וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנות שאסור לקנות לה

22.5.2014 / 8:52

מערכת קפה ועד אביזרי מין- כל המתנות שהיא לא תרצה לקבל ממך ליום ההולדת

יום הולדת הוא לא רק אירוע שבו כולם שמחים, רוקדים וחוגגים את סיומה ותחילתה של עוד שנת חיים. יום הולדת טומן בחובו גם מתנות נכונות ונבונות שאתה צריך להעניק לה מתוך היכרות עמוקה. אם אתם כבר כמעט נשואים, אבל עדיין לא פצחת את החידה הנשית הקרובה ללבך, ובכל זאת יום הולדתה מתקרב בצעדי ענק ואתה לא יודע כל כך מה לעשות - אנחנו נעזור לך. התגייסנו כאן למענך (ולמען השכנים שלך שיסבלו כל הלילה אם תטעה) כדי למנוע ממך טרגדיות מיותרות ולהוביל אותך אל הבחירה הנכונה. החלטנו ללכת איתך הפעם על דרך האלימינציה, ולציין בפניך את המתנות הכי גרועות שאתה יכול לחשוב עליהן וגרוע מזה – לרוכשן, ואם אתה מהמתקשים – אז גם פרטנו והסברנו יפה למה. כל שנותר לך עכשיו הוא לקרוא וליישם. אין אין, אנחנו טובים אליך בצורה מוגזמת.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

ערכת קפה
אנחנו יודעים שמאחורי כל בחירת מתנה שאתה מעוניין להעניק לה, מסתתרת כמעט תמיד גם חשיבה עליך ועל מה שייצא לך מזה. ישנם לא מעט מוצרים שבהחלט יכולים להתאים ולספק את שניכם במידה הרצויה, אבל ערכת קפה היא לא אחד מהם. כשאתה בוחר להביא לה פינג'ן, פזגזית, ארבע כוסות וסט קפה תה וסוכר מפלסטיק שנתחבו יחד כולם לתוך תיק קטן שמרמז על כוונותיך העתידיות להתנחל באיזה עזאזל בנגב באחד הסופ"שים הקרובים, זה יעצבן אותה ויגרום לה לפצוח בהאשמות ובטענות על אישיותך האנוכית. ובתכלס היא צודקת כי אתה אשכרה קנית מתנה לעצמך. גם אם היא חובבת קפה בוץ שמועדף בדרך כלל על חושפי חריצי הישבן שבנינו, היא עדיין לא תאהב את הרעיון. תשתדל להשקיע קצת יותר חשיבה עליה וקצת פחות חשיבה עליך. תמצא את האיזון ולכולם יהיה הרבה יותר נעים ברגע הענקת השי.

אביזרי מין
אז נכון. הנה משהו שיכול לגרום לשניכם הנאה וכביכול לא אמורה להיות איתו בעיה. אבל מתנה שמוענקת בימי הולדת אמורה להיות, לפחות מבחינת התפיסה הנשית הרווחת (והדי הגיונית) משהו יותר תמים ופחות שובב. זה לא קשור לפתיחות שיש לכם בסקס. יכול להיות שזה אפילו ימצא חן בעיניה, אבל לא בטוח שהיא תאהב את הטיימינג. ישנן תחנות לא מעטות בשנה שבהן אפשר להעניק ויברטורים, דילדואים, אזיקי פרווה ועוד. תמצא את הזמן הנכון כדי להיכנס ולהכניס לאווירה מחרמנת. בימי הולדת זה קצת פחות מתאים.

אביזרי מין. ShutterStock
מאמי, ויברטור זאת לא מתנה ליום הולדת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כל פריט לבוש שמצא חן בעיניך
אם זה מצא חן בעיניך – סביר להניח שזה ממש לא ימצא חן בעיניה. גברים, על פי רוב, לא מצטיינים בבחירת פרטי לבוש נשיים. יכולת להיות שזו הראיה השונה, המתרכזת בעיקר בפרקטיות של אותו בגד ופחות בעיצובו המחמיא, יכול להיות שאלה הצבעים ויכול להיות שזה דווקא סוג הבד. בכל מקרה, כדאי מאוד שלא תכנס לפינות הללו כי אתה עלול למצוא את עצמך עומד במרכזה של הבדיחה הכי טובה במשפחה שלה כשהיא תראה לכולם כמה רע טעמך וכמה אין לך מושג במה שהיא אוהבת. בא לך שהיא תתפנק בבגדים חדשים? בשביל זה יש כרטיס מתנה נטען על פי סכום שאתה תחליט. שמע לנו, עדיף לך.

רכב מגושם
נשים בדרך כלל (הכל כאן הרי בדרך כלל ויש יוצאים ויוצאות מן הכלל – אז לא להרוג אותנו) אוהבות רכבים קטנים ויפים, קלים לתפעול ולחניה. לקנות לה ג'יפ שנכנס רק בחניית האוטובוסים של התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, זה הדבר הכי לא פרקטי והכי לא מתחשב שאתה יכול להעניק לה. גם אם זה עלה לך סכום ממש לא מבוטל של מזומנים, זה עדיין לא הופך את המתנה למתנה שווה. אם כבר החלטת ממש להשקיע, תקנה לה מכונית שתפורה למידותיה, מתוך התחשבות באופייה ובטעמה האישי (היא בטח רמזה לך לא פעם את העדפותיה). אז רענן את זיכרונך, וגש למלאכה. קניית רכב היא גם ככה עניין לא פשוט שמצריך בדיקות רבות. לא חבל שתעשה את הכל לחינם?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יפ רנגלר במבחן דרכים. ג'יפ רנגלר, מערכת וואלה! NEWS
לא, היא לא רוצה רכב כזה. צילום: ג'יפ רנגלר/מערכת וואלה! NEWS, ג'יפ רנגלר

כל דבר שירמוז לה שהיא צריכה דיאטה
"היי מאמי, קניתי לך הליכון!!!" הוא משפט כל כך גרוע, עד כדי כך גרוע, שאנחנו מקווים מאוד שבטרם שחררת אותו לחלל האוויר לבשת שכפ"ץ וחבשת קסדת ברזל. לקנות לה מכשיר עינויים (יאללה, מספיק להתנשא – זה מכשיר עינויים!) ביום ההולדת שלה, זה מעשה שלא יעשה כי אחר כך היא תחשוב שהיא שמנה, ושאתה רוצה שהיא תעשה דיאטה, ושהיא לא מספיק יפה וטובה בשבילך, וכל זה יגרום לה להתעצבן ולהיכנס לדיכאון ויגרום לך לדפוק את הראש בקיר בידיעה שפספסת את המטרה ובגדול. תקנה מכשיר ריצה לעצמך, ותציע לה להצטרף. אל תחליט בשבילה מתי היא צריכה להפוך לענת הראל. זה מעליב, ולא במקום.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
מנוי לחדר כושר יגרום לה לחשוב שהיא שמנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully