וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: לא נואשת לגבר

שירה בר

5.5.2014 / 9:17

שירה בר רוצה אהבה, אבל מסוגלת להסתדר גם בלעדיה. ככה זה כשאת עצמאית ולא תלויה בגבר

"את דעתנית מדי. אם תמשיכי ככה, תישארי לבד לנצח". ככה הוא כתב לי, הבחור הזה, שמתחבר מאחורי תמונת צללית אפורה. אני לא יודעת מי הוא והוא לא יודע מי אני, ובכל זאת הרגיש צורך, לאחר שקרא את הדברים שכתבתי על עצמי בפרופיל שלי באתר ההיכרויות, לציין בפניי שאני דעתנית מדי. אני דעתנית, זה נכון. יש לי מה לומר על הרבה דברים. לא על הכל – כדורגל למשל, לא מעניין לי את קצה הפטמה. אבל בנושאים שאני מבינה בהם, כמו דייטינג לצורך העניין, יש לי. והרבה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

בחורה כועסת על מחשב. ShutterStock
אז מה אם אני דעתנית? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דווקא כשכתבתי על עצמי בפרופיל, נמנעתי מלהגג את עצמי לדעת. כתבתי בתמציתיות יחסית וניסתי לתאר כמה שיותר בדיוק מה אני מחפשת. אחרי הכל, זה לא כזה מסובך: גבר שפוי, אינטליגנט וחמוד. כמובן שרק מי שנמצאת בעולם הדייטינג יודעת שמדובר במצרך נדיר מאוד, אבל על פני השטח, זה לא אמור להיות מורכב. דאגתי גם לציין שם שאין לי סבלנות לגברים שמנסים לדוג לעצמם כל מיני זיונים, או לנשואים ותפוסים שחושבים שאם אני רווקה בת 30, אני כל כך נואשת לאהבה ותשומת לב, שאשמח להפוך את עצמי לבובת המין הפרטית שלהם.

אז הוא חשב שאני דעתנית מדי, והוא הרגיש צורך לציין את זה בפניי. וזה לא היה ה"דעתנית" הזה, כמו האיום. "תישארי לבד לנצח...לנצח...לנצח". זו לא הפעם הראשונה שמישהו אומר לי משפט דבילי כזה. כבר שמעתי אינספור פעמים את "את חזקה מדי, זה מפחיד גברים" וגם את "גברים אוהבים אישה קטנה, כדי שהם יוכלו להרגיש גבריים". ויש, כמובן, את האהוב עליי מכולם: "את עצמאית מדי, את מעבירה מסר שאת לא זקוקה לאף אחד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את חזקה מדי". צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמת היא, לטובה ולרעה, שאני באמת לא זקוקה לאף אחד. לאורך השנים למדתי שאני יכולה לסמוך בעיקר על עצמי. יש לי משפחה אהובה ולא מעט חברים טובים, ואני סומכת גם עליהם, אבל בעיקר על עצמי. אני באמת חושבת שאדם צריך לנכס לעצמו את עצמו, כדי לשרוד בעולם הזה. וכן, אני גרה לבד ויודעת להחליף לעצמי נורות, לדפוק מסמרים ואפילו לקחת את הרכב לטסט. אני לא באמת צריכה גבר, אבל גם ב-2014 יש מי שחושב שזוגיות נולדת מתוך מקום של הזדקקות. גבר צריך אישה כדי, למשל, שיהיה לבית שלו טאץ' נשי, או במקרים חמורים יותר, כדי שיהיה מי שיבשל וינקה לו. אישה צריך גבר, כדי להרגיש מוגנת ובטוחה, ושיהיה לה את מי לסנג'ר כשצריך לתלות איזה מדף.

אילוסטרציה. ShutterStock
אני מוקפת בחברים טובים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה, כמובן, בולשיט אחד גדול. האמת הפשוטה היא שאנשים צריכים לדעת שאחרים זקוקים להם וצריכים אותם. גבר צריך לדעת שאישה זקוקה לו. אבל אישה עצמאית היא לא אישה שאינה זקוקה לגבר. היא כן זקוקה, לאינטימיות, תשוקה, אהבה הדדית, חברות, תמיכה. היא יכולה להסתדר גם בלעדיו, אבל היא תשמח להסתדר יחד איתו.

פעם חשבתי שעצמאות היא דווקא תכונה מושכת, כמו דעתנות ועוצמתיות. אלוהים יודעת שאני בהחלט נמשכת לגברים מהסוג הזה. אבל ככל שהזמן חולף אני מגלה שעדיין יש בכל אלה אלמנט שמרתיע גברים, בדיוק מהסיבה שציינתי. וזה בסדר, אם גבר לא מעוניין בי בגלל הדעתנות שלי או העצמאות שלי, גם אני לא מעוניינת בו. עצמאות היא דבר מבורך, לא קללה. תשאלו את מדינת ישראל.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
זקוקה לגבר אבל יכולה להסתדר גם בלעדיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully