וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו עליכן: מה באמת מחרמן נשים?

17.4.2014 / 8:15

רוצה להדליק אותה במיטה?יש כמה דברים שחשוב לדאוג להם. אם תקפיד על הכללים תעשה אותה מאושרת ובעיקר חרמנית

גברים חושבים ת'כלס, נשים קצת פחות. אם גברים מעדיפים תמיד ללכת ישירות לעניין עצמו, הרי שנשים דווקא אוהבות ונהנות מהסיבובים המפותלים שנסללים בדרך לשם, וברוב המקרים אף יהנו מהם יותר מההגעה אל היעד. אם אתה גברבר חרמן שרוצה להגיע אל המטרה, תדע שהדרך אליה צריכה להיעשות בחכמה, תוך כדי שימוש בסבלנות, בכישורים שכדאי לך להבליט, ובהשקעה לא מבוטלת בדברים שלעיתים יראו לך חסרי תכלית. ככה זה. נשים חושבות, נושמות ופועלות אחרת, וכדאי שתפנים את זה ותפעל בהתאם לפני שאתה מתחיל להוריד בגדיך ולהעיף תחתוניך. גבר, הנה כל הסודות הסקסיים על המין הכי יפה בעולם. היינו מציעים לך לגזור ולשמור, אבל למען האמת עדיף שתזכור.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
"למה, כפרה? מאחורי העץ זה אחלה מקום!" זה משפט גרוע. כל כך גרוע שאפילו אתה, ברוב חרמנותך, לא באמת מאמין לו. בלא מעט מקרים וזמנים בחיים, אין אפשרות לעשות את זה במקום נוח, והמחסור במיקום נורמלי גורם לך, הגבר עם השכל באזור החלציים, להציע הצעות הזויות ומבישות. נשים ברוב המקרים, אוהבות שנוח להן, שנעים להן, שמפנק להן. ואת התחושה הזאת אפשר להשיג רק במיטה זוגית רחבה, עם מצעים נקיים וכריות נוחות. זה המינימום שנדרש ממך להשיג לפני שאתה מציע משגלים באוויר. ואם בכלל החלטת לפנק אותה עד הסוף, אז לילה בחדר זוגי במלון פאר תל אביבי הנושק לים, יכול לגרום לה לאורגזמה כבר בשלב הכניסה בדלת המלון המסתובבת.

אווירה מבושמת
מחקרים רבים כבר הוכיחו את חשיבותו של הריח בסקס שלנו. נשים, יותר מגברים, שמות דגש רב ומפנות תשומת לב רבה לאיך שהפרטנר שלהן ואיך שחלל החדר שבו הן נמצאות מריח. אם "שכחת" להתקלח, אנחנו מציעים לך לא להיצמד אל האישה שלך, ואם מהחדר שאליו הזמנת אותה עולה ריח חריף של תבשיל פול למרות שאף פעם לא עשית אחד כזה, אנחנו מציעים לך לוותר על אירוח פרטי ולקחת אותה לבית קפה או מסעדה. אם אתה מתכנן קרבה פיזית וערב גדוש בהתגופפויות, חובה עליך קודם כל להתקלח, לרסס דאודורנט, לאוורר את הבית, להרחיק גרביים מסריחים ואפילו להגדיל לעשות ולהפיץ ריחות נעימים מנרות שקיבלת מהעבודה באיזה חג ועדיין תקועים בבוידעם או ממטהרי אוויר שאתה מחזיק תמיד, אבל אף פעם לא משתמש בהם. ריח טוב יגרום לה לרצות להתקרב אליך, להישאר זמן רב בדירה שלך, ולשתף פעולה עם הרצון שלך להתחרמן ולהתנחם בזרועותיה.

אילוסטרציה. ShutterStock
היא תעדיף לעשות את זה במלון חמישה כוכבים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תפאורה מושקעת
אנחנו יודעים. אתה חושב שמה שחשוב זה העניין עצמו. וכל הדברים הקיטשיים שמפוזרים מסביב מיותרים לחלוטין ואין להם שום ערך. אז צר לנו לבאס אותך ולהגיד לך שהאישה שלך ממש לא חושבת כמוך. לורד אדום שיחכה לה על המיטה ולשוקולדים בצורת לבבות שיפוזרו בחלל החדר, יש השפעה גדולה על הנכונות שלה להתקדם איתך למקום שאליו אתה חותר. תשקיע מחשבה וזמן לפני שהיא מגיעה ובכך תגדיל את סיכויך לערב חמים ונעים. כמו שנאמר "מי שטרח בערב הסקס, יהנה מזיון לוהט".

מוזיקה
מוזיקה היא דרך נפלאה ואולי הקלה מכולן כשמבקשים להשיג אוירה מסוימת. לא צריך להשקיע בהכנות רבות, ולא צריך לטרוח יותר מדי. רק לבחור את השירים הנכונים, ויש לך את זה. אם אתה מכוון לאווירה רומנטית/ סקסית, תשקיע זמן וחשיבה ותשתדל ליצור פלייליסט של שירי אהבה יפים ומרגיעים (שאתה יודע שהיא אוהבת) שינוגנו ושישתלבו בהרמוניה עם שירים סקסיים שאתה אוהב כמו "Would You Mind" של ג'נט ג'קסון. שירים נכונים וקולעים ייצרו אוירה מיוחדת שאי אפשר לפספס או לטעות בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
חשוב להשקיע בתפאורה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מסאז' טוב
מגע פיזי, גם כשמדובר במסאז' לכל דבר ועניין, מעורר תחושות שחרור בגוף האנושי, תחושות שהופכות את ההתקדמות למגע מיני בשלב מסוים, למשהו שקורה בצורה טבעית יותר, נכונה יותר. עם זאת, אם כבר החלטת לפנק בעיסוי, אל תחשוב מההתחלה איך אתה כבר מגיע לשלב שבו אתה מוריד את המגבת שהנחת לה על הישבן. תשקיע בשמנים ארומטיים, בעיסוי יעיל שעובר ומטפל בכל חלק וחלק, ובקשב רב לה ולבקשותיה. תהנה מהמגע הזה, שכביכול אין בו יותר מדי מיניות, אבל מחרמן בהחלט בפני עצמו. ותקווה שבסופו של דבר גישושיך אל עבר האיברים המוצנעים, בסוף הטיפול, ימצאו גוף שיעתר להם בשמחה.

חוש הומור
זה לא סוד גדול שנשים מונעות מרגש. הן יכולות להתאהב בגבר רק כי הוא מצחיק אותן וגורם להן לכאבי בטן מהסוג הרצוי. אם ניחנת בכישרון חיקוי, סיפורי בדיחות, פרצופים קורעים או ביכולת התבזות לצורך שעשוע, אל תהסס להשתמש בכישרונות מפוקפקים אלה בסיטואציות שבהן אתה מבקש להתקרב, ליצור אינטימיות. נשים אוהבות לצחוק ואוהבות לשהות במחיצתו של גבר שמשדר מצב רוח טוב. אנחנו מכירים הרבה גברים שדווקא מול בחורה הופכים לרציניים ויבשים כשבמקום אחר וסיטואציה אחרת הם הכי מגניבים שיש. אל תאבד את עצמך אף פעם ואל תשתנה כי אתה חושב שזה יותר נכון או רצוי. לא פעם נשים התוודו בפנינו שאין דבר סקסי יותר מגבר מצחיק. מופע סטנדאפ פרטי כמופע חימום? נשמע לנו רעיון מבריק.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
גבר, תשקיע במסאג'. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully