקבל אותן ויחוש במרקמן), התקרבי אליו כשהוא עומד בחוסר תנועתיות והדגימי לו איך נכון וצריך להיצמד. ככה, בסבלנות ובאמפתיה, אנחנו מאמינים שתצליחי לגרום גם לו וגם לך אינטימיות נפלאה ונעימה.

כשהוא גומר מהר
תיאור האירוע: אתם לבד בחדר, מתחילות נגיעות קטנות שהופכות לאט לאט לנגיעות משמעותיות יותר ויותר, נשיקות מצטרפות לחגיגה, בגדים מתקלפים ומתפזרים על המיטה, אתם מתקדמים לעבר פינוק אוראלי או חדירה ופתאום הוא גומר. שנייה אחרי שהתחלת להעניק לו פינוק אוראלי או שהוא חדר לתוכך, בלי הודעה מוקדמת, עוד לפני שבכלל נפתחה מבחינתך החגיגה.

מה עושים: שפיכה מוקדמת זה דבר שקורה בסיטואציות מסוימות לגברים מסוימים, ואין זה מעיד בהכרח על בעיה רצינית שמצריכה טיפול והתערבות רפואית או תכשירית - אם זה קורה בפעמים הראשונות שלכם. נסי להבין אותו, להקל בחומרת השיפוט ודווקא לחזק אותו. כשתראי שאין שיפור, והגורם הוא לא התרגשות או לחץ, אלא בעיה עמוקה ורצינית יותר, אז דברי איתו על זה והציעי לו אפשרויות טיפול אצל סקסולוג, רופא מין, או באמצעות תכשירים שקיימים בשוק ותפקידם להוריד את רמת הרגישות באזור איבר המין כדי למנוע מקרים של שפיכה מוקדמת.

אילוסטרציה. ShutterStock
כבר נגמר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשהוא מתנהג מוזר
תיאור האירוע: אין דרך אחרת לתאר את ההתנהגות הזאת: הבן אדם מתחרפן בחדר המיטות. הוא פתאום עובר שינוי של מאה ושמונים מעלות מאיך שהוא מתנהג ומתנהל בחיי היום יום, וזה בכלל לא מדליק אותך. להיפך, זה אפילו קצת מפחיד. או שהוא מתחיל להתנהג אליך כאילו אסף אותך זה הרגע מתל ברוך, או שהוא מקלל אותך כאילו היית שחקן כדורגל שהרגע החמיץ לו גול. כך או אחרת, זה לא נעים בכלל, וכאמור – די מפחיד.

מה עושים: מתנגדים בכל תוקף לסוג של התנהגות כזאת, ועוצרים את האקט עד לבירור והבהרת העניין. תאמרי לו שזה לגמרי לא מקובל עליך כשזה נעשה בצורה כזאת. אם יש לו העדפות כאלה ואחרות – בקשי ממנו שישתף אותך בהן וביחד תנסו למצוא דרכים לממש אותן. למשל: משחקי שליטה אם הוא אוהב את זה משפיל וכואב. כחלק מהמשחק – כן, כדפוס פעולה – לא.

כשהוא מעליב
תיאור האירוע: בזמן הסקס את נמצאת במצב הכי חשוף שלך, הכי פגיע, ובדיוק אז, ברגעים שאת הכי רגישה, הוא מוצא לנכון לזרוק לך הערות שקשורות בטיפוח גופך בנוסח "לא גילחת פה" ו"לא הורדת שם" ולהעיף לחלל האוויר בדיחות מטופשות שקשורות למראך החיצוני בסגנון "דובל'ה, צריך מנוף בשביל להרים אותך".

מה עושים: פשוט אל תסכימי שהוא ידבר אליך בצורה כזאת ויבקר אותך בדרך לא ראויה. אחר כך, אחרי שהבהרת לו שהשפה הזאת לא מקובלת עליך, ובדיחות מסוג זה ממש לא מצחיקות אותך, בקשי ממנו לספר לך מה שדווקא מדליק אותו אצלך, ומה שמושך אותו אלייך. לא תאמיני כמה מחרמנות מחמאות סקסיות יכולות להיות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תתני לו להעליב אותך במיטה או בכלל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כשהוא מרוכז רק בעצמו
תיאור האירוע: הוא לא מתייחס אלייך. לא למה שאת אומרת בזמן הסקס, לא למה שאת רוצה ולא לאיך שאת נוגעת בו. הוא מפשיט אותך בזריזות, חודר אליך בחוסר עדינות, נע בתוכך בניתוק מוחלט, גומר, נשכב לצדך, לוקח אויר, מסדיר נשימה והולך לישון. בלי לשאול אותך לסיפוקך ובלי כל כוונה לגרום לך ליהנות גם. בקיצור, את מרגישה יותר כמו בובת מין מתנפחת, ופחות כמו אשה נחשקת.

מה עושים: סקס הוא חיבור בין שני אנשים, חיבור שיוצר תענוגות וסיפוקים הדדים. אם זה חד צדדי, זה לא טוב. דברי איתו, תגידי לו שאת לא מסופקת, תארי לו את תחושותיך בנוגע לצורת קיום יחסי המין הזו, אבל אל תתחילי בהאשמות. למדי אותו להיאזר בסבלנות וליהנות מנתינה, פנקי אותו ובקשי שהוא יחזיר לך כגמולך, דברי אליו, והתעקשי שיענה לך, אך עשי זאת בנועם. דרך הדוגמה האישית, תגרמי לו בצורה הכי חדה וברורה להבין את חשיבות ויתרונות הסיפוק ההדדי.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
תבהירי לו שחשוב ששניכם תיהנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully