וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס לתפארת מדינת ישראל

6.5.2014 / 9:55

לרגל יום הולדתה של המדינה, אנחנו ממליצים לכם לחגוג בדרך הכי כייפית שיש: בסקס שמשלב את כל המנהגים של יום העצמאות

מדינת ישראל חוגגת שישים ושש שנים להיווסדה, ובזמן הקצר הזה, נראה שהספקנו, אנחנו הישראלים, לייצר לא מעט מנהגים שונים ומשונים שמתקיימים לאורך וברוח החג. כמו שובבים אמיתיים, חשבנו שגם במועד השמחה הזה, נכון לקחת את אותן פניני מסורת ציונית, לשנות אותן מעט ולהעניק להן מושג ופרשנות שונים לגמרי מהמקור. פארקים, תרסיסים, זיקוקים וסרטים ישראלים? תתכוננו לחוות אותם בצורה הכי כיפית, סקסית ומחרמנת שיש. אם נצליח להפוך את הרעיונות בכתבה הזאת למסורת נוספת שלכם בחג המנגל, הרי שבאנו כבר על שכרינו ובאמת שאין צורך לפנק אותנו בשני דגלים קטנים לרכב בתמורה. אנחנו מכריזים בזאת על סקס עצמאותי שווה ביותר!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

רססו את עצמכם לדעת
אין מישהו שבילה מתישהו באזור הבמות המרכזיות בערים השונות ברחבי הארץ או באחד הפארקים ביום שאחרי ולא חטף מאיזה ילד מעצבן ריסוס עצבני של קצף לבן על הפרצוף שלו, על החולצה שלו, או על מנת הפלאפל שהוא קנה באחד מדוכני הפלאפל המפוקפקים בעליל שנפתחו למטרת עושק בלבד. את החוויה הלא נעימה הזאת, אנחנו מציעים לכם לתקן עכשיו בעזרת ספריי אכיל (תרסיס קצפת מוכן שמוכרים בכל סופר)כשאתם במקרה הזה, מוכנים לגמרי ל"תקיפה". קודם התפשטו או הישארו בתחתונים (לזה קוראים להתכונן לתקיפה), ואחר כך רססו אחד את השנייה בכל מקום שנראה לכם שזקוק לקצף מתוק וסקסי. חווית ריסוס הקצפת על הגוף, והליקוק שבא אחריו, יעניקו טעם חדש לסקס שלכם וישפרו משמעותית את היכולת שלכם להגיב בצורה זריזה למתקפה שתבוא בעתיד מצד זעטוט חצוף. ככה זה אצלנו. כיף באימונים, קל בקרב.

פתחו מקומות שבדרך כלל סגורים
לא מעט ממחנות צבא ההגנה לישראל נפתחים ביום העצמאות לביקורים של הציבור הרחב, ומעניקים אפשרות למפגש פנים מול פנים עם כלי נשק, כלי טייס, ספינות קרב ורכבים משוריינים, שבדרך כלל, ביום רגיל, לא ניתן להתקרב אליהם ולראותם. בדומה למסורת הזאת – אנחנו מציעים שגם אתם – תפתחו שעריכם אצלכם, דלתות שסגורות בדרך כלל ולא מתאפשרת גישה אליהן בסתם יום של חול. תנו לבן זוגכם לבקר במקומות מסוימים בגופכם שבדרך כלל חסומים בפניו, דברו על דברים שבדרך כלל אינכם מעזים לדבר עליהם, ובקיצור פרצו את הגבולות וחרגו ממנהגכם הקבוע. יש משהו מרגש מאין כמוהו בכניסה לאזורים נפשיים ופיזיים שהחדירה אליהם בדרך כלל לא מתאפשרת. הפילו שער אחד, ותראו כמה אויר מבורך ומרענן יכול להיכנס דרכו.

אילוסטרציה. ShutterStock
רססו אחד על השנייה ספריי קצפת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חג על הגג, לאור הזיקוקים
זיקוקים. מה יש בהם? אז יופי, נקודה זוהרת אחת נוסקת לשמיים, מתפוצצת ויוצרת שלל נקודות קטנות זוהרות אחרות שמאירות ויוצרות יחדיו קשקוש סתמי חסר תכלית. זה מה שמדליק אתכם? נו, באמת. אבל כשזה קורה על גג הבית שלכם או מול החלון הענק בסלון, עם בן או בת הזוג שלכם, אחרי ארוחה רומנטית אינטימית ותוך כדי סקס על המזרן המרחף והמשקיף על פני העיר כולה, זה יכול להיות הדבר הכי מחרמן בעולם. פתאום תרגישו שכל המדינה מוחאת לכם כפיים על שאתם מתנים אהבים ומשפריצים אהבה לכל עבר. פתאום תרגישו שקולות הנפץ השמחים, מחדירים באופן בלתי מוסבר, עוצמתיות גדולה גם לסקס שלכם. נשמע מפתה, לא? אז וותרו השנה על הטיול המסורתי לבמת העיר רק כדי לשמוע כמה ראש העיר שלכם טוב בשבילכם, וארגנו ערב זוגי בלתי נשכח מתחילתו ועד סופו. וזכרו: כל בום הוא סיבה מעולה לפמפום.

פארק? לא רק
אחד המנהגים הבולטים בחג העצמאות הוא יציאה אל הפארקים והיערות ברחבי הארץ לצורך הדלקת מנגלים. זה קורה בדרך כלל עם המשפחה, וכולל סחיבת ציוד מסיבי שמאיים לשבור לכם ת'גב ומפגש עם הדוד המגוחך שמאיים בבדיחותיו הדוחות להרוס לכם את התיאבון ולחרב לכם כל ניסיון ליהנות ממנת הקבב המפורסמת של אבא. אז זהו, שאפשר קצת אחרת. קחו את עצמכם (רק את עצמכם) וצאו לאחד היערות או השטחים המבודדים יחסית שקיימים בארצנו. הצטיידו בכל טוב, וצרו לעצמכם יום שכולו זוגיות. עשו סקס על החול, על הסלע, מתחת לעץ, על מכסה המנוע של המכונית או בכל מקום אחר שנפשכם חשקה בו וניתן יהיה לחוש בתחושת האוויר הפתוח המנשב על גופכם העירום. עצם עשיית הסקס בחוץ, שלא בין ארבעת הקירות בביתכם, תעניק לכם ריגוש וחידוש שאתם חייבים לנסות. סקס בטבע הוא סקס שונה בכל מובן שהוא מסקס רגיל בבית. הוא מריח שונה, הוא נראה שונה, והוא בעיקר מרגיש שונה. אז למה לא בעצם?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
טקס זיקוקי דינור לקראת שנת 2014 בדובאי, 21 בדצמבר 2013. רויטרס
סקס לאור זיקוקים. צילום: אילוסטרציה/רויטרס

צרו סרט ישראלי
אין עצמאות בלי סרטים ישראלים שמשודרים בלופ בכל ערוץ אפשרי. הגיע הזמן שתצרו סרט משלכם, שתוכלו לבחור בו ביום העצמאות הבא, כשכבר ימאס לכם לשמוע בפעם המיליון את שייקה לוי מ"גבעת חלפון" מתלונן שהוא כבר שעה מחפש את הים. זה הזמן לקום וליצור יצירה ישראלית מקורית של שניכם, לתעד את האהבה שלכם במגוון תנוחות וזוויות, לערוך אותה, לשמור אותה ולהשתמש בה למקרים שבהם "אין מה לראות בטלוויזיה". אנחנו בטוחים שהאופציה להכניס את קלטת הסקס שלכם לדי וי די, תפיג לכם את השיעמום.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
הסרט שלכם יהיה סקסי יותר מ"גבעת חלפון אינה עונה". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully