וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס לוהט

15.5.2014 / 8:10

רוצים להכניס אש לסדינים? לכבוד ל"ג בעומר, קבלו את כל הטיפים לסקס חם במיוחד

לא באמת חשבתם שציון החג הכי בוער בשנה יעבור ככה סתם, מבלי שנכין עבורכם פרויקט משימות לוהט, מחרמן וסקסי בהשראתו, נכון? אז חטבנו רעיונות מהפכניים, הבערנו אש בין הסדינים ועשינו כל מה שרק אפשר לעשות בכדי לגרום לכם לצאת מאדישותכם המוכרת, להצית את תשוקתכם הלוחשת על גחלים שמאיימות לכבות, ולזכות סוף כל סוף בסקס משודרג, מגוון, קופצני ושובב, כפי שמגיע לכם. בכניסתכם לכתבה הנוכחית, אתם מתבקשים להסיר מעליכם התנהגויות מעכבות כגון ביישנות, עצלות והקטנת ראש, ולהצטייד במצב רוח טוב, וגישה חיובית וזורמת.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

על אש גלויה
כאן דרושים אנשים שלא מתעצלים ולא מפחדים מהכנות קודמות לאירוע. אספו כמה קרשים, קחו כמה תפוחי אדמה טובים, מרשמלו, חבילת גפרורים וצאו לטבע, לשטחים פתוחים, למקום שבו גם ניתן להבעיר אש, וגם אפשר לזכות לפרטיות מוחלטת. אחרי שתתמקמו, תבעירו את האש הפיזית ותאכלו תפוחי אדמה בצורת הבישול הכי טעימה שלהם, תוכלו להתפנות לתענוג שלשמו התכנסתם. כאילו לא די בכיף שתיארנו עד עכשיו, אחרי כל זה, גם תוכלו לפרוש שמיכה לצד האש המבוערת, לקלף בגדים אחד מהשנייה, להתבונן על יצירת הטבע הכי מופלאה (הלא היא גוף האדם) כשאור האש מעניק לה מראה שונה לחלוטין מכל תאורה אחרת, להתפנק מחום המדורה שנוגע בכל פעם בחלק אחר בגופכם, להתגפף יחד לאור הירח, להתחבק, להתנשק, ללטף ולהתחבר לגוף אחד. ככה, באמצע היער, על שמיכה חצי מלוכלכת בחול באווירת ריח העצים הנחרכים, אנחנו מבטיחים לכם הנאה צרופה שטרם ידעתם כמותה. אל תוותרו על זה השנה. גם אם אין לכם אבא נגר, זה בהחלט שווה את הטרחה.

קפה והסקס יפה
אזהרה: הסעיף הנ"ל עשוי להפוך אתכם לחשודים במעשה זימה בכל פעם שתבקשו להכין לעצמכם סתם כוס קפה תמים לבוקר. מין אוראלי הפך עם השנים למין פופולארי מאוד וזאת בשל העובדה שקיום יחסי המין בצורתם הלשונית מפחית משמעותית את הסיכון להידבקות במחלות לא סימפטיות בעליל. עד כאן אנחנו מקווים שאנחנו לא מחדשים לכם הרבה, אבל אם מחליטים לקחת את כל העסק צעד אחד קדימה, הרי שאפשר בעזרת פעולה פשוטה אחת (הכנת כוס קפה) ליהנות מסקס משודרג שירגיש שונה בכל המובנים. הכינו משקה חם כלשהו שאתם אוהבים (רק השתדלו שלא יהיה חם מדי), שתו בהנאה, ובין לגימה אחת לשנייה, הצמידו את לשונכם החמה או הכניסו לפיכם החמים האת איבר המין של בן או בת זוגכם. העונג שיתקבל מהחמימות שנוצרה בתוך חלל הפה שלכם, יקפיץ את העונג לגבהים חדשים ויגרום לכם לרוץ ולרכוש את כל אבקות הקפה שמונחות על מדף הסופר הקרוב למקום מגוריכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
תדליקו מדורה והסקס שלכם יהיה מדליק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מדאם טוסו סטייל
חשבתם פעם איך מרגישה בובת שעווה? סביר להניח שלא. במקום להתעסק בפנטזיות, אנחנו, כפי שאתם כבר מכירים אותנו, מתלהבים הרבה יותר ממימושן. כי למה לדמיין אם אפשר להרגיש? קחו נרות (איזה שבא לכם: ארוכים, עבים, עגולים, ריחניים או צבעוניים), הדליקו אותם, וחכו עד שתיווצר שעווה חמה ונוזלית. את החומר השקוף והחם שייווצר לאחר רגעים ספורים, טפטפו על מצע גופו העירום של בן זוגכם, במקומות מפתיעים ומחרמנים שהוא לא חשב בכלל שתכוונו אליהם. החום המאיים הזה, שאין לו יכולת ליצור כוויות, יכול לחדד את התחושות המיניות של הפרטנר שלכם, ולהוביל אותו למצב שהוא מתבלבל ותוהה תוך כדי האם היה זה עינוי או עונג צרוף. אם אתם בכלל רוצים ללכת עם זה עד הסוף, אנחנו ממליצים לכם לקשור את עיניו של שפן הניסיונות האמיץ והסקסי שלכם ואז בכלל הכל יראה אחרת.

חרמן בשמש
אל תדאגו. אנחנו לא נשלח אתכם לעשות את זה על חוף ימה של תל אביב ביום שמש קיצי לוהט. אנחנו יודעים ששם הכי הרבה שאפשר לעשות זה להסתובב בבגד ים מינימליסטי ולמרוח מקדם הגנה בצורת שמן גזר. אבל יש מקומות אחרים בארץ, מבודדים יותר ומרכזיים פחות, שבהם אפשר גם אפשר לפשוט ביקיני ומכנס ים, ולהיצמד אחד אל השנייה לסקס שרבי, מיוזע, שמנוני, ובוער. סקס בשמש הוא חוויה יוצאת דופן מכל הבחינות מפני שהוא מריח, נטעם ומרגיש אחרת לגמרי. אם אתם לא נגעלים מריחות גוף וממגע ההפרשות הטבעיות שלו, ובא לכם לעשות את זה קצת מלוכלך, זאת הזדמנות נפלאה. הזיעה שתנצנץ מעל גופכם ותדביק אתכם צמוד צמוד, ריח הגוף של שניכם שיבשם את חלל האוויר, והנשיקות המתוקות/מלוחות שלכם – כל אלה יגרמו לכם להתאהב בשמש הישראלית האכזרית ולחבב את הקיץ. לא רוצים חוף ים? מרפסת דיסקרטית או עליית גג הן גם אופציות מצוינות.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נרות שולחן. ShutterStock
טפטפו שעווה חמה ומובטח לכם עונג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully