וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך השלום: ככה עושים מייק אפ סקס

30.4.2014 / 8:41

רבת עם אשתך ועכשיו אתה לא יודע איך להשלים איתה? כך תחזיר את המצב לקדמותו ותרוויח גם סקס נפלא

רבתם. היא לא מדברת איתך, אתה מצדך אפילו לא זוכר כבר למה, ובתוך כדור השלג הזה, שרק גדל ומתעצם ככל שעובר הזמן, אתה מוצא את עצמך חסר אונים, מבלי יכולת להבין איך בדיוק נקלעת לסיטואציה הבעייתית הזאת ובעיקר איך אתה עוצר את ההידרדרות המסוכנת, מתקן את המצב וגורם לעניינים לחזור לשגרה המבורכת. הכתבה הבאה נוצרה בדיוק מתוך החשיבה על הרגע המתסכל הזה, שבו אתה פשוט לא יודע מה לעשות. אנחנו מזמינים אותך לשבת עכשיו מול מסך המחשב, ללגום בשקיקה כל מילה ומילה, לקבל תדרוך בהיר ופרטני של איך עושים את זה בדרך הכי סקסית שיש, וגם לגלות על הדרך דבר אחד או שניים על איך שאישה חושבת ומה שהיא באמת רוצה. אוי, אם רק היה אפשר לנסות את זה על אבו מאזן.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

שלב א': בדיקת מוכנות
לפני שאתה מתחיל בכלל לחשוב על סולחה, כדאי שתבדוק עם עצמך ועם האגו המנופח שלך, אם יש בכלל סיכוי להוריד קצת ממנו. אחרי שענית לעצמך תשובה חיובית, אתה צריך לעבור לבדיקה הבאה ולהעריך את סיכויך לזכות בפרטנרית לשלום. גם אם לא ניחנת באינטליגנציה רגשית גבוהה, יהיה לך קשה מאוד להתבלבל בין אישה שעוד כועסת, לאישה שמבקשת שלום. אישה שרוצה להתפייס תרמוז לך באינספור דרכים והתנהגויות שהיא מעוניינת: למשל, היא תשאל אותך שאלות "חובה" בנושאים שקשורים לסדר היום וההתנהלות בבית, היא תצחקק צחקוק מאופק מדברים שאמרת או עשית לידה, היא תגיש לך ארוחות כשתחזור מהעבודה, או אפילו תזרוק עקיצות פה ושם. בקיצור, כשהיא תהיה מוכנה לסלוח לך, היא תאפשר לך להרגיש בבירור שהיא רק מחכה שתעשה כבר את הצעד הג'נטלמני המתבקש ותביא לסוף המלחמה. בנוסף לכך, יש את גם את עניין האווירה הכללית השוררת בבית. כשהעצבים עוד תוססים, אפשר להרגיש את האנרגיות הרעות בכל פינה, ולהבדיל – כשהכל נרגע, אפשר בקלות לחוש באווירה שקטה ונוחה יותר.

שלב ב': דיבור
אם אכן קיבלת תדרים חיוביים לפצוח במלאכת הפיוס, אנחנו סבורים שהדיבור צריך להיות הכלי הראשון שבעזרתו אתה מתחיל לחתור לעבר הרגע הזה שבו תרגיש כמו בתוך סצנת סיום של קומדיה רומנטית הוליוודית. מילים חמות שלך, אוהבות וכנות שבאות ישר מהלב וחושפות את הצד הרגיש, החשוף והפגיע שלך, ידברו אליה בצורה הכי טובה ויעילה. תגיד כמה שהיא חסרה לך, כמה שאתה מתגעגע לדברים שאתה אוהב בה, למגע שלה, לליטוף שלה. תסביר שוב למה בחרת בה מכל הנשים (נשים אף פעם לא מתעייפות מזה ותמיד מוצאות בזה עניין), ותזכיר לה (וגם קצת לעצמך) מהם היתרונות באישיותה ובאופייה שגרמו לך ליפול שדוד לרגליה. בשום פנים ואופן אל תזכיר את הסיבה שבגללה התחלתם במריבה. ברוב המקרים הסיבות מטופשות, ואין טעם לחזור ולדוש בהן כי עצם הדיבור על המריבה מעלה שוב אנרגיות רעות ומתחים שאתה כאמור לא רוצה בהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
תזכיר לה כמה שאתה אוהב אותה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שלב ג': מגע
אחרי שקיבלת ממנה אור ירוק נוסף, ונראה שמילותיך הצליחו לגעת בלבה וגרמו לה להתרכך, הגיע זמן המגע. זוכר שאמרת בשלב השני שאתה משווע לאינטימיות איתה, צמא למגע שלה, לליטוף ולנשיקות שלכם? אז זה בדיוק הזמן להוכיח, להראות לה ולהמחיש לה עד כמה. תתחיל בקטנה, עם העברת כף יד רכה לאורך שערה, תמשיך לפנים, תעבור לשדות אחרים אינטימיים יותר, תנשק ותחבק לאורך כל הדרך, ובעיקר אל תפחד מלהרגיש. בכך בעצם תיצור לך ולה אינטימיות משותפת פייסנית שהיא מעין משחק מקדים למשחק המקדים שעוד יבוא. אם אתם זוג שעבר כברת דרך יחד, אנחנו מאמינים שלא תמיד יוצא לכם לעשות סקס מושקע, וליהנות ממשחקים מקדימים שהם לא פחות מהנים ומספקים מהסקס עצמו. אנשים שעושים לרוב סקס טכני, מרגישים במשך הזמן שחסר להם משהו מסוים, אך הם לא תמיד יודעים לשים את הנקודה על הדבר הזה שהם מפספסים. קרבה היא צורך לא פחות חשוב ובסיסי מקיום יחסי המין עצמם ועניין לא פחות משמעותי מהאורגזמה שלך. אם תייחס לקרבה חשיבות, תיצור לעצמך בית שיש בו הרבה פחות מריבות, והרבה יותר הבנה. ככה זה. כשמתקרבים דברים טובים קורים. נוצרת פתיחות שדרכה אפשר להגיע לשיאים חדשים גם במובן הפיזי, אך בעיקר במובן הרוחני.

שלב ד': סקס
הגענו לחלק שאתה הכי אוהב. עד עכשיו הכל היה נחמד מאוד, אבל כמו שאנחנו יודעים (ואנחנו יודעים!), אתה – הגבר שהוא בסך הכל גרסה קצת יותר מודרנית לקוף בטבע, מחפש בעיקר את ההזדווגות ואת הפורקן. אם עברת בצורה חלקה, בלי תאונות מכאיבות בדרך, את כל שלושת השלבים הקודמים שביקשנו ממך לבצע, אנחנו שמחים ונרגשים להודיע לך שאתה יכול להתחיל לקלף בגדים, להעיף חזיות באוויר, ולהתקדם לעבר הרגע הזה שבו אתם מתחברים והופכים לגוף אחד. אבל לפני שאתה פורץ אל השער הנחשק ונכנס בקול תרועה או גניחה, אנחנו מציעים לך להשקיע קצת בטיפולי לשון סקסיים שיעברו לאורך גופה ויבקרו ב"אתרים" שמזמן לא ביקרת בהם, לפנק אותה בעיסויים מרגיעים ומחרמנים ולהעניק לה נשיקות לוהטות בחלקים שטרם הונחו שפתיך עליהם או שהונחו לפני זמן רב מדי. כך תבטיח לעצמך, ברגע החדירה, משגל רטוב, סקסי ומפויס מאין כמוהו. תזכור: תמיד לפנק, לפנק, לפנק.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
תיגע בה כמו שמעולם לא נגעת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully